Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=базові предмети<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Єргіна, О.
Особливості використання варіативної складової навчального плану [Текст] / Оксана Єргіна> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. -
№ 30 (жовтень)
. - С. 14-16. - Ця стаття допоможе підготуватися заступникам директора до виступу на педраді.
Рубрики:
Загальноосвітні навчальні заклади--Управління
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
курси за вибором
--
базові
предмети
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бєсєдіна, І.
Профільне навчання й обдарованість / І. Бєсєдіна, Т. Яковенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 6
. - С. 18-21
ББК
74
Рубрики:
Профільне навчання
Педагогіка--Обдаровані діти
Кл.слова (ненормовані):
профільна диференціація навчання
--
принципи профільного навчання
--
профілізація навчання
--
форми організації профільного навчання
--
базові
предмети
--
профільні
предмети
--
допрофільна підготовка
--
профілі навчання
--
компетентність
--
загальні компетентності
--
фахові компетентності
Анотація:
В статті розкрито суть, мету, принципи профільного навчання, представлено теоертичний аналіз світового досвіду профільної диференціації навчання.
Дод.точки доступу:
Яковенко, Т.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)