Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманітаризація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Полупан, О.
    Духовно-гуманітарний потенціал фізики [Текст] / Оксана Полупан // Фізика (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - С. 20-26 : ілюстр.
Рубрики: Фізика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
профільна диференціація -- гуманітаризація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кудрявая, Н. В.
    Проблемы духовно-нравственного развития студентов-медиков [Текст] / Н.В.Кудрявая, К.В.Зорин, Е.В.Суворова // Alma mater. - 2012. - № 9. - С. 65-68. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта--Медична--Освітні програми--Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
екзистенціальний підхід -- гуманітаризація
Анотація: Представлена разработка образовательной программы "Введение в духовную культуру врача"


Дод.точки доступу:
Зорин, К.В.; Суворова, Е.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Русинка, Іван.
    Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності [Текст] / І. Русинка // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 8. - С. 42-51. - Бібліогр.: с. 45 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- концепції людини -- творчий потенціал особистості -- гуманітаризація освіти
Анотація: Привертається увага до важливості курсу "Психологія" у підготовці студентів до майбутньої практичної професійної діяльності. Розкриваються базові принципи розуміння людини як особистості, структура і переваги навчального посібника "Психологія", підготовленого автором.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Алексашина, И. Ю.
    Интеграция как методология естественно-научного образования [Текст] / И. Ю. Алексашина // Биология в школе : научно-теоретический методический журнал. - 2013. - № 4. - С. 23-27. - Библиогр.: с. 27 . - ISSN 0320-9660
Рубрики: Методика викладання--Біологія
   Природознавство

   Концепції

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- гуманітаризація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Барановська, Олена.
    Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у профільній школі в умовах гуманітаризації навчання [Текст] / Олена Барановська // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 47-50. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Профільна школа--Гуманітаризація навчання
Кл.слова (ненормовані):
фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- зміст навчання
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації та гуманітаризації навчання у профільній школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Зотова-Садило, Олена.
    Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище [Текст] / О. Зотова-Садило // Вища школа. - 2013. - № 7. - С. 70-78. - Бібліогр.: с. 77 (14 назв)
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
гуманітаризація вищої освіти -- система підготовки майбутніх фахівців економічної галузі -- конкурентноспроможний спеціаліст -- інтегрований спецкурс -- професійне ділове спілкування
Анотація: Аналізуються погляди вітчизняних і зарубіжних учених стосовно місця гуманітарних наук у системі підготовки майбутніх фахівців негуманітарного профілю. Автор відстоює ефективність впровадження у навчальний процес ВНЗ для студентів економічних спеціальсностей предметів гуманітарного циклу в органічній єдності із предметами спецаільного профільного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Барановська, Олена
    Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність
Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Фрейман, Г.
    Концептуальні основи формування життєвих компетентностей на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / Г. Фрейман // Історія в школах України. - 2008. - № 3 . - С. 9-13. - бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Викладання історії в школі--Методика--Шкільна суспільствознавча освіта
Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- гуманізація та гуманітаризація освіти
Анотація: Стаття присвячена тематиці корінного оновлення шкільної історичної та суспільствознавчої освіти. А саме, автор статті пропонує підхід до аналізу історичного процесу через призму людини - творця історії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Грабовий, Андрій.
    Хімічні явища в художній літературі [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 1. - С. 37-40
УДК
Рубрики: Освіта--Зміст, форми та методи навчання
   Методика використання уривків з художніх творів

Кл.слова (ненормовані):
Художня ліретарура -- Хімічні явища -- Гуманітаризація -- Культурологічний аспект
Анотація: У статті висвітлюється теоретико-методичні засади використання художньої літератури з метою характеристики хімічних явищ у шкільному курсі хімії. Використання художніх творів розглядається як один із можливих шляхів реалізації у навчанні хімії завдань гумантаризації освіти, зокрема культурологічний аспект. Схарактерезовано прийоми, дидактичні цілі, форми та методику використання уривків з хдожніх творів, в яких описуються хімічні процеси та явища.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Прохорчук, Тетяна.
    Формування громадянської відповідальності засобами математики. Види діяльності та типи завдань [Текст] / Т. Прохорчук, Н. Чумак, М. Зіменкова // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 21. - С. 23-25 : рис.
Рубрики: Математика--Методи навчання--Патріотичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
гуманітаризація -- інтелектуальна сфера -- логічне міркування
Анотація: Автори статті пропонують свій досвід упровадження національно-патріотичного виховання під час вивчення математики. Вони показують, як розвиток інтелектуальної та емоційної сфери учнів можна забезпечувати засобами математики.


Дод.точки доступу:
Чумак, Надія; Зіменкова, МАрія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)