Пошуковий запит: (<.>K=гуманітаризація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
|
Полупан, О. Духовно-гуманітарний потенціал фізики [Текст] / Оксана Полупан> // Фізика (Шкільний світ). - 2012. - № 7. - С. 20-26 : ілюстр.
Рубрики: Фізика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): профільна диференціація -- гуманітаризація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Кудрявая, Н. В. Проблемы духовно-нравственного развития студентов-медиков [Текст] / Н.В.Кудрявая, К.В.Зорин, Е.В.Суворова> // Alma mater. - 2012. - № 9. - С. 65-68. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта--Медична--Освітні програми--Російська Федерація Кл.слова (ненормовані): екзистенціальний підхід -- гуманітаризація Анотація: Представлена разработка образовательной программы "Введение в духовную культуру врача"
Дод.точки доступу: Зорин, К.В.; Суворова, Е.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Русинка, Іван. Роль курсу "Психології" у підготовці студентів до успішної професійної діяльності [Текст] / І. Русинка> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 8. - С. 42-51. - Бібліогр.: с. 45
. - ISSN 1682-2366ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): особистість -- концепції людини -- творчий потенціал особистості -- гуманітаризація освіти Анотація: Привертається увага до важливості курсу "Психологія" у підготовці студентів до майбутньої практичної професійної діяльності. Розкриваються базові принципи розуміння людини як особистості, структура і переваги навчального посібника "Психологія", підготовленого автором.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Алексашина, И. Ю. Интеграция как методология естественно-научного образования [Текст] / И. Ю. Алексашина> // Биология в школе : научно-теоретический методический журнал. - 2013. - № 4. - С. 23-27. - Библиогр.: с. 27
. - ISSN 0320-9660 Рубрики: Методика викладання--Біологія Природознавство Концепції Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- гуманітаризація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Барановська, Олена. Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у профільній школі в умовах гуманітаризації навчання [Текст] / Олена Барановська> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 47-50. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.20 Рубрики: Педагогіка--Профільна школа--Гуманітаризація навчання Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- зміст навчання Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації та гуманітаризації навчання у профільній школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Зотова-Садило, Олена. Гуманітарна підготовка як науково-педагогічне явище [Текст] / О. Зотова-Садило> // Вища школа. - 2013. - № 7. - С. 70-78. - Бібліогр.: с. 77 (14 назв)
ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): гуманітаризація вищої освіти -- система підготовки майбутніх фахівців економічної галузі -- конкурентноспроможний спеціаліст -- інтегрований спецкурс -- професійне ділове спілкування Анотація: Аналізуються погляди вітчизняних і зарубіжних учених стосовно місця гуманітарних наук у системі підготовки майбутніх фахівців негуманітарного профілю. Автор відстоює ефективність впровадження у навчальний процес ВНЗ для студентів економічних спеціальсностей предметів гуманітарного циклу в органічній єдності із предметами спецаільного профільного спрямування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Барановська, Олена Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Олена Барановська> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 51-54. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74 Рубрики: Освіта--Навчання Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- гуманітарна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу, Аналізується проблема компетентнісно спрямованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. Розглядаються загальні підходи до проблеми фундаменталізації змісту освіти в старшій школі. Аналізується поняття "фундаменталізація змісту гуманітарних предметів". У статті розглядається поняття "гуманітарна освіта" як пріорітетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти, спрямованих на формування особистісної зрілості учнів. Доводиться необхідність трансформації змісту освіти в основній школі. Визначаються очікувані результати гуманітаної освіти: самовизначення в оточуючому світі; ціннісні орієнації; творче застосування сформованих компетентносей4 особистісні якості, позитивна життєва позиція.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Фрейман, Г. Концептуальні основи формування життєвих компетентностей на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / Г. Фрейман> // Історія в школах України. - 2008. - № 3 . - С. 9-13. - бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Викладання історії в школі--Методика--Шкільна суспільствознавча освіта Кл.слова (ненормовані): дидактика -- гуманізація та гуманітаризація освіти Анотація: Стаття присвячена тематиці корінного оновлення шкільної історичної та суспільствознавчої освіти. А саме, автор статті пропонує підхід до аналізу історичного процесу через призму людини - творця історії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1) Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Грабовий, Андрій. Хімічні явища в художній літературі [Текст] / Андрій Грабовий> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 1. - С. 37-40
Рубрики: Освіта--Зміст, форми та методи навчання Методика використання уривків з художніх творів Кл.слова (ненормовані): Художня ліретарура -- Хімічні явища -- Гуманітаризація -- Культурологічний аспект Анотація: У статті висвітлюється теоретико-методичні засади використання художньої літератури з метою характеристики хімічних явищ у шкільному курсі хімії. Використання художніх творів розглядається як один із можливих шляхів реалізації у навчанні хімії завдань гумантаризації освіти, зокрема культурологічний аспект. Схарактерезовано прийоми, дидактичні цілі, форми та методику використання уривків з хдожніх творів, в яких описуються хімічні процеси та явища.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Прохорчук, Тетяна. Формування громадянської відповідальності засобами математики. Види діяльності та типи завдань [Текст] / Т. Прохорчук, Н. Чумак, М. Зіменкова> // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 21. - С. 23-25 : рис.
Рубрики: Математика--Методи навчання--Патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): гуманітаризація -- інтелектуальна сфера -- логічне міркування Анотація: Автори статті пропонують свій досвід упровадження національно-патріотичного виховання під час вивчення математики. Вони показують, як розвиток інтелектуальної та емоційної сфери учнів можна забезпечувати засобами математики.
Дод.точки доступу: Чумак, Надія; Зіменкова, МАрія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
|