Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=диференційоване навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Нечипоренко, О.
    Диференціація - одна з форм інноваційних технологій : з досвіду роботи [Текст] / Олена Нечипоренко // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 21-24. - Бібліогр.: 2 назв.
Рубрики: Математика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
письмове ділення на двоцифрове число -- задачі з різницевим порівнянням -- задачі з кратним порівнянням -- диференційоване навчання
Анотація: Подано розробку уроку математики для 4 класу з використанням інноваційних технологій (на основі диференціації навчання).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Назаренко, Н.
    Диференціація самостійної роботи учнів на уроках математики [Текст] / Наталія Назаренко // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 15-18
Рубрики: Математика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
множення двоцифрового числа на одноцифрове -- числові вирази -- диференційоване навчання -- відстаючі у розвитку школярі -- обдаровані діти
Анотація: Наведені приклади реалізації диференційованого навчання на уроках математики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Старовойтова, Арина
    По нятійний апарат з організації профільного навчання [Текст] / Арина Старовойтова // Директор школи (Шкільний світ). - 2013. - № 11/12. - С. 36-38
ББК 74.200.52
Рубрики: Профорієнтація--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- професії -- прфілізація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Долгова, В.
    Індивідуалізоване навчання як стратегія / В. Долгова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 40-41
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педтехнології--Диференціація навчання

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- індивідуалізація навчання -- диференційований підхід
Анотація: В статті автор ділиться досвідом використання диференційованого підходу як однієї з умов реалізації індивідуального підходу до учнів. Саме дотримання цього принципу забезпечує процес індивідуалізації навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Ілляшенко, Тамара.
    Реформування початкової школи [Текст] : як допомогти дітям із труднощами в навчанні / Тамара Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 23/24. - С. 20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна діагностика -- диференційоване навчання -- закордонний досвід -- вніб 3
Анотація: У системі реформи Нової української школи, що вже стартувала, чи не найважливіше місце відведено початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Синекоп, О. С.
    Принципи диференційного навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. С. Синекоп // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 3-15 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- професійно орієнтоване англомовне спілкування -- дидактичні і методичні принципи
Анотація: Предметом дослідження даної статті є принципи диференційованого навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій (ІТ) професійно орієнтованого англомовного спілкування. Аналіз останніх досліджень і публікацій показує, що спільним для більшості представлених класифікацій є розмежування принципів на ті, що є універсальними за своїм призначенням, тобто можуть бути використані для навчання різних дісциплін, а також ті, що висвітлюють специфіку викладання іноземної мови в методичному плані. Значна роль належить методичним принципам, які відображають теоретико-практичні особливості розробленої методики. Специфічні принципи диференційованого навчання у більшості дослідників спрямовані на визначення закономірностей навчального процесу з фокусом на різні індивідуально-типологічні особливості студентів. На основі досліду дослідників дібрано, додано й проаналізовано методичні і дидактичні принципи для диференційованого навчання майбутніх ІТ-фахівців професійно орієнтованого англомовного спілкування. Методичні принципи поділяються на загальні і спеціальні принципи. Група загальнометодичних принципів для диференційованого навчання охоплює: 1) принцип комунікативності; 2) принцип взаємопов'язаного навчання видів мовленнєвої діяльності та аспектів; 3) принцип домінуючої ролі вправ; 4) принцип приєднання індивідуальної, групової і колективної форм роботи; 5) принцип автентичності. До групи спеціально-методичних принципів для диференційованого навчання входять: 1) принцип максимального врахування індивідуальної траєкторії учіння; 2) принцип гнучкості груп і координації групової взаємодії; 3) принцип константного оцінювання та рефлексії; 4) принцип квазіпрофесійного моделювання і міждисциплінарності; 5) принцип варіативності прийомів навчання; 6) принцип диверсифікації стратегій. До дидактичних принципів належать: 1) принцип свідомості; 2) принцип мовленнєвої активності; 3) принцип гуманістичності. Зазначені принципи диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців є підгрунтям організації навчального процесу, відображають його закономірності та забезпечують його ефективний перебіг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Синекоп, О. С.
    Критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. С. Синекоп // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 3-17 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- ІТ-фахівці -- професійно орієнтоване англомовне спілкування
Анотація: Предметом цієї статті є критерії оцінювання результатів диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців. Визначено, що критерії як інструменти оцінювання повинні бути чітко сформульованими, ретельно продуманими, максимально узгодженими з попередньо визначеними об'єктами контролю, задовольняти мінімально необхідні потреби й умови диференційованого навчання, ідентифікувати якісні і кількісні показники, відповідати адекватній кількості балів та дескрипторам, корелювати з цілями навчальної програми з іноземної мови професійного спрямування. Якісними критеріями оцінювання аудитивної компетентності є повнота і точність розуміння інформації, кількісними критеріями є тривалість звучання й темп мовлення. Для оцінювання рівня сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в читанні доцільно залучати до критеріального набору якісні критерії оцінювання, зокрема повноту і точність розуміння, а також кількісні критерії - обсяг тексту й темп читання. Оцінювання сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні передбачає такі якісні критерії, як змістове наповнення і структурна організація тексту, фонетична, лексико-граматична і стилістична правильність висловлювання, вільність мовлення, та кількісний критерій - тривалість і темп монологічного мовлення. До критеріального набору оцінювання сформованості професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні входять такі якісні критерії, як відповідність висловлювання професійній ситуації, фонетична, лексико-граматична і стилістична правильність висловлювання, вільність мовлення, інтерактивність, та кількісний критерій - тривалість і темп діалогічного мовлення. Для оцінювання письмового тексту, у тому числі інтегрованого (створюється на основі прочитаного та прослуханого текстів), обрано такі якісні критерії, як змістове наповнення, структурно-синтаксичне оформлення і зв'язність тексту, мовна коректність, і кількісний критерій - обсяг тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Скрипник, Марина.
    Урок у школі цифрової епохи. Погляд на педагога та урок крізь призму сучасності [Текст] / Марина Скрипник // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.-груд.). - С. 98-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки--Методи навчання--Загальноосвітні школи
   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
шкільні уроки -- школа Цифрового століття -- когнітивізм -- алгоритмізація навчання -- розвивальне навчання -- диференційоване навчання -- евристичне навчання



Знайти схожі

9.


    Довгань, Діана.
    Факультативні курси як основна форма диференціації навчання [Текст] / Діана Довгань, Тетяна Сіташ // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 78-81. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічні технології
   Форми навчання--Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- індивідуалізація навчання -- теоретичні факультативи -- практичні факультативи -- комбіновані факультативи


Дод.точки доступу:
Сіташ, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)