Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=загальні компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Бєсєдіна, І.
    Профільне навчання й обдарованість / І. Бєсєдіна, Т. Яковенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 6. - С. 18-21
ББК 74
Рубрики: Профільне навчання
   Педагогіка--Обдаровані діти

Кл.слова (ненормовані):
профільна диференціація навчання -- принципи профільного навчання -- профілізація навчання -- форми організації профільного навчання -- базові предмети -- профільні предмети -- допрофільна підготовка -- профілі навчання -- компетентність -- загальні компетентності -- фахові компетентності
Анотація: В статті розкрито суть, мету, принципи профільного навчання, представлено теоертичний аналіз світового досвіду профільної диференціації навчання.


Дод.точки доступу:
Яковенко, Т.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Ніколаєва, С. Ю.
    Компетентності, результати навчання та форми атестації доктора філософії зі спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" [Текст] / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - С. 37-45. - Бібліогр.: с. 45
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
освітні науки -- загальні компетентності -- форми атестації
Анотація: У статті подано опис компетентностей, результатів навчання та форми атестації доктора філософії зі спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки", визначених нами відповідно до державних документів з вищої освіти, інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України та матеріалів проекту "TUNING" щодо підготовки доктора філософії в європейських країнах. Увазі читача пропонується: основна термінологія з проблеми, приклади загальних компетентностей доктора філософії з вищезгаданого проекту, перелік загальних (11) і спеціальниз (13) компетентностей доктора філософії зі спеціальності "Освітні, педагогічні науки", деталізовані результати навчання (знання, уміння, комунікація, автономія та відповідальність) (61), складові проміжної та підсумкової атестації доктора філософії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)