Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетентний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Шуляр, Василь.
    Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій критерії оцінювання / В. Шуляр // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 9. - С. 2-4 : мал.
Рубрики: Освіта--Реформування освітньої галузі--Реалізація компетентністного підходу--Види кваліфікаційної моделі--Україна, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання мови і літератури
Анотація: Пропонується вступна частина майбутнього науково-методичного посібника, яка розкриває актуальність проблеми й ознайомлює з концепцією моделі та ії змістом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Закирова, Е. С.
    Отраслевая терминология - средство формирования иноязычной профессиональной коммуникативной компетенции [Текст] / Е. С. Закирова // Вестник высшей школы. - 1990. - № 10. - С. 69-73 . - ISSN 0321-0383
Рубрики: Освіта--Термінологія
Кл.слова (ненормовані):
компетентний підхід до освіти -- професійна комунікативна компетеція

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Тофан, Р.
    Формування мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови [Текст] / Руслана Тофан // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 7 (лютий). - С. 3-5
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
компетентний -- мовлення -- розмовно-побутова мова


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Чубик, П. С.
    Образовательная политика Национального исследовательского Томского политехнического университета [Текст] / П. С. Чубик, А. И. Чучалин // Alma mater. - 2012. - № 11. - С. 7-13. - Библиогр.: с. 13
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Навчальні заклади--Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- освітній стандарт -- компетентний підхід -- міжнародна акредитація -- міжнародна сертифікація -- міжнародна акредитація


Дод.точки доступу:
Чучалин, А. И.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Серова, И. А.
    К вопросу внедрения компетентностно-ориентированного учебного плана в медицинском вузе [Текст] / И. А. Серова, А. Ю. Ягодина // Alma mater. - 2012. - № 12. - С. 35-38. - Библиогр.: с. 38
ББК 74.48
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Медична освіта
Кл.слова (ненормовані):
місія медичного вуза -- матриця компетенцій -- маршрут компетенцій -- компетентний ріст -- комплекс некомпетентності


Дод.точки доступу:
Ягодина, А. Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Григор'єва, Олена
    Регіональні проблеми організації внутрішкільного контролю [Текст] / Олена Григор'єва, Людмила Пархомова, Галина Руда // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 6. - С. 72-78. - Бібліогр.: с. 78. - Зміст: Анонімний опитувальник
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління--Контроль
Кл.слова (ненормовані):
мета -- компетентний керівник -- критерій профпридатності керівника -- внутрішкільний моніторинг
Анотація: Керувати - означає висувати перед педагогічним колективом школи зрозумілі та привабливі цілі та створювати умови для їх професійної реалізвції в процесі досягнення визначеної керівництвом загальної мети. Як показало опитування слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів при ІППО Чернівецької області, компетентним керівником можна вважати лише того, хто знає, що потрібно робити, і своєчаснодоводить це до відома виконавців.


Дод.точки доступу:
Пархомова, Людмила; Руда, Галина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Косяк, Н.
    Інтерактивне навчання як інноваційне педагогічне явище / Н. Косяк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 7/8. - С. 34-40
Рубрики: Педтехнології--Інтерактивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інновація -- педагогічні інновації -- компетенція -- компетентність -- компетентний -- продуктивне навчання -- метод проектів -- інноваційні технології -- класифікація педагогічних інновацій -- інноваційний урок -- діалог -- технологія інтерактивного навчання -- диспут -- дискусія -- комунікативно-ситуативні вправи
Анотація: В статті автор наводить порівняльну характеристику основним групам педагогічних технологій, висвітлює особливості використання продуктивних технологій навчання, розкриває зміст понять "інноваційний урок", "інноваційні технології", наводить приклади методик інтерактивного навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Сидоренко, В. В.
    Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. В. Сидоренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - № 5 (травень). - С. 10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
неперервна літературна освіта -- компетентний учень-читач -- науково-методичне забезпечення -- навчальна книга -- навчальна програма -- сучасний підручник -- підручникотворення -- читацька компетентність -- розвантаження навчальних програм і підручників -- літературна компетентність
Анотація: Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений актуальній проблемі розроблення науково-методичного забезпечення навчання української літератури в старшій школі з урахуванням суспільних і освітніх викликів, визначених Державним стандартом освітніх підходів і складників літературного компонента. Вияскравлено специфіку сучасного підручникотворчого процесу в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи, зокрема принцип економії в освіті (за Хосе Ортега-і-Гасетом). Виділено й схарактеризовано організаційні, психолого-педагогічні, методичні й технологічні умови розроблення навчальних книг нового покоління. З'ясовано інноваційні педагогічні функції підручника. Обґрунтовано вимоги до підручника з української літератури для старшої школи. Деталізовано творчі здібності старшокласників, що мають формуватися засобами сучасного підручника. Проаналізовано критерії культури мови сучасних підручників з української літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Дударєва, Лідія.
    Профільне навчання у сільській школі [Текст] / Л. Дударєва // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 23/24. - С. 57-71 : схем.
Рубрики: Профільне навчання--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
освітній моніторинг -- компетентний випускник -- профільна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Попова, Людмила.
    Особливості використання засобів формування компетентного мовця на уроках української мови в 10-11 класах ліцею [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 12. - С. 3-6. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика--10-11 класи
Кл.слова (ненормовані):
компетентний мовець -- засоби навчання -- текст -- формування текстотвірних умінь -- робота з текстом -- мовна свідомість
Анотація: Проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, розкрито окремі аспекти використання тексту як засобу формування компетентного мовця на уроках української мови в 10-11 класах ліцею, наведено приклади вправ, застосування яких сприятиме формуванню вмінь учнів аналізувати, узагальнювати й відтворювати сприйняту інформацію.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Колчіна, Наталія.
    Концепція розвитку школи [Текст] : основа якісної освіти та формування компетентного випускника / Наталія Колчіна // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 9/10. - С. 90-106 : табл.
Рубрики: Якість освіти--Загальноосвітні навчальні заклади
   Управління--Загальноосвітні навчальні заклади

   Виховання--Організація виховної роботи

Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- виховна робота школи -- обдарованість -- компетентний випускник -- здоров'я та безпека дитини
Анотація: Організація освітнього процесу. Напрями та форми організації виховної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Ковганич, Галина.
    Проектування індивідуальної освітньої програми [Текст] : семінар-тренінг для професійного розвитку педагога / Галина Ковганич, Катерина Марченко // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.-груд.). - С. 70-81
Рубрики: Педагогічна майстерність--Підвищення кваліфікації--Тренінги
Кл.слова (ненормовані):
компетентний педагог -- конкурентоспроможний педагог -- педагогічні компетенції


Дод.точки доступу:
Марченко, Катерина


Знайти схожі

13.


    Короїд, Ірина.
    Митецькі проєкти як спосіб формуваненя читацької компетентності учнів [Текст] / Ірина Короїд // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 11. - С. 20-22. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- мистецькі проєкти -- компетентний читач -- читання художнього твору -- старшокласники
Анотація: Здійснено спробу з'ясувати сутність поняття "читацька компетентність", проведено теоретичний аналіз проблеми формування читацької компетентності учнів старших класів. Проаналізовано вплив сучасних мистецьких проєктів на формування читацької компетентності та виявлено можливості їхнього використання як ефективного засобу формування компетентного читача - учня старших класів як особи, здатної усвідомлено сприймати емоційно-образний зміст художнього твору, специфіку засобів образності, та має стійкий інтерес до читання художньої літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)