Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кооперативне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Олійник, В.
    Формування економічного мислення на уроках математики у вихованців школи-інтернату [Текст] / Валентина Олійник // Математика в школі. - 2011. - № 9. - С. 29-30 : табл. - Бібліогр.: с. 30
Рубрики: Математика--Інтерактивні технології--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- кооперативне навчання -- рольові ігри

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ващенко, О.
    Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти [Текст] / Олена Ващенко, Тамара Кравченко // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 35-37. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
зарубіжний досвід -- кооперативне навчання -- оптимізація вищої освіти -- підготовка вчителя
Анотація: Розглянуто сутність, цілі та завдання методу проектів та кооперативного навчання, що набули визнання в зарубіжній педагогічній думці. На прикладі конкретних наукових течій показані можливості проектної діяльності та співробітництва не лише для оптимізації навчання, а й для оволодіння студентами навичками соціальної взаємодії як передумови підготовки ефективного вчителя. Визначені та обґрунтовані перспективи подальших досліджень.


Дод.точки доступу:
Кравченко, Тамара

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ярош, Наталія.
    Групові методи роботи на уроках у початковій школі / Наталія Ярош // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 50-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
кооперативне навчання -- групові методи -- робота в парах -- групова робота -- навчальна діяльність -- інтерактивні технології -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто деякі аспекти щодо організації групової форми навчальної діяльності в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Карпенко, Л. Г.
    Інтерактивні методи навчання як засіб підвищення ефективності уроку зарубіжної літератури [Текст] / Л. Г. Карпенко // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 23/24. - С. 14-22
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Педтехнології--Інтерактивне навчання

   Зарубіжна література--Методичні рекомендації

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні навчальні технології -- кооперативне навчання -- пасивна модель навчання -- активна модель навчання
Анотація: Технології колективно-групового навчання. Технології ситуативного моделювання. Технології опрацювання дискусійних питань.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Горденко, Людмила.
    Застосування сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик навчання на заняттях з української мови й літератури [Текст] / Людмила Горденко // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 68-70. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Українська мова--Методи навчання--Вищі навчальні заклади
   Українська література--Методи навчання--Вищі навчальні заклади

   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
ігрові методи навчання -- кейс-метод навчання -- проектне навчання -- рольові ігри -- кооперативне навчання -- розвиваюче навчання
Анотація: Впровадження інформаційних технологій та інноваційних методик дозволяє активізувати процес навчання, реалізувати ідеї розвиваючого навчання, надає можливість індивідуалізації та диференціації навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)