Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (388)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)Електронний каталог книг іноземними мовами (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1571
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
Шифр: Н748486 (Журнал)
Новый маркетинг [Текст]
Зареєстровані надходження:
     2005 
Знайти схожі

2.
Шифр: С115787 (Журнал)
Социология:Теория, методы, маркетинг [Текст]
Зареєстровані надходження:
     2015  2003  2002  2001 
Знайти схожі

3.
Шифр: М559884 (Журнал)
Маркетинг и реклама [Текст] : український професійний журнал. - Харків : Студцентр, 1996 -
Зареєстровані надходження:
     2006 
Знайти схожі

4.
Шифр: С774614 (Журнал)
Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст]. - Київ : Соціологія:теорія,методи,маркетинг, 1997 - . - Виходить кожного кварталу. - ISSN 1563-3713
Зареєстровані надходження:
     2021  2020  2019  2018  2017  2015  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2002 
Знайти схожі

5.
Шифр: М636468 (Журнал)
Маркетинг в Українi [Текст]/ Українська Асоціація Маркетингу. - Київ : КНЕУ ім. В.Гетьмана. - Виходит раз на два місяця. - ISSN 1606-3732
Зареєстровані надходження:
     2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001 
Знайти схожі

6.


    Хамідова, А.
    Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості [Текст] / А. Хамідова // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 38-40
Рубрики: Хімічні підприємства
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Герасименко, В.
    Інтернет як засіб просування туристичних послуг [Текст] / В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 41-46
Рубрики: Туристична індустрія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6


Дод.точки доступу:
Давиденко, І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Савельєв, В. В.
    Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії [Текст] / В. В. Савельєв // Економiка, фiнанси, право. - 2009. - № 4. - С. 3-5
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Чухрай, Н.
    Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н. Чухрай // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 53-58
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Шумейко, В.
    Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах [Текст] / В. Шумейко // Маркетинг в Українi. - 2009. - №1. - С. 46-48
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Олексюк, О.
    "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України [Текст] / О. Олексюк // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 17-22
Рубрики: Мінеральні води--Україна
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Сафоненко, А.
    Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача [Текст] / А. Сафоненко // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 15-18
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Матвійчук-Соскіна, Н.
    Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації [Текст] / Н. Матвійчук-Соскіна // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 37-41
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Данніков, О.
    Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку [Текст] / О. Данніков // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 27-33
Рубрики: Страхування
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Кальченко, А.
    Проблеми логістичного ринку послуг [Текст] / А. Кальченко // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 59-63
Рубрики: Логістика
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Воробьева, Е.
    Иногда они возвращаются [Текст] : в провинции ренесанс сетевого маркетинга. Почему он вернулся в кризис? / Е. Воробьева // Огонек. - 2009. - № 1. - С. 34-35
ББК 65
Рубрики: Мережний маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Диніна, К.
    Стратегія формування конкурентних переваг [Текст] / К. Диніна // Персонал. - 2009. - N 1. - С. 78-82
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Зоткін, А.
    Інтеграція і регіоналізація - два вектори єдиної політики Євросоюзу [Текст] / А. Зоткін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2009. - N 4. - С. 67-83. - Библиогр.: с. 82-83 . - ISSN 1563-3713
Кл.слова (ненормовані):
Європейський Союз -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Барматова, С.
    Зміна місця і ролі комунікації в сучасному світі [Текст] / С. Барматова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2009. - N 3. - С. 158-168 . - ISSN 1563-3713
Кл.слова (ненормовані):
комунікація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Кутуєв, П.
    Соціологія: історичні витоки та сучасні трансформації [Текст] / П. Кутуєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2009. - №3. - С. 183-206
Кл.слова (ненормовані):
соціологія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

21.


    Коляда, А.
    Маркетинг в условиях обвала рынков [Текст] / А. Коляда // Антикризисный менеджмент. - 2009. - N 4. - С. 20-27
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

22.


    Лиходій, В. Г.
    Сучасна концепція маркетингу та економічна криза [Текст] / В. Г. Лиходій // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - N 12. - С. 6-12. - Библиогр.: с.12 . - ISSN 1993-6788
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

23.


    Степаненко, В.
    Українська соціологія : суспільно-історичний та ідеологічний контексти розвитку [Текст] / В. Степаненко, О. Рибщук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2009. - N 2. - С. 23-46 . - ISSN 1563-3713
Кл.слова (ненормовані):
соціологія


Дод.точки доступу:
Рибщук, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

24.


    Іванова, Л.
    Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства [Текст] / Л. Іванова // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 3. - С. 50-56
ББК 65.43

Кл.слова (ненормовані):
ресторанно-готельний бізнес -- маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

25.


    Закревський, А.
    Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи [Текст] / А. Закревський // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 4. - С. 62-65 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- будівництво

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

26.


    Новошинська, Л.
    Особливості та можливості маркетингу на ринку інвестиційних послуг ІСІ [Текст] / Л. Новошинська // Фінансовий ринок України. - 2010. - N 1. - С. 23-25
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

27.


    Шафалюк, О.
    Сучасні підходи в оптимізації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств [Текст] / О. Шафалюк // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 6. - С. 49-58. - Библиогр.: с.58 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки -- молочне виробництво -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

28.


    Погодаєв, С.
    Функції підрозділу маркетингу підприємства при виконанні великих дискретних замовлень [Текст] / С. Погодаєв // Персонал. - 2009. - N 3. - С. 56-60. - Библиогр.: с.60
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

29.


    Кирилова, О.
    Маркетинг на ринку туристичних послуг [Текст] / О. Кирилова // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 3. - С. 57-59 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- туристична індустрія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

30.


    Арзуманян, Р.
    Ситуація на автомобільному ринку України [Текст] / Р. Арзуманян // Маркетинг в Українi. - 2009. - N 4. - С. 59-61 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
автомобілі

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)