Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіакультура<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Пронкевич, Олександр.
    Донкіхотська іконосфера як герменевтичний інструмент і методичний прийом [Текст] / Олександр Пронкевич // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 2. - С. 10-12. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 83.3(4Ісп)
Рубрики: Світова література--Медіакультура
   Письменники іспанські, 16-17 ст.

   Літературні герої

Кл.слова (ненормовані):
Дон Кіхот, роман
Анотація: Досліджується донкіхотська образність у кіно, мистецтві та масовій культурі. Автор статті підкреслює цікавий підхід до вивчення стратегій візуальної репрезентації Дон Кіхота і Санчо Пансо, які пропонує Х.М.Лусія Мехіас у книзі "Читати "Дон Кіхота".


Дод.точки доступу:
Сервантес, Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Галченков, А. С.
    Медиаобразование в современной школе [Текст] : роль медиаобразования в формировании культуры современной молодежи / А.С.Галченков, Т.А.Кузьмич // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. - 2012. - № 3. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст.
ББК 71 + 66.75
Рубрики: Культура--Молодь--Медіаосвіта--Роль
Кл.слова (ненормовані):
медіакультура


Дод.точки доступу:
Кузьмич, Т.А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Крайнікова, Т.
    Медіаспоживання в Україні: духовний вакуум і пошук моральних авторитетів [Текст] / Т. Крайнікова // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 9. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська медіакультура--Образи медіагероїв--Соціологія культури
Анотація: Виявлені притаманні масовій свідомості образи історичних діячів і сучасних політиків; з’ясовані особливості рецепції цих медіагероїв українськими медіаспоживачами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

4.


    Крайнікова, Т.
    Профіль українського інтернет-користувача (аналіз вторинних соціологічних досліджень) [Текст] / Т. Крайнікова // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 2. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 60.5 + 32.973.202
Рубрики: Соціологія комп’ютерного зв’язку--Медіакультура
Анотація: Вивчені особливості, що зумовлюють профіль українського інтернет-користувача : вікові, гендерні, типу поселення, освіченості, фінансового становища, активності в Глобальній мережі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Белуха, Світлана.
    Експериментальна діяльність школи: створення університетського освітнього простору [Текст] : досвід / С. Белуха // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 79-84
ББК 74
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
річний план -- профільне навчання -- проекти програм -- змішане навчання -- наукові середи -- курси -- психологічні карти -- роздільне навчання -- медіакультура -- експериментальні дослідження -- бліц-освітній проект -- батьківська просвіта -- науково-дослідницька робота
Анотація: Під час створення шкіл нового типу дуже часто використовуються різноманітні інноваційні технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Задирака, О.
    Засоби масової комунікації [Текст] : основні етапи розвитку / О. Задирака // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 22-25 : ілюстр.
ББК 74.26
Рубрики: Засоби масової комунікації--Поняття
   Медіакультура--Методика викладання в школі

Анотація: Мета завдання: ознайомити учнів з основними етапами розвитку засобів масової комунікації; дати поняття інформаційної революції; показати й довести на практиці революційність виникнення письма, книгодрукування, електричних й електронних засобів зв'язку, мікропроцесора.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Земелько, І.
    Розвиток інформаційного суспільства [Текст] : проблема цифрової нерівності / І. Земелько // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 26-31 : схеми. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.263.2
Рубрики: Медіакультура--Методика викладання в школі
   Методика викладання інформатики--Загальноосвітні навчальні заклади

   Інформаційне суспільство--Поняття

Анотація: Мета: ознайомити учнів із поняттям "інформаційне суспільство" і "цифрова нерівність"; з'ясувати проблеми, які виникають в умовах інформаційного суспільства та цифрової нерівності; допомогти учням розвивати критичне мислення, набувати навичок аналізу явищ суспільного життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Гринько, О.
    Інтернет-грамотність [Текст] : медіабезпека та Інтернет-грамотність / О. Гринько // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 32-35 : схеми
ББК 74.263.2
Рубрики: Інтернет--Молодь--Соціальний простір
   Інтернет-грамотність

   Медіакультура--Методика викладання в школі

Анотація: Медіабезпека. Кібербулінг і використання ІКТ для завдання шкоди іншій людині. Основні правила безпеки в Інтернеті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Новік, М.
    Небезпека в Інтернеті [Текст] / М. Новік // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 40-44
ББК 74.26
Рубрики: Інтернет-грамотність
   Медіакультура--Методика викладання в школі

Анотація: Мета: учити інформаційної безпеки в Інтернеті; розвивати самоконтроль учнів; виховувати уважне ставлення до інформаційних ресурсів; сприяти профілактиці правопорушень в Інтернеті, підвищенню безпеки і правової захищенності в глобальній мережі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Кожанова, А.
    Психологічний захист від непотрібної інформації [Текст] / А. Кожанова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 10. - С. 51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.26
Рубрики: Медіакультура--Методика викладання в школі
Анотація: Мета: створити уявлення про критичне ставлення до простору масмедіа; ознайомити дітей із найпоширенішими способами маніпулятивного впливу з боку ЗМІ та реклами; сприяти набуттю досвіду застосування навичок критичного мислення щодо продукції масмедіа.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Овсієнко, Л.
    Проблема визначення сутності медіатексту в науковому полі лінгвістики й лінгводидактики [Текст] / Людмила Овсієнко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 9-13. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Мовознавство--Лінгвістика тексту
   Мовознавство--Психолінгвістика

   Українська мова--Викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
медіатекст -- текст -- медіапродукт -- медіакультура -- ЗМІ -- лінгвістичні дисципліни -- комунікативність -- комунікативна компетентність -- лінгвісти -- студенти-філологи
Анотація: У статті охарактеризовано сутність медіатексту в контексті лінгвістичних і лінгводидактичних досліджень. Доведено, що застосування медіатекстів в освітньому процесі є не лише вимогою часу, а й ефективним засобом навчання. Проаналізувавши досвід дослідження теми вітчизняними та зарубіжними лінгвістами, автор робить висновок, що практична доцільність медіатекстів полягає в проблемності та актуальності питань, які розглядаються в них, у різноманітному мовному матеріалі та потенціалі мотивування студентів-філологів критично оцінювати текст на різних мовних рівнях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


   
    Медіаосвіта: зміни, що не чекають. Концепція впровадження медіаосвіти в україні (нова редакція) [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 13. - С. 4-12
Рубрики: Медіаосвіта--Концепція--Україна
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
правова основа концепції -- медіаінформаційна грамотність -- медіакультура -- форми медіаосвіти -- основні принципи медіаосвіти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Габенко, Людмила.
    Обережно: кібербулінг [Текст] : година психолога / Людмила Габенко // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 40-43 : рис. - Бібліогр.: с. 41
УДК
Рубрики: Інтернет--Психологічна гігієна
Кл.слова (ненормовані):
форми вияву агресії -- медіакультура -- вніб 3
Анотація: Кібербулінг - це переслідування інших осіб із використанням сучасних електронних технологій, зокрема Інтернету (електронної пошти, форумів, чатів, соціальних мереж тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Рубан , Світлана.
    Медіаосвіта в навчально-виховному процесі як важлива складова модернізації освіти [Текст] / С. Рубан // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 89-91. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Освіта--Навчально-виховний процес--Медіаосвіта--Досвід роботи--Чернігів, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
медіаграмотність -- медіатворчість -- медіакультура -- інтеграція медіаосвіти -- веб-портфоліо -- відеоконкурси
Анотація: Стаття розкриває систему впровадження медіаосвіти в навчальному закладі, її роль в реалізації медіаорієнтаційної функції освітнього процесу в цілому.


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

15.


    Ісаєнко, Олександр Олександрович.
    Соціокоммунікативна модель медіаспоживання [Текст] / Олександр Олександрович Ісаєнко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціальні комунікації--Мас-медіа
Кл.слова (ненормовані):
функції медіаспоживання -- медіакультура -- соціокомунікативна модель -- комунікативне середовище -- медіаспоживач -- медіаційні процеси
Анотація: Медіаспоживання є фактором актуалізації потенційно існуючих, але нереалізованих зв'язків елементів соціальної системи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Остапенко, Галина.
    Медіакультура в освітньому процесі [Текст] / Г. Остапенко, А. Рябикіна // Шкільний світ. - 2018. - № 23. - С. 4-34
Рубрики: Медіа-освіта--Медіаспілкування
   Загальноосвітні навчальні заклади



Дод.точки доступу:
Рябикіна, Анастасія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Кубко, Валентина.
    Медіакультура сучасного інформаційного суспільства [Текст] / В. Кубко // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 3. - С. 34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційна діяльність--Медіакультура--Медіаосвіта
Анотація: Проаналізовано роль медіакультури в сучасному інформаційному просторі, визначено її соціальні функції; досліджено вплив медіакультури й медіаосвіти на суспільну свідомість і світогляд людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)