Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методи і прийоми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Яценко, Т.
    Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 27-29.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
методи і прийоми -- профільне навчання -- літературні курси за вибором
Анотація: У статті розглянуто актуальні проблеми методики викладання української літератури в сучасній школі, розглядаються традиційні і нові методи, прийоми і форми вивчення української літератури.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Попович, Н.
    Новітні технології у просторі шевченкознавства [Текст] / Наталія Попович // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 41-45. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
філософський погляд на особистість поета -- методологічний інструментарій -- навчальні технології -- методи і прийоми -- ліричний герой -- історична та художня правда -- символічне значення образу
Анотація: Подано дослідження, метою якого є стислий огляд сучасного шевченкознавства. Зокрема, розглянуто такі дефініції, як "новітні педагогічні технології", "архетипні образи", "художня правда", "історична правда", "міфологічна інтерпретація". Докладно розглянуто застосування сучасних новітніх педагогічних технологій у процесі вивчення творів Т. Г. Шевченка в школі.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сердюк, О.
    Методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів [Текст] / Оксана Сердюк // Початкова школа. - 2016. - № 8. - С. 38-42. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Мистецтво--Музика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
сприймання музики -- молодші школярі -- методи і прийоми
Анотація: У статті розглянуто методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів з огляду на їх психофізіологічні особливості та специфіку завдань музичного виховання у початковій школі. Наведено приклади використання методів та прийомів формування музичного сприймання на уроках музичного мистецтва в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Богосвятська, А. -М.
    Арома-імідж уроку літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
аромат -- запах дарів природи -- цілющі властивості речовин -- актуалізація нюхового органу чуття -- методи і прийоми -- запах у назвах творів -- аромати в художніх творах -- вправи для валеохвилинок
Анотація: У статті розкрито роль і значення ароматів (запахів) у житті людини, їхній психоемоційний вплив. Визначено основні шляхи методики використання ароматерапії на різних уроках та етапах уроку світової літератури. Додано інформацію про аромати в творах деяких зарубіжних письменників, а також вправи для валеохвилинок.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Богосвятська, А. -М.
    Заключний етап уроку зарубіжної літератури як методична проблема [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - 37-С.3 обкл. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
заключний етап -- психологічні стани фази закриття -- мета і завдання етапу -- дії на уроці -- методи і прийоми -- класифікація домашніх завдань
Анотація: У статті охарактеризовано методичні аспекти заключного етапу уроку зарубіжної літератури. Етап розбито на частини, які розглянуто за такою схемою: зміст, мета і завдання, дії на уроці. Приділено особливу увагу оцінюванню учнів, методиці домашнього завдання. Використовуючи знання про природні цикли функціонування людського організму, автор пропонує створювати комфортну атмосферу спілкування на уроці з метою усвідомлення і фіксації учнями своїх дій і отриманих результатів навчання, узагальнення та систематизації вивченого матеріалу, самореалізації через отримані уміння й навички.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)