Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=методи і прийоми<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Яценко, Т.
Методи
чні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти [Текст] / Таміла Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 5
. - С. 27-29.
Рубрики:
Українська література--
Методи
ка викладання
Кл.слова (ненормовані):
методи
і
прийоми
--
профільне навчання
--
літературні курси за вибором
Анотація:
У статті розглянуто актуальні проблеми
методи
ки викладання української літератури в сучасній школі, розглядаються традиційні і нові
методи
,
прийоми
і форми вивчення української літератури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Попович, Н.
Новітні технології у просторі шевченкознавства [Текст] / Наталія Попович> // Українська мова і література в школах України. - 2016. -
№ 3
. - С. 41-45. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
філософський погляд на особистість поета
--
методологічний інструментарій
--
навчальні технології
--
методи
і
прийоми
--
ліричний герой
--
історична та художня правда
--
символічне значення образу
Анотація:
Подано дослідження, метою якого є стислий огляд сучасного шевченкознавства. Зокрема, розглянуто такі дефініції, як "новітні педагогічні технології", "архетипні образи", "художня правда", "історична правда", "міфологічна інтерпретація". Докладно розглянуто застосування сучасних новітніх педагогічних технологій у процесі вивчення творів Т. Г. Шевченка в школі.
Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Сердюк, О.
Методи
та
прийоми
формування музичного сприймання у молодших школярів [Текст] / Оксана Сердюк> // Початкова школа. - 2016. -
№ 8
. - С. 38-42. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Мистецтво--Музика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
сприймання музики
--
молодші школярі
--
методи
і
прийоми
Анотація:
У статті розглянуто
методи
та
прийоми
формування музичного сприймання у молодших школярів з огляду на їх психофізіологічні особливості та специфіку завдань музичного виховання у початковій школі. Наведено приклади використання методів та прийомів формування музичного сприймання на уроках музичного мистецтва в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Богосвятська, А. -М.
Арома-імідж уроку літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 9
. - С. 16-22. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики:
Зарубіжна література--
Методи
навчання
Кл.слова (ненормовані):
аромат
--
запах дарів природи
--
цілющі властивості речовин
--
актуалізація нюхового органу чуття
--
методи
і
прийоми
--
запах у назвах творів
--
аромати в художніх творах
--
вправи для валеохвилинок
Анотація:
У статті розкрито роль і значення ароматів (запахів) у житті людини, їхній психоемоційний вплив. Визначено основні шляхи
методи
ки використання ароматерапії на різних уроках та етапах уроку світової літератури. Додано інформацію про аромати в творах деяких зарубіжних письменників, а також вправи для валеохвилинок.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Богосвятська, А. -М.
Заключний етап уроку зарубіжної літератури як
методи
чна проблема [Текст] / Анна-Марія Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. -
№ 9
. - 37-С.3 обкл. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Зарубіжна література--
Методи
ка
Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
заключний етап
--
психологічні стани фази закриття
--
мета і завдання етапу
--
дії на уроці
--
методи
і
прийоми
--
класифікація домашніх завдань
Анотація:
У статті охарактеризовано
методи
чні аспекти заключного етапу уроку зарубіжної літератури. Етап розбито на частини, які розглянуто за такою схемою: зміст, мета і завдання, дії на уроці. Приділено особливу увагу оцінюванню учнів,
методи
ці домашнього завдання. Використовуючи знання про природні цикли функціонування людського організму, автор пропонує створювати комфортну атмосферу спілкування на уроці з метою усвідомлення і фіксації учнями своїх дій і отриманих результатів навчання, узагальнення та систематизації вивченого матеріалу, самореалізації через отримані уміння й навички.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)