Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=навчальні стратегії<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Білоножко, Н. Є.
Стратегії
старшокласника як суб'єкта навчальної діяльності [Текст] / Н.Є. Білоножко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец.> // Іноземні мови. - 2011. -
№ 4
. - С. 13-17. - Бібліогр.: с. 17 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
навчальні
стратегії
--
метакогнітивні
стратегії
--
мнемічні
стратегії
Анотація:
У статті проводиться психологічний аналіз вікового періоду учнів старшої школи як суб'єктів навчальної діяльності і на цій основі визначаються властиві їм
навчальні
стратегії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Олійник, Т. О.
Особливості формування навчально-стратегічної компетентності [Текст] / Т. О. Олійник ; Киїів. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2013. -
№ 4
. - С. 9-20. - Бібліогр.: с. 20 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
навчальні
стратегії
--
комунікативні
стратегії
--
етапи формування стратегій
Анотація:
Стаття присвячена питанням формування навчально-стратегічної компетентності (НСК)у процесі оволодіння іноземною мовою (ІМ). дається визначення і загальна характеристика НСК, розглядаються її структура, зміст; цілі формування НСК в учнів початкової, основної і старшої школи;описуються шляхи і етапи оволодіння стратегіями, пропонуються приклади матеріалів для формування НСК.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
3.
Галаган, С. Л.
(учитель початкових класів Борзнянської спеціалізованої школи-інтернату, Чернігівська область).
Формування та розвиток критичного мислення молодших школярів [Текст] : досвід / С. Л. Галаган> // Педагогічна майстерня. - 2017. -
№ 5
. - С. 23-27
Рубрики:
Початкова освіта--Критичне мислення--Формування і розвиток--Досвід роботи--Борзна, місто--Чернігівська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
навчальні
стратегії
--
активне навчання
Анотація:
У початковій школі змінюються пріоритети навчання: на першому плані - її розвивальна функція, культ нестандартної самостійної думки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Редько, Валерій
.
Компетентнісне спрямування процесу навчання іноземних мов учнів 1-4 класів - виклики нової української школи [Текст] / В. Редько> // Іноземні мови в школах України. - 2019. -
№ 5
. - С. 2-4
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні
навчальні
заклади
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта
--
компетентнісний підхід
--
навчальні
стратегії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)