Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=особистісно орієнтований підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 12
>
1.
Ананьєва, Н.
Інноваційний розвиток гімназії [Текст] / Н. Ананьєва> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. -
№ 2 (січень)
. - С. 22-33. - Бібліогр.: с. 33
ББК
74.204
Рубрики:
Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Проекти
Кл.слова (ненормовані):
особистісно
орієнтований
підхід
--
навчання
--
виховання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Неймерик, Віра
Упровадження нових педагогічних технологій для розвитку творчих здібностей учнів [Текст] / Віра Неймерик> // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2013. -
№ 6
. - Вкладка
ББК
74.263
Рубрики:
Трудове навчання--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
школа-родина
--
концепція
--
особистісно
орієнтований
підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Завалевський, Юрій
.
Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. -
№ 2
. - С. 7-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК
74+88
Рубрики:
Психологія вищої школи
Психологія--Педагогічна
Вища освіта--Методи і засоби навчання
Педтехнології
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні педагогічні технології
--
технологічний
підхід
--
засоби педагогічного впливу
--
інтерактивні методи навчання
--
інтерактивне спілкування
--
соціально-психологічна підготовка вчителя
--
особистісно
орієнтований
підхід
--
культура педагогічного впливу
--
методи кооперативного навчання
--
моделювання виховних ситуацій
--
особистісно
орієнтоване виховання
Анотація:
Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Романич, Наталія
.
Перевернене навчання – ключова тенденція освітніх технологій сучасності [Текст] / Наталія Романич> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. -
№ 5
. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Педагогічні технології--Технології переверненого навчання
Українська мова--Методика викладання--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
перевернений клас
--
особистісно
орієнтований
підхід
--
інформаційно-комунікаційні технології
Анотація:
Розглянуто поняття переверненого навчання, підгрунтя якого становлять види навчальної діяльності активного навчання, комбінована система навчання, залучення в колективну діяльність. Розкрито значущість технології переверненого навчання, яка полягає в можливості використання навчального часу у групових заняттях, взаємодії у практичній діяльності. Окреслено роль педагога в переверненому підході: від активної позиції до співпраці та спільного внеску в навчальний процес кожного учасника.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Ярмолюк, А.
Вивчення розділу "Прислівник" за новим підручником "Українська мова. 7 клас" (автори - Голуб Н., Шелехова Г., Новосьолова В., Ярмолюк А.) [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2016. -
№ 1
. - С. 9-13. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
функції підручника
--
текстоцентричний
підхід
--
підручник з української мови
--
особистісно
орієнтований
підхід
Анотація:
У статті презентовано новий підручник "Українська мова" для 7 класу, у якому реалізовано інноваційну методику авторського колективу наукових співробітників відділу навчання української мови і літератури Інституту педагогіки НАПН України. Схарактеризовано особливості змісту й структури навчальної книги. У статті наведено приклади завдань і вправ розділу "Прислівник".
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Ярмолюк, Алла
Шляхи реалізації сучасних підходів до навчання синтаксису складного речення у 9 класі [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 7-11. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики:
Українська мова--Викладання синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний
підхід
--
особистісно
орієнтований
підхід
--
діяльнісний
підхід
--
граматична компетенція
--
українська мова в 9 класі
Анотація:
У статті проаналізовано сучасні підходи до навчання: компетентнісний,
особистісно
орієнтований
, діяльнісний; обґрунтовано доцільність їх застосування на уроках української мови. З'ясовано особливості реалізації означених підходів під час навчання у 9 класі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Бондаренко, Неллі
Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2016. -
№ 2
. - С. 20-24. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі
Кл.слова (ненормовані):
синтаксис у середній школі
--
навчання синтаксису
--
особистісно
орієнтований
підхід
--
компетентнісний
підхід
--
діяльнісний
підхід
Анотація:
Розкрито актуальність проблеми вивчення систематичного курсу синтаксису і пунктуації української мови на основі
особистісно
орієнтованого компетентнісного та діяльнісного підходів, з'ясовано їх суть. Охарактеризовано типові синтаксичні помилки та проаналізовано їх причини. Визначено завдання навчання синтаксису і пунктуації у 8-9 класах на основі зазначених підходів, окреслено шляхи інноваційної перебудови методики навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Логачевська, Світлана
.
Реалізація
особистісно
орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко> // Початкова школа. - 2018. -
№ 5
. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики:
Українська мова--Навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти
--
Нова українська школа
--
навчання грамоти
--
читацькі навички
--
особистісно
орієнтований
підхід
--
інтегрований посібник
--
звук [ч]
--
буква ч
--
початкова школа
--
1 клас
Анотація:
У статті розглянуто приклад
особистісно
орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та з використанням експериментального навчального посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ. Частина друга" (Видавництво "Літера ЛТД, 2018 р.).
Дод.точки доступу:
Іщенко, О.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
9.
Фасоля, Анатолій
.
Сучасна шкільна літературна освіта: новий підручник української літератури для 10-го класу [Текст] / Анатолій Фасоля, Валентина Тименко> // Українська мова і література в школі. - 2018. -
№ 3
. - С. 57-62
Рубрики:
Українська література--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
підручник
--
українська література
--
компетентнісний
підхід
--
особистісно
орієнтований
підхід
--
культурно-мистецький контекст
Анотація:
У статті охарактеризовано новий підручник української літератури для 10 класу авторського колективу Інституту педагогіки НАПН України. Розкрито зміст основних рубрик навчальної книжки, подано зразки запитань і завдань.
Дод.точки доступу:
Тименко, Валентина
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
10.
Степанян, Нуне
.
Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" [Текст] / Нуне Степанян, Валентина Рожнова> // Початкова школа. - 2018. -
№ 12
. - С. 4-6.
УДК
373-056.45(477)
Рубрики:
Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
позаурочна робота
--
обдаровані діти
--
Інтелект України, проект
--
особистісно
орієнтований
підхід
--
проектні класи
--
творчий процес
--
самовизначення особистості
--
ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ
--
початкова школа
Анотація:
У статті розповідається про те, що різноманітні форми позаурочної роботи, що організовуються вчителями, які працюють у проектних класах, сприяють вияву різнобічних здібностей учнів початкових класів, їхньому гармонійному розвиткові. У позаурочній діяльності вчителі прагнуть забезпечувати не тільки розвиток академічної обдарованості учнів, а й всебічний розвиток молодших школярів завдяки
особистісно
орінтованого підходу.
Дод.точки доступу:
Рожнова, Валентина
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
11.
Щербакова, Олена
.
Соціально-психологічна підтримка академічно здібних учнів в умовах інноваційного педагогічного проекту "Інтелект України" як складова сталого суспільного розвитку [Текст] / Олена Щербакова, Георгій Даниленко> // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія . - Чернігів : ЧНТУ, 2018 = Ukraine - EU. Innovations in education, technology, business and law. - С. 371-374. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
373-056.45(477)
Рубрики:
Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
меритократична освіта
--
ОБДАРОВАНІ ДІТИ
--
інтелектуальний потенціал
--
академічні здібності
--
особистісно
орієнтований
підхід
--
компетентнісний
підхід
--
освітній процес
Анотація:
Академічні здібності - надзвичайна схильність дитини до навчально-пізнавальної діяльності, яка проявляється сталою високою успішністю у вивченні окремих навчальних дисциплін.
Дод.точки доступу:
Даниленко, Георгій
Знайти схожі
>
12.
Хом'як, Іван
.
Компетентнісний
підхід
до навчання синтаксису в умовах нової української школи [Текст] / Іван Хом'як, Олена Самсонюк> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 10
. - С. 3-6.
Рубрики:
Українська мова--Вивчення синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
компетентність
--
компетентнісний
підхід
--
синтаксична компетентність
--
особистісно
орієнтований
підхід
Анотація:
Висвітлено проблему формування синтаксичної компетентності в учнів на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти; проаналізовано психологічні засади навчання синтаксису з урахуванням праць, присвячених механізмам засвоєння синтаксичної теорії; описано систему вправ і завдань інноваційної методики, розробленої з урахуванням компетентнісного,
особистісно
орієнтованого й діяльнісного підходів.
Дод.точки доступу:
Самсонюк, Олена
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)