Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистісно орієнтований підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Ананьєва, Н.
    Інноваційний розвиток гімназії [Текст] / Н. Ананьєва // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 2 (січень). - С. 22-33. - Бібліогр.: с. 33
ББК 74.204
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Проекти
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтований підхід -- навчання -- виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Неймерик, Віра
    Упровадження нових педагогічних технологій для розвитку творчих здібностей учнів [Текст] / Віра Неймерик // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2013. - № 6. - Вкладка
ББК 74.263
Рубрики: Трудове навчання--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
школа-родина -- концепція -- особистісно орієнтований підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Завалевський, Юрій.
    Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 2. - С. 7-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74+88
Рубрики: Психологія вищої школи
   Психологія--Педагогічна

   Вища освіта--Методи і засоби навчання

   Педтехнології

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні педагогічні технології -- технологічний підхід -- засоби педагогічного впливу -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивне спілкування -- соціально-психологічна підготовка вчителя -- особистісно орієнтований підхід -- культура педагогічного впливу -- методи кооперативного навчання -- моделювання виховних ситуацій -- особистісно орієнтоване виховання
Анотація: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Романич, Наталія.
    Перевернене навчання – ключова тенденція освітніх технологій сучасності [Текст] / Наталія Романич // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 5. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні технології--Технології переверненого навчання
   Українська мова--Методика викладання--Інновації

Кл.слова (ненормовані):
перевернений клас -- особистісно орієнтований підхід -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: Розглянуто поняття переверненого навчання, підгрунтя якого становлять види навчальної діяльності активного навчання, комбінована система навчання, залучення в колективну діяльність. Розкрито значущість технології переверненого навчання, яка полягає в можливості використання навчального часу у групових заняттях, взаємодії у практичній діяльності. Окреслено роль педагога в переверненому підході: від активної позиції до співпраці та спільного внеску в навчальний процес кожного учасника.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Ярмолюк, А.
    Вивчення розділу "Прислівник" за новим підручником "Українська мова. 7 клас" (автори - Голуб Н., Шелехова Г., Новосьолова В., Ярмолюк А.) [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 9-13. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Підручники для середньої школи
Кл.слова (ненормовані):
функції підручника -- текстоцентричний підхід -- підручник з української мови -- особистісно орієнтований підхід
Анотація: У статті презентовано новий підручник "Українська мова" для 7 класу, у якому реалізовано інноваційну методику авторського колективу наукових співробітників відділу навчання української мови і літератури Інституту педагогіки НАПН України. Схарактеризовано особливості змісту й структури навчальної книги. У статті наведено приклади завдань і вправ розділу "Прислівник".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Ярмолюк, Алла
    Шляхи реалізації сучасних підходів до навчання синтаксису складного речення у 9 класі [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 7-11. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- особистісно орієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- граматична компетенція -- українська мова в 9 класі
Анотація: У статті проаналізовано сучасні підходи до навчання: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний; обґрунтовано доцільність їх застосування на уроках української мови. З'ясовано особливості реалізації означених підходів під час навчання у 9 класі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Неллі
    Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 20-24. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі
Кл.слова (ненормовані):
синтаксис у середній школі -- навчання синтаксису -- особистісно орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: Розкрито актуальність проблеми вивчення систематичного курсу синтаксису і пунктуації української мови на основі особистісно орієнтованого компетентнісного та діяльнісного підходів, з'ясовано їх суть. Охарактеризовано типові синтаксичні помилки та проаналізовано їх причини. Визначено завдання навчання синтаксису і пунктуації у 8-9 класах на основі зазначених підходів, окреслено шляхи інноваційної перебудови методики навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Логачевська, Світлана.
    Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- навчання грамоти -- читацькі навички -- особистісно орієнтований підхід -- інтегрований посібник -- звук [ч] -- буква ч -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розглянуто приклад особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі з дотриманням вимог нового Держстандарту початкової загальної середньої освіти та з використанням експериментального навчального посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ. Частина друга" (Видавництво "Літера ЛТД, 2018 р.).


Дод.точки доступу:
Іщенко, О.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Фасоля, Анатолій.
    Сучасна шкільна літературна освіта: новий підручник української літератури для 10-го класу [Текст] / Анатолій Фасоля, Валентина Тименко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 57-62
Рубрики: Українська література--Підручники
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- українська література -- компетентнісний підхід -- особистісно орієнтований підхід -- культурно-мистецький контекст
Анотація: У статті охарактеризовано новий підручник української літератури для 10 класу авторського колективу Інституту педагогіки НАПН України. Розкрито зміст основних рубрик навчальної книжки, подано зразки запитань і завдань.


Дод.точки доступу:
Тименко, Валентина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Степанян, Нуне.
    Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" [Текст] / Нуне Степанян, Валентина Рожнова // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 4-6.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
позаурочна робота -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтований підхід -- проектні класи -- творчий процес -- самовизначення особистості -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що різноманітні форми позаурочної роботи, що організовуються вчителями, які працюють у проектних класах, сприяють вияву різнобічних здібностей учнів початкових класів, їхньому гармонійному розвиткові. У позаурочній діяльності вчителі прагнуть забезпечувати не тільки розвиток академічної обдарованості учнів, а й всебічний розвиток молодших школярів завдяки особистісно орінтованого підходу.


Дод.точки доступу:
Рожнова, Валентина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

11.


    Щербакова, Олена.
    Соціально-психологічна підтримка академічно здібних учнів в умовах інноваційного педагогічного проекту "Інтелект України" як складова сталого суспільного розвитку [Текст] / Олена Щербакова, Георгій Даниленко // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві : зб. міжнар. наук. праць, 24-28 квіт., 2018 р., Словаччина-Чехія . - Чернігів : ЧНТУ, 2018 = Ukraine - EU. Innovations in education, technology, business and law. - С. 371-374. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
меритократична освіта -- ОБДАРОВАНІ ДІТИ -- інтелектуальний потенціал -- академічні здібності -- особистісно орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- освітній процес
Анотація: Академічні здібності - надзвичайна схильність дитини до навчально-пізнавальної діяльності, яка проявляється сталою високою успішністю у вивченні окремих навчальних дисциплін.


Дод.точки доступу:
Даниленко, Георгій


Знайти схожі

12.


    Хом'як, Іван.
    Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи [Текст] / Іван Хом'як, Олена Самсонюк // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 3-6.
Рубрики: Українська мова--Вивчення синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетентнісний підхід -- синтаксична компетентність -- особистісно орієнтований підхід
Анотація: Висвітлено проблему формування синтаксичної компетентності в учнів на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти; проаналізовано психологічні засади навчання синтаксису з урахуванням праць, присвячених механізмам засвоєння синтаксичної теорії; описано систему вправ і завдань інноваційної методики, розробленої з урахуванням компетентнісного, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів.


Дод.точки доступу:
Самсонюк, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)