Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання знань<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.
CUKK-VDPU-316390

   
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : біологія [Текст] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 19/20/21. - С. 89-96
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники
   Біологія--Плани і програми-- Підручники і посібники

   Освіта--Керівні матеріали

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- рівень стандарту -- академічний рівень -- профільний рівень


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

2.
CUKK-VDPU-528431

   
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : інформатика [Текст] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 22/23/24. - С. 30-42
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники
   Інформатика--Плани і програми--Підручники і посібники

   Освіта--Керівні матеріали

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- поглиблене вивчення -- календарне планування -- оцінювання знань -- пропедевтичне вивчення


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

3.


    Пендзей, Іван.
    Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / Іван Пендзей // Вища школа. - 2011. - № 11. - С. 94-103
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Освіта за кордоном--США--Канада--Німеччина
   Вища освіта--Наукова бібліотека в ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
новітня історія країн Західної Європи і Америки -- національна історія -- оцінювання знань -- державна програма -- електронний підручник -- електронна система МБА
Анотація: У статті аналізуються проблеми викладання і вивчення студентами новітньої історії зарубіжних країн, пропонуються шляхи їх розв'язання - створення електронного підручника, електронної системи міжбібліотечного абонемента (МБА), нарощення україномовної історіографічної бази, започаткування державної програми широкомасштабного вивчення історії країн Західної Європи і Америки, створення спеціалізованих науково-дослідних установ - Інституту США і Канади, Німеччини, Франції тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Пендзей, Іван.
    Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання [Текст] / І. Пендзей // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Бібліогр.: с. 30 . - ISSN 1682-2366
ББК 74
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
кредитно-модульна система -- 100-бальна шкала оцінювання знань -- оцінювання знань -- змістовий модуль -- модульна контрольна робота -- есе -- курсова робота
Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критеріїв їх оцінювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Войтко, О.
    Особливості початкової освіти в Іспанії [Текст] / Оксана Войтко // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 52-55. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа в зарубіжних країнах--Іспанія
Кл.слова (ненормовані):
знання і навички ХХI століття -- компетенції -- соціалізація -- інтеграція -- творчість -- мотивація -- оцінювання знань
Анотація: У статті розкрито специфіку системи початкової освіти Іспанії. Автор наголошує на застосуванні різних методик викладання для підтримання інтересу учнів до навчання, підвищення рівня їх мотивації. В освітньому процесі використовується індивідуальний підхід до кожного учня, діяльнісна технологія, вивчаються інтегровані навчальні курси, встановлюються міжпредметні зв'язки. Зміст початкової освіти Іспанії відповідає вимогам Ради Європи і Європейського Союзу щодо набуття базових навичок і компетенцій для продовження навчання в основній школі. Наведено принципи роботи вчителів та розглянуто способи і методики оцінювання рівня знань учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Матвєєва, Я.
    Сформованість дослідницьких умінь старшокласників [Текст] : як провести моніторингові дослідження / Я. Матвєєва // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 20. - С. 4-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
позаурочна діяльність -- обдаровані діти -- досвід роботи -- оцінювання знань -- моніторінгові дослідження -- старшокласники -- дослідницькі уміння
Анотація: Модель моніторингових досліджень сформованості дослідницьких умінь учнів школи ІІІ ступеня з біології: програму, графік, методи, циклограму й поетапний опис дослідження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Копач, Сергій.
    Конкурсне приймання учнів [Текст] : локальна документація / С. Копач // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 22. - С. 4-12
Рубрики: Загальноосвітні школи--Управління
Кл.слова (ненормовані):
конкурсні випробування -- навчальні предмети -- оцінювання знань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Яланська, Світлана.
    Оцінка в нашому житті [Текст] : профілактична програма / Світлана Яланська // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 15/16. - С. 14-19 : рис. - Зміст: Казка про кошеня Сашу ; Шустрик та Обжорик
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа--Оцінювання знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- вніб 3
Анотація: Стаття про оцінювання в житті учня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Червонна, Тетяна.
    Шкала оцінювання знань з погляду української школи ейдетики (за Є. Антощуком) [Текст] / Т. Червонна // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 19/20. - С. 40-42
УДК
Рубрики: Оцінювання знань--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- ейдетика -- оцінювання знань
Анотація: 21 жовтня річниця смерті Євгена Всеволодовича Антощука - засновника Української школи ейдетики, яка нині названа на його честь. "Школа ейдетики" - це впорядкований набір методів і вправ, тренінгів, що допомагають оволодіти осмисленим використанням своєї уяви для відтворення будь-якої інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Пономаренко, Олена.
    Педагогічна оцінка в житті учня. Погляд психолога [Текст] / О. Пономаренко // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 49-51. - Бібліогр.: с. 51
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Оцінювання учнів
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- оцінювання знань
Анотація: Автор у статті надає власні роздуми з приводу педагогічної оцінки. Оцінка - це найбільш гострий інструмент, використання якого вимагає величезного вміння і культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Яланська, Світлана.
    Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 36–38
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- навчальні досягнення -- шкільні успіхи -- оцінювання в початковій школі -- оцінка -- мотивація досягнення успіхів -- самооцінка -- оцінювальна діяльність -- нова українська школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі. Запропоновано консультацію і додаток, у якому представлено практичні рекомендації для педагогів і психодіагностична методика.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

12.


    Савченко, Олександра.
    Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 1-6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Педагогіка--Початкова освіта
Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- Нова українська школа -- ідеї В. О. Сухомлинського -- педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського -- розвиток дитячої особистості -- якісна шкільна освіта -- компетентнісний підхід -- виховання екологічної відповідальністі -- саморозвиток особистості -- оцінювання знань -- гуманність -- початкова школа
Анотація: Автор статті розглядає ідеї В. О. Сухомлинського в контексті проблем модернізації сучасної початкової освіти.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

13.


   
    П'ять критеріїв оцінювання вчителів [Текст] // Освiта. - 2019. - № 3/4. - С. 2
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Вчителі
   Посадова атестація

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- сертифікація -- громадське обговорення
Анотація: Про методику оцінки професійного досвіду вчителів, які проходять процедуру сертифікації.



Знайти схожі

14.


    Михайленко, Тетяна.
    Перевірні роботи з української мови, 4 клас [Текст] / Тетяна Михайленко // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 21-26.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контрольні роботи з української мови -- оцінювання знань -- перевірні роботи -- завдання -- речення -- частини мови -- мовлення -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: Представлено контрольні роботи з української мови, які містять завдання чотирьох рівнів. Їх подано у двох варіантах відповідно до чинної програми з української мови для 4 класу та методичної системи підручника "Українська мова" (М. Д. Захарійчук) – Київ : Освіта, 2014.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Фідкевич, Олена.
    Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова школа. - 2020. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- самооцінка -- самооцінювання -- культура взаємооцінювання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі.


Дод.точки доступу:
Бакуліна, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Загородній, Михайло.
    Передумови та причини [Текст] : історія розвитку тестування як системи оцінювання знань / Михайло Загородній // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 4. - С. 8-13 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Перевірка та оцінювання знань--Контроль знань
   Тестування--Контроль знань

   Іспити і заліки

Кл.слова (ненормовані):
тести -- оцінювання знань -- тестовий рух -- ЗНО
Анотація: Зародження тестування. Упровадження тестування в Україні.



Знайти схожі

17.


    Шумара, Наталія.
    Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" [Текст] / Наталія Шумара // Початкова школа. - 2020. - № 5/6 (трав.-черв.). - С. 27-29
Рубрики: Природознавство--Методика викладання--Початкова школа
   Природознавство--Інтегровані уроки--Початкова школа

   Природознавство--Контроль знань--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- тестовий контроль -- оцінювання знань -- перевірка знань -- експрес-контроль


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Фідкевич, Олена.
    Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації [Текст] / Олена Фідкевич // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку - важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі. Запропоновано конструктор навчальних цілей, розроблений на основі таксономії Л. Андерсона і Д. Кратвола, який знадобиться вчителеві для визначення як цілей уроку, так і конструювання компетентно-орієнтованих завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Мовчун, Антоніна.
    Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок [Текст] / Антоніна Мовчун // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 10-15.
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- завдання -- класифікація уроків -- звуки -- букви -- слово -- пряме значення слів -- переносне значення слів -- синоніми -- антоніми -- фразеологізми -- апостроф -- будова слова -- префікс -- суфікс -- частини мови -- іменник -- прикметник -- числівник -- дієслово -- речення -- початкова школа
Анотація: У статті запропоновано завдання для оцінювання навчальних досягнень учнів 3 класу і формування їхніх правописних умінь. Зміст завдань розроблено відповідно до програми НУШ для 3 класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)