Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічні умови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Макотрова, Г. В.
    Использование англоязычного текста для развития учебно-исследовательской культуры старшеклассников [Текст] / Г. В. Макотрова, А. С. Мельникова // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 10. - С. 81-83. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 83 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Навчання--загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
англомовний текст -- педагогічні умови -- навчально-дослідницька культура


Дод.точки доступу:
Мельникова, А. С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Пелех, Ю. В.
    Педагогічні умови проектування технології ціннісно-смислової готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності [Текст] / Ю. В. Пелех // Гуманітарні науки. - 2012. - № 1. - Ст. 6-10. - Библиогр.: с. 10
УДК
Рубрики: Педагогічні технології
Кл.слова (ненормовані):
концептуальна модель -- педагогічні умови -- модель


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сорокіна, Галина.
    Дослідження передумов розвитку функціонально компетентної особистості у вищій школі [Текст] / Г. Сорокіна // Вища школа. - 2013. - № 1. - С. 57-71 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- якість освіти -- компетентність -- функціональна компетентність -- педагогічні умови -- анкетування
Анотація: Описується педагогічне дослідження, присвячене вияленню суб'єктивних та об'єктивних факторів, що сприятимуть створенню педагогічних умов, які сприятимуть інтелектуальному, творчому зростанню особистості та спонукатимуть до розвитку функціональних компетентностей у навчальному процесі вищого закладу освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Корсак, Олена.
    Сучасні труднощі у створенні сприятливих педагогічних умов для формування фахової компетентності у молоді / О. Корсак // Вища школа. - 2013. - № 12. - С. 53-61. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- педагогічні умови -- інновації -- інформатизація освіти -- якість вищої освіти -- міжнародні тестування школярів
Анотація: У статті висвітлюється поширення в Україні досліджень, що стосуються різноманітних аспектів педагогічних умов. Зроблено припущення, що це явище стало наслідком демократизації України, припинення тоталітарного тиску на педагогів. Досліджено ставлення українських науковців до поняття "педагогічні умови" та можливості його використання. Вказано на значні відмінності використання терміна "умови" у педагогіці і точних наук. Висвітлено негативний результат спроби змін педагогічних умов навчання молодших школярів у Японії, що мало в основі хибне переконання у високому і позитивному освітньому потенціалі комп’терної техніки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Дубовик, С.
    Організація навчальної мовленнєво-творчої діяльності молодших школярів на уроках української мови [Текст] / Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2016. - № 7. - С. 5-11 ; Початкова школа. - 2016. - № 8. - С. 15-21. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчально-творча мовленнєва діяльність учнів -- молодші школярі -- педагогічні умови -- методичні прийоми роботи на уроках української мови -- мовленнєво-творчі вправи
Анотація: У статті охарактеризовано основні педагогічні умови організації навчально-творчої мовленнєвої діяльності молодших школярів на уроках української мови, розкрито переваги цих уроків. Розглянуто методичні прийоми роботи, які можна використовувати на уроках української мови для організації навчально-творчої мовленнєвої діяльності молодших школярів із метою створення умов для усвідомлення учнями навчального матеріалу, узагальнення одержаних знань і формування вмінь та навичок, спонукання їх до дослідницької творчої активності у процесі навчання. Запропоновано мовно-мовленнєві вправи і завдання, які доцільно застосовувати на уроках української мови з метою організації навчально-творчої діяльності молодших школярів.


П675327/2016/8 :
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Сотниченко, В.
    Підходи до визначення навчальних елементів у системі історичної та суспільствознавчої освіти [Текст] : методичний матеріал / В. Сотниченко // Історія в школах України. - 2008. - № 3 . - С. 13-16. - бібліограф.: 9 назв.
Рубрики: Історична та суспільствознавча освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- інформація -- педагогічні умови


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

7.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Ван, Чень.
    Специфіка й структура виконавського артистизму майбутніх викладачів вокалу та педагогічні принципи його вдосконалення [Текст] / Чень Ван // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Методика навчання і виховання--Майбутні вчителі
Кл.слова (ненормовані):
артистизм -- вокально-виконавський артистизм -- художній образ -- педагогічні умови
Анотація: Охарактеризовано педагогічні умови, спрямовані на збагачення в магістрантів мистецької ерудованості, вокально-творчих здібностей, технологічної бази співочої діяльності, психологічних властивостей, важливих для досягнення натхнення, імпровізаційності, вживання в музично-персонажні стани, сценічного артистизму.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

8.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Марцинків, В. В.
    Педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв засобами електронного музичного інструментарію [Текст] / В. В. Марцинків // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5
Рубрики: Школи мистецтв--Учні--Творчі здібності--Розвиток
Кл.слова (ненормовані):
розвиток творчих здібностей -- педагогічні умови -- електронний музичний інструментарій -- школа мистецтв -- музично-інформаційна компетенція
Анотація: В статті детально розглянуто та охарактеризовано кожну педагогічну умову згідно зі специфікою навчального процесу шкіл мистецтв із використанням електронного інструментарію.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

9.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Шевчук, М. О.
    Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні [Текст] / М. О. Шевчук // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 132-138. - Бібліогр.: с.137-138 (25 дж.)
УДК
Рубрики: Початкова школа--Трудове навчання--Молодші школярі--Творчий потенціал
   Загальноосвітня школа--Трудове навчання--Початкова освіта

Кл.слова (ненормовані):
потенціал -- структура творчого потенціалу -- творчий потенціал молодших школярів -- педагогічні умови
Анотація: Автор підтримує ідею науковців, які вважають, що внутрішні ресурси особистості виявляються через діяльність. Тому трудова діяльність молодших школярів, на його думку, є плодотворним полем розкриття творчого потенціалу учнів початкових класів. Такими умовами автор вважає: організацію доброзичливо-діалогічного середовища праці, розробку індивідуально-колективних маршрутів творчості та використання ситуацій стимулюючого прогнозування у трудовому навчанні в початкових класах загальноосвітньої школи.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)