Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=переказ тексту<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Златогорская, Р. Л.
О практической направленности в преподавании иностранного языка [Текст] / Р.Л. Златогорская> // Иностранные языки в школе. - 2011. -
№ 4
. - С. 75-85. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
навчання перекладу
--
розвиток мовленєвих навичок
--
переказ
тексту
Дод.точки доступу:
Климовецкая, М.И.; Цырлина, З.И.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Попова, Л.
Письмовий стислий
переказ
розповідного
тексту
з елементами опису місцевості в художньому стилі [Текст] : урок / Людмила Попова> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 3
. - С. 18-20. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики:
Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення
--
читання
тексту
--
бесіда за змістом прочитаного
--
переказ
тексту
--
художній стиль
Анотація:
Мета уроку: навчити учнів стисло письмово
переказ
увати прочитаний текст художнього стилю мовлення, підпорядковуючи висловлення темі та основній думці, дотримуючись композиції, мовних, стильових особливостей та авторського задуму, уникає стилістичних помилок; виховувати почуття гордості за свою країну, поваги до її історії, культури; розвивати в учнів уміння виділяти головне, аналізувати й синтезувати власні знання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Долина, Світлана
.
Орієнтовне альтернативне планування уроків зарубіжної літератури. Тема "Е. Сетон-Томпсон. "Снап" [Текст] : урок 21 / Світлана Долина, Світлана Волохович> // Всесвітня література в школах України. - 2020. -
№ 11 (листоп.)
. - С. 40-45 : іл.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Художня література--Проза--Канада, 19-20 ст.
Письменники--Канада, 19-20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
переказ
тексту
--
розвиток мовлення
--
письменники-анімалісти
--
урок-дослідження
Анотація:
Завдання уроку - формувати творчу читацьку позицію через організацію покрокового дослідження
тексту
, формувати навички роботи з текстом, виховувати у дітей любов до природи, до тварин.
Дод.точки доступу:
Волохович, Світлана; Сетон-Томпсон, Ернест (канадський письменник ; 1860-1946) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)