Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=принципи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Сажко, Л. А.
    Навчання другої іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Л.А. Сажко ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 3-7. - Бібліогр.: с. 7 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
цілі навчання -- зміст навчання -- принципи навчання
Анотація: У статті розглядаються цілі та зміст навчання другої іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах. Аналізуються компоненти іншомовної комунікативної компетентності в ракурсі опанування другою іноземною мовою. Визначаються принципи навчання другої іноземної мови

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Погорелая, Г. В.
    Реализация принципа краеведения в обучении школьников иностранным языкам [Текст] / Г. В. Погорелая // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 1. - С. 62-66. - Библиогр.: с. 66 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іншомовна освіта -- міжкультурний підхід -- принципи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Коваленко, О.
    Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи [Текст] / О. Коваленко // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 34-38. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- початкова школа -- здібні учні -- принципи навчання -- закономірності навчання
Анотація: У статті подано детальну характеристику закономірностей процесу навчання здібних та обдарованих дітей початкової школи. На основі числених джерел проаналізовано погляди науковців щодо поняття "закономірність". Розкрито проблему принципів навчання молодих школярівяк похідну від проблеми закономірностей навчання учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Голуб, Н. Б.
    Методичний коментар щодо вивчення базових предметів у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році з урахуванням змін у програмах. Українська мова [Текст] / Н. Б. Голуб, О. Ю. Котусенко, Н. В. Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 2-8
Рубрики: Українська мова--Зміст і методика викладання в середній школі
Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- зміст навчання -- особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання
Анотація: В статті йдеться про зміни в методиці навчання української мови, які торкаються всіх аспектів у т. ч. визначення принципів, добору форм, методів і прийомів навчання.


Дод.точки доступу:
Котусенко, О. Ю.; Бондаренко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Юрій.
    Дитиноцентризм у викладанні літератури [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 5. - С. 11-14
Рубрики: Література--Методика викладання
   Дитяча психологія--Психологічні якості дітей--Розвиток--Уроки літератури

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- принципи навчання -- шкільний курс літератури -- поняття феноменального
Анотація: Рзкрито систему принципів навчання літератури, які пов’язані з визнанням дитини головним суб’єктом навчального процесу. На основі цих принципів окреслено засади формування шкільного курсу літератури, визначено основні вектори в діяльності вчителя-словесника, спрямовані на розвиток психологічних якостей учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Заїка, А.
    "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" [Текст] / Антоніна Заїка // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 55.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
принципи навчання -- знання -- навички -- навчальні предмети -- освітній процес -- програмовий матеріал -- ключові компетентності -- початкова школа
Анотація: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)