Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійне самовизначення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 22
1.


    Закатнов, Дмитро.
    Становление дефиниций "профессиональная карьера" и "консультирование для карьеры" в контексте профессионального самоопределения учащейся молодежи [Текст] / Д. Закатнов // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2014. - № 7. - С. 13-18. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.4
Рубрики: Професійно-технічна освіта--Освітні процеси
Кл.слова (ненормовані):
професійна кар'єра -- професійне самовизначення
Анотація: Засобом підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення можна розглядати не професійну орієнтацію, а більш широкий комплекс психолого-педагогічних заходів, які в зарубіжній педагогіці визначається як "консультування" для кар'єри.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Рожкова, С. Б.
    Основи здоров'я і моя майбутня професія : (програма інтегрованого курсу, 9 клас) / С. Б. Рожкова // Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 7-11
Рубрики: Основи здоров'я--Методика викладання
   Профорієнтація

   Профільне навчання--Програма

Кл.слова (ненормовані):
профіль навчання -- професія -- професійне самовизначення
Анотація: Інтегрований курс "Основи здоров'я і моя майбутня професія" передбачає підготовку учнів до вибору профілю навчання (і професії в подальшому) з урахуванням власних схильностей, здібностей, стану здоров'я та вимог ринку праці, надання учням можливості усвідомити свої особистісні потреби та співвіднести їх із вимогами майбутньої професії. Програма побудована на основі інтегрованого поєднання елементів знань щодо збереження і захисту, зміцнення здоров'я людини та вміння об'єктивно здійснювати самоаналіз рівня розвитку своїх особистісних якостей і співвідносити їх із вимогами професій, сфер трудової діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Попович, А. Э.
    Этапы профессионального самоопределения школьников [Текст] / А. Э. Попович // Социально-гуманитарные знания. - 2011. - № 4. - С. 165-172
Рубрики: Профорієнтація--Школярі
Кл.слова (ненормовані):
етапи вибору професії -- професійне самовизначення -- управлінські дії


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кормакова, В. Н.
    Тьюторское сопровождение профессионального самоопределения в сиситеме "школа - вуз" [Текст] / В. Н. Кормакова, Е. И. Ерошенкова // Alma mater. - 2011. - № 8. - С. 40-44. - Библиогр.: с. 44 . - ISSN 0321-0383
Рубрики: Профорієнтація--Самовизначення
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- взаємодія -- школае -- вищий навчальний заклад


Дод.точки доступу:
Ерошенкова, Е. И.


Знайти схожі

5.
88.8
Ф 96


    Футерко, Л.
    Моє професійне майбутнє [Текст] : психолог. тренінг / Л. Футерко // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - № 44 (листопад). - С. 6-9. - Бібліогр.: с. 9
ББК 88.8 + 74.200.526
Рубрики: Профорієнтація--Практичний психолог--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
професійний шлях -- професійні плани -- професійне самовизначення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Глазков, Ю.
    Забезпечуємо потребу учня в освіті [Текст] / Ю. Глазков // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 44 (листопад). - С. 1, 22-23
ББК 74.56
Рубрики: Професійна освіта--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- освітні ресурси -- структура додаткової освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Якимова, Н. С.
    Професійне самовизначення і професійна орієнтація молоді: сучасні тенденції та проблеми [Текст] / Н. С. Якимова // Демографія та соціальна економіка. - 2011. - № 1 (15). - С. 142-149 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.240.5
Рубрики: Ринок праці--Профорієнтація--Молодь--Донецька область
Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційні заходи -- професійне самовизначення -- система професійної орієнтації -- центр зайнятості -- навчальні заклади
Анотація: Стаття присвячена аналізу актуальних проблем професійного самовизначення учнівської молоді через оцінку сучасного стану профорієнтаційної роботи серед молоді Донецької області.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Попович, А. Э.
    Учет индивидуальных особенностей выпускников школ в процессе профессионального самоопределения [Текст] / А. Э. Попович // Социально-гуманитарные знания. - 2011. - № 5. - С. 97-105. - Библиогр. в подстроч. примеч.
ББК 74.20 + 60.550.35
Рубрики: Суспільство--Школа--Випускники--Росія
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Голощапова, О.
    Хожу-можу-буду [Текст] / О. Голощапова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 31-34
ББК 74.200
Рубрики: Педтехнології--Ігрові
   Виховання--Розвиток особистості учня

   Психологія--Соціальна

Кл.слова (ненормовані):
проспект гри -- регламент гри -- ігровий модуль -- рольова гра -- рефлексія -- соціальне дослідження -- психодіагностика -- самопрезентація -- професійне самовизначення
Анотація: У підлітковому віці в дитини відбуваються найбільш суттєві процеси, пов'язані з вибором майбутньої професії з відпрацюванням відповідних умінь і навичок потрібних особистості ділових якостей. При формуванні готовності до трудової діяльності та професійного самовизначення ефективніше використовувати рольові ігри.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

10.


    Клименко, Вікторія
    Обираємо професію [Текст] : курс гуртових занять / Вікторія Клименко // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 22. - Вкладка
ББК 88.8
Рубрики: Профорієнтація--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- вибір -- професійне самовизначення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Штурмак, М. А.
    Профессиональное самоопределение старших школьников: новые возможности [Текст] / М. А. Штурмак // Воспитание школьников. - 2013. - № 1. - С. 35-38. - Библиогр.: с. 38 . - ISSN 0130-0776
Рубрики: Профорієнтація--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- Інтернет -- ЗМІ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Соколенко, Л.
    Досвід використання професійних сюжетів у процесі навчання математики старшої школи [Текст] / Лілія Соколенко // Математика в сучасній школі. - 2013. - № 4. - С. 43-48 : мал. - Бібліогр.: с. 48
Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітній навчальний заклад
Кл.слова (ненормовані):
професійні сюжети -- професійне самовизначення -- процес навчання математики

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Комленко, Людмила
    Профорієнтаційна робота - складова профільного навчання [Текст] / Людмила Комленко // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 23. - Вкладка. - С. 14-23. - Бібліогр.: Вкладка. - С. 23
ББК 74.26
Рубрики: Профільне навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профільне навчання -- професійна просвіта
Анотація: Вирішення завдань професійного самовизначення можливе в процесі профорієнтаційної роботи, яка є одним із важливих напрямів у режимі профільного навчання. Така робота передбачає професійну просвіту та діагностику, професійне консультування , а також професійну рекламу, яка останнім часом дедалі частіше звучить по радіо та з екранів телевізорів, з'являеться у пресі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Шмерко, Олена.
    Сутнісне емпіричне вивчення професійної компетентності студентів коледжу / О. Шмерко // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 3. - С. 131-135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
ББК 74.48+88
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
студентський вік -- професійне самовизначення -- психологічна особливість -- психологічна структура особистості -- тренінг
Анотація: У статті розкрито наступність процедур експериментального дослідження професійної компетентності студентів коледжів торгово-економічного профілю. Дані, що отримані під час дослідницької роботи, дають підстави висновувати про ефективність розроблених психолого-педагогічних засобів і врахованих психологічних особливостей формування професійної компетентності особистості юнаків і дівчат 15-17 років.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Яременко, Лілія.
    Позашкільна освіта як поле професійного самовизначення і трудового виховання особистості [Текст] / Л. Яременко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2014. - № 5/6. - С. 68-73. - Бібліогр.: с.72
Рубрики: Позашкільна освіта--Виховання--Україна
   Професійна орієнтація--Молодь

   Молодь--Трудове виховання

   Експериментальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
людина -- відповідальність -- професійне самовизначення
Анотація: Доведено, що сучасна позашкільна освіта - дієвий чинник не тільки формування в особистості відповідального ставлення до майбутньої професії, але й важливий засіб розвитку в них свідомого і творчого ставлення до праці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Гажала, О.
    Крок у світ професій [Текст] / Олена Гажала // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 40-41.
ББК 74.200.52
Рубрики: Педагогіка--Позашкільна освіта
   Професійна орієнтація

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- профорієнтація -- професійне самовизначення -- учні
Анотація: Надано інформацію щодо підготовки дітей та учнівської молоді до професійного самовизначення як засобу управління формуванням особистості у Центрі позашкільної освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

17.


    Пустовіт, Г. П.
    Зміст та сутністі характеристики професійних інтересів обдарованих старшокласників [Текст] / Г. П. Пустовіт // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 10. - С. 5-9 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- вибір професії -- професійна орієнтація -- обдаровані діти -- старшокласники
Анотація: У статті здійснений короткий аналіз сутності, структури і психологічних механізмів формування та розвитку інтересу як психолого-педагогічної категорії . Розглянуто особливості пізнавальних і професійних інтересів. Проаналізовано психологічні особливості професійних інтересів обдарованих старшокласників. Розглянуто деякі підходи до розуміння впливу інтересів. Розкрито деякі підходи до розуміння впливу інтересу на розвиток життєдіяльності зростаючої особистості у навчально-виховном середовищі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Сервачак, Олена.
    Професійне та життєве самовизначення старшокласників: психолого-педагогічний супровід [Текст] / О. Сервачак // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 23/24. - С. 51-55. - Зміст: Від мрії - до реальності ; Стратегія успіху ; Вчимося бути поруч та довіряти
УДК
Рубрики: Прикладна психологія--Профорієнтація--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
психологічні причини -- ситуативна тривожність -- перспективність мислення -- професійне самовизначення -- активізуальна стратегія -- раціоналістична стратегія -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Савченко, Юліана.
    Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини підліткового віку у професійному та особистісному самовизначенні [Текст] / Ю. Савченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 12. - С. 13-18. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- підлітковий вік -- професійне самовизначення -- особистісне самовизначення -- дитяча психологія -- виховання -- психолого-педагогічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Коваленко, Ольга.
    Профконсультаційна діяльність учителя [Текст] : педагогічні технології / О. Коваленко // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 17. - С. 22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Профільна школа
   Сучасна школа--Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- самовиховна робота -- професійний план -- вчитель-профконсультант
Анотація: Профілізація школи вимагає відповідного супроводу модернізаційних процесів від суспільства й держави, визначення пріоритетів освітньої й кадрової політики. Профільна школа та профконсультація стають нероздільними поняттями, доповнюють одна одну.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Попова, Ольга.
    Профорієнтаційна робота в школі [Текст] / О. Попова, І. Швидка, Н. Нев'якіна // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 19/20. - 1-44 (Тематична вкладка) : схем., табл. - Бібліогр.: с.43. - Зміст: Орієнтовна тематика просвітницьких заходів з учнями ; План професійних консультацій із учнями 8-11-х класів ; Календарно-тематичний план ; Список мотивів ; Життєвий успіх ; Програма тренінгових занять для учнів 10-11 --х класів "Обери професію" ; Модель профорієнтаційної роботи в школі
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Профорієнтація
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профорієнтація -- секрети успіху -- вніб 3
Анотація: Запропонована для ознайомлення затверджена програма з профорієнтації, створена творчою групою практичних психологів. Професійна орієнтація визначається як комплексна науково обгрунтована система форм, методів, засобів і заходів, спрямованих на забезпечення активного, свідомого професійного самовизначення та становлення особистості з урахуванням своїх можливостей та індивідуальних особливостей і кон'юнктури ринку праці для повноцінної самореалізації в професійній діяльності.


Дод.точки доступу:
Швидка, Інна; Нев'якіна, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Сухолейстер, Галина.
    Допрофесійна підготовка та професійне навчання. Організаційно-педагогічні умови позакласної роботи [Текст] / Г. Сухолейстер // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 9/10 (трав.). - С. 75-104
Рубрики: Профорієнтація
   Профільне навчання

   Позанавчальна виховна робота

Кл.слова (ненормовані):
трудове виховання -- професійне самовизначення -- самореалізація особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)