Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=проєктне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Устименко, Ольга Михайлівна
.
Порівняльний аналіз технологій традиційного та проєктного
навчання
іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти [Текст] / О. М. Устименко> // Іноземні мови. - 2020. -
№ 2
. - С. 47-52
Рубрики:
Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
проєктне
навчання
--
порівняльний аналіз
--
метод проєктів
Анотація:
Проєктна технологія сьогодні використовується в освітньо-виховному процесі фрагментарно і методично некоректно. Це пов'язано з тим, що в Україні приділяється недостатньо уваги цілеспрямованому формуванню проєктної компетентності вчителя іноземної мови. Головною проблемою залишається хибне розуміння особливостей реалізації проєктного
навчання
іноземних мов і культур. Більшість педагогів, які впроваджують проєктну технологію, працюють у застарілій парадигмі традиційного
навчання
. Цю статтю присвячено зіставному аналізу дидактичних і методичних характеристик технологій традиційного та проєктного
навчання
іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти. Проаналізовані технології порівнюються за такими параметрами, як цілі, принципи, зміст, методи, форми
навчання
, функції і взаємовідносини вчителя та учнів в освітньо-виховному процесі. У результаті аналізу сформульовано визначальні риси методу проєктів і проєктного
навчання
та описано властивості традиційного і проєктного
навчання
іноземних мов. Особливу увагу приділено міждисциплінарній та інтегральній сутності проєктного
навчання
іноземних мов і культур. Зокрема, зазначається, що в українських закладах вищої освіти не берется до уваги інтегральний характер проєктного
навчання
, внаслідок чого майбутніх учителів іноземних мов готують до використання методу проєктів у процесі штучного, традиційного
навчання
окремих видів іншомовної мовленнєвої діяльності замість упровадження технології проєктного
навчання
, яка передбачає реалістичне, взаємопов'язане використання всіх видів іншомовного спілкування. Проведений аналіз покликаний ознайомити учителів іноземних мов і студентів, які здобувають спеціальність 014.02 Середня освіта Мова і література, з особливостями технологій традиційного та проєктного
навчання
іноземних мов і культур. Усвідомлення специфіки розглянутих технологій допоможе уникати принципових помилок під час організації іншомовної проєктної діяльності школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)