Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціокультурна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Кожедуб, Лідія.
    Навчання читанню художніх творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві / Лідія Кожедуб // Вища школа. - 2011. - № 3. - С. 105-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Студенство--Культура читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька культура -- читацька активність -- соціокультурна компетентність -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Розглядається проблема стимулювання інтересу до читання художньої літератури у процесі навчання читанню. Досліджуються фактори, які впливають на читацьку активність студентів. Окреслюються основні шляхи підвищення інтересу до читання у процесі розвиткц компетенції в читанні.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Вінічук, І.
    Інформаційно-комунікативні технології як засіб удосконалення бібліотечної системи України в умовах становлення інформаційного суспільства [Текст] / І. Вінічук // Бібліотечний вісник. - 2012. - №3. - С. 8-15
ББК 78.6
Рубрики: Інформаційні ресурси--Інформаційні технології--Електронні ресурси
Кл.слова (ненормовані):
Інформаційне суспільство -- Суспільство знань -- Екстракція нових знань -- Достовірність інформації -- Автоматичне зчитування каталогів -- Аудіокниги -- Інтегрований технологічний цикл -- Соціокультурна компетентність
Анотація: Розглядаються трансформаційні процеси у бібліотеках в умовах переходу від індустріального суспільства до суспільства знань. Сектор інформаційних послуг аналізується з точки зору його розширення, отримання доступу до національних та світових інформаційних електронних ресурсів. Обгрунтовується доцільність використання у бібліотечно-інформаційній діяльності елементів ринкових відносин. Наголошується на необхідності впровадження в бібліотечну справу передових надбань сучасного менеджменту.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВНІБ (1), НМВ (1)
Вільні: ВНІБ (1), НМВ (1)


Знайти схожі

3.


    Пономарьова, К.
    Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2012. - № 9. - С. 35-40
ББК 81
Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва компетентність -- діалогічне мовлення -- зв'язні висловлювання -- писемне мовлення -- соціокультурна компетентність
Анотація: Розглядаються аспекти реалізації компетентнісного підходу у навчанні грамоти першокласників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Вашуленко, Микола
    Методичні настанови щодо уроків навчання грамоти за новим "Букварем" (Автори М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко) [Текст] / Микола Вашуленко, Оксана Вашуленко // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 37. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 9
ББК 74.202.4
Рубрики: Буквар--Навчання грамоти--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
мовленева компетентність -- мовна компетентність -- соціокультурна компетентність


Дод.точки доступу:
Вашуленко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Шахрайчук, Т. Є.
    Сценарій новорічного свята англійською мовою [Текст] / Т. Є. Шахрайчук, Ю. М. Чала // Іноземні мови. - 2012. - № 4. - С. 66-68
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
виступ -- обговорення на уроках -- соціокультурна компетентність


Дод.точки доступу:
Чала, Ю.М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Ярмолюк, Алла.
    Роль навчального тексту у формуванні ціннісно-смислових орієнтацій учнів 5-х класів [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 11-15. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81 + 74
Рубрики: Українська мова--Методика--Робота з текстом
Кл.слова (ненормовані):
картина світу -- мовна картина світу -- ціннісно-смислові орієнтації учнів -- соціокультурна компетентність -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті з'ясовано суть понять "мовна картина світу", "ціннісна картина світу", визначено дидактичні можливості навчального тексту як важливого засобу формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Ярмолюк, А.
    Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Процес навчання--Комунікативна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- ціннісно-смислові орієнтації учнів -- соціокультурна компетентність -- критерії оцінювання рівня сформованості соціокультурної компетентності
Анотація: У статті з'ясовано особливості становлення ціннісно-смислових орієнтацій учнів основної школи, проаналізовано й узагальнено результати дослідження стану сформованості соціокультурної компетентності в учнів 5-7 класів на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Калініна, Людмила.
    Міжкультурна освіта в школі [Текст] : курс для керівників ЗНЗ і працівників сфери освіти / Л. Калініна, Г. Калініна // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 21/22. - С. 10-47. - Бібліогр.: с. 28.
Рубрики: Загальноосвітні школи--Культура--Управління
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент культури -- соціокультурна компетентність -- інтеркультурна педагогіка


Дод.точки доступу:
Калініна, Галина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Горошкін, І.
    Роль міждисциплінарних зв'язків у мовній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / Ігор Горошкін // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 3-5. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: "Я - украинец, до седьмых колен." / В. Шовкошитний. "Прийшли. Спасибі. Ось мої полки." / Л. Костенко.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Мовознавство--Переклад

   Українська мова--Переклад

Кл.слова (ненормовані):
міждисциплінарні зв'язки -- комунікативна компетентність -- соціокультурна компетентність -- майбутні перекладачі -- проект -- інтерактивні методи і прийоми
Анотація: У статті обґрунтовано можливості навчальної дисципліни "Українська мова за професійним спілкуванням" для реалізації міждисциплінарних зв'язків з турецькою мовою з метою формування комунікативної та соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів. Акцентовано увагу на важливості застосування проектів в організації самостійної роботи студентів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Безвін, Юлія Геннадіївна.
    Особливості формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту [Текст] / Ю. Г. Безвін, Г. І. Подосиннікова // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 24-37
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна компетентність -- проєктна діяльність -- система вправ
Анотація: У статті розкрито особливості організації навчального процесу для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту. Охарактеризовано структуру та зміст системи вправ, на якій грунтується розроблена модель навчання. Структура системи вправ для формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту забезпечує організацію роботи студентів за етапами, які відображають логіку проєкту цього типу, та передбачає проведення інформаційного дослідження соціокультурного явища на трьох етапах проєкту: 1) підготовчий; 2) виконавчий; 3) завершальний. У межах етапів виокремлено стадії проєктної діяльності, на яких з опорою на критичне мислення розв'язуються ті чи ті дослідницькі завдання проєкту та превалюють певні види мовленнєвої діяльності. При цьому, виходячи зі специфіки інформаційно-дослідницького проєкту, базовою визначена мовленнева діяльність читання, зокрема критичне читання. Засобом реалізації розробленої моделі навчання є спеціально дібраний лінгвосоціокультурний матеріал, представлений текстами статей-новин електронних англомовних газетних та журнальних видань Великобританії та США. Надано рекомендації щодо практичної імплементіції моделі формування соціокультурної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проєкту на заняттях з дисципліни "Практика англійського усного та писемного мовлення". При цьому враховано, по-перше, вимоги програми щодо рівня сформованості соціокультурної компетентності майбутніх викладачів англійської мови, тематики навчання, обсягу та розподілу часу на аудиторну і самостійну позааудиторну роботу та, по-друге, особливості організації навчального процесу під час реалізації проєктної діяльності, зокрема зміст етапів і стадій, які становлять структуру інформаційно-дослідницього проєкту. Запропоновано приблизний розподіл часу на аудиторну та позааудиторну роботу студентів, докладно охарактеризовано поетапну реалізацію авторської моделі навчання. Надано приклади завдань та навчальних матеріалів англійською мовою.


Дод.точки доступу:
Подосиннікова, Ганна Ігорівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)