Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=техніка читання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Алакоз, О.
    Навчання школярів швидкісного читання [Текст] / Олена Алакоз // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 12-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
швидкість читання -- першокласники -- читання вголос -- навички читання -- техніка читання -- форми читання -- вправи в таблицях -- ігри
Анотація: Наведено вправи для формування навичок техніки читання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гайдаєнко, М.
    Варто тільки захотіти - вище себе полетіти! [Текст] : ейдетика - дивовижна реальність / Марина Гайдаєнко // Психолог (Шкільний світ). - 2011. - липень 2011 (№ 28) . - С. 28-30
Рубрики: Психологія--Читання--Діти
Кл.слова (ненормовані):
інформація -- техніка читання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Шевчук, Л.
    Особливості змісту та впровадження курсу за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо" для розвитку читацьких умінь учнів 1-2 класів сільської школи [Текст] / Лариса Шевчук // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 15-18. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.26
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток читацьких умінь школяра -- техніка читання -- малочисельні класи -- розуміння прочитаного тексту -- система вправ і завдань
Анотація: У статті розглядається курс за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо", його особливості та методика викладання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Борецька, Г. Е.
    Методика формування іншомовної компетенції у техніці читання [Текст] / Г. Е. Борецька ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 3-8 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 8 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іншомовна компетентність -- навички і знання -- техніка читання
Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики іншомовної компетентності у техніці читання, цілей її формування в учнів початкової, основної та старшої школи, обгрунтовано етапи формування компетентності у техніці читання, вправи і завдання для її формування, засоби формування компетентності у техніці читанняі контроль рівня її сформованості.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Максименко, П.
    Reise [Текст] / Поліна Максименко // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 48-49. - Текст укр., нім.
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
тематичні лексичні одиниці -- монологічне мовлення -- техніка читання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Шастова, І. В.
    Психологічні передумови навчання техніки читання учнів шестирічного віку [Текст] / І. В. Шастова // Іноземні мови. - 2012. - № 4. - С. 28-34 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 34 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика виклалання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
психологічні особливості -- вікова періодизація -- техніка читання
Анотація: В статті розглядаються психологічні особливості учнів шестирічного віку. Уточнено термінологією вікової періодизації та сфер психічного розвитку дітей шестирічного віку. Проаналізовано роботи провідних дослідників і вчених із психології і фізіології

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Шастова, І.В.
    Методи навчання шестирічних школярів техніки читання англійською мовою [Текст] / Шастова І.В. // Іноземні мови. - 2013. - № 1. - С. 17-23 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 23 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
техніка читання -- метод цілих слів -- транскрипційний метод

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Витковская, Ж. В.
    Объекты контроля в текстах по чтению [Текст] / Ж. В. Витковская // Иностранные языки в школе. - 2013. - N 8. - С. 52-57. - Библиогр.: с. 57 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
розуміння змісту прочитаного -- мовний матеріал -- техніка читання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Войтко, О.
    Висока культура читання у початковій школі - запорука успішного навчання [Текст] / Оксана Войтко // Початкова школа. - 2015. - № 10. - С. 46-49
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Культура читання
Кл.слова (ненормовані):
культура читання -- техніка читання -- виразне читання -- грамотність -- читання уголос -- молодші школярі
Анотація: Читання розглянуто як основа для подальшого навчання і невід'ємна складова лінгвістичної компетентності. Автор наголошує на важливості культури читання як одного з аспектів інформаційної грамотності. Надано класифікацію методів навчання грамоти у початковій школі залежно від використання одиниці мови як вихідної при навчанні елементарного читання (літера, звук, склад, слово) та від того, який домінуючий вид діяльності учнів (аналіз, синтез). Виділено етапи у процесі навчання читання. Розкрито особливості читання дитині уголос та труднощі, які виникають у читача-початківця у процесі читання. Підкреслюється важливість розуміти прочитане як запорука успішного опанування грамотою та подальшого навчання. Автор розкриває специфіку читання вголос та відмінності між цим видом і читанням мовчки. У статті наведено методи й основні види задач під час навчання грамоти. Автором названо техніку читання і виразне читання як критерії для вимірювання рівня сформованості навички читати. Доведено, що уміння читати і виразне читання мають високий ступінь кореляції з навчальними досягненнями з інших предметів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

10.


    Заєць, Р.
    Використання французьких запозичень у сучасній англійській мові на тему "Food" [Текст] / Р. Заєць // Іноземні мови в школах України. - 2016. - № 6. - С. 22-24
Рубрики: Англійська мова--Навчання --Загальноосвітні навчальні заклади--Французька мова
Кл.слова (ненормовані):
ситуативне спілкування -- монологічне мовлення -- техніка читання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

11.


    Ковалів, Інна.
    Цікава школа: знайти підхід до кожного [Текст] / І. Ковалів // Урядовий кур'єр. - 2016. - 27 жовт.(№ 201). - С. 5
Рубрики: Початкова школа--Зарубіжний досвід
   Початкова школа--Реформування--Інновації

   Нестандартні уроки--Методика

   Учителі-новатори

Кл.слова (ненормовані):
оновлені програми -- європейські вимоги -- техніка читання -- словникові слова -- літературне читання
Анотація: Потрібно не лише змінювати програми, а й проводити тренінги, майстер-класи з учителями, осучаснити навчання в педагогічних вишах. Учителі-новатори предметно цікавляться зарубіжним педагогічним досвідом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Панчак, Олена.
    Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності [Текст] : (з досвіду роботи) / Олена Панчак // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 8-12.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- читацький інтерес -- словниковий запас -- виразне читання -- швидкісне читання -- техніка читання -- вправи -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто питання щодо підвищення рівня розвитку навички читання в учнів молодшого шкільного віку. Запропоновано систему різноманітних вправ і прийомів, які допогають подолати труднощі під час читання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)