Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=урок української мови<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-55 
1.


    Спода, Л.
    Закріплення звукового значення букви Ч, ч [Текст] / Людмила Спода // Початкова школа. - 2011. - № 10. - С. 44-45
ББК 74.268.1Укр
Рубрики: Українська мова--Урок--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- звук [ч] -- звуко-буквений аналіз слів
Анотація: Запропоновано урок української мови, мета якого - закріплювати літературну вимову звука [ч], збагачувати словниковий запас учнів; ознайомити з умовами життя та праці людей у Карпатах; удосконалювати фонематичне сприймання, навички звуко-буквеного аналізу слів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Коваленко, Т.
    111 творчих завдань із розділу "Морфологія" [Текст] / Тетяна Коваленко // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 6. - С. 9-18. - Бібліогр.: с. 18
ББК 74.268.1УКР
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- інновації -- навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Мілокоста, А.
    Урок-мандрівка з української мови в 3 класі : В. Сухомлинський, "Шпак прилетів" [Текст] / Антоніна Мілокоста // Початкова школа. - 2012. - № 3. - С. 54-55
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Урок--3 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Моляка, О.
    Чому в людині є ім'я [Текст] / Ольга Моляка // Початкова школа. - 2012. - № 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Урок--2 клас
Кл.слова (ненормовані):
велика буква -- імена -- по батькові -- прізвище -- урок української мови -- казка провелику букву
Анотація: Запропоновано план-конспект уроку з української мови для 2 класу за темою "Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Іщенко, О.
    Магічні тексти на уроках української мови (на прикладі вивчення синонімів) [Текст] / Олександр Іщенко // Початкова школа. - 2012. - № 9. - С. 56-57
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Урок
   Українська мова--Лексикологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- замовляння -- синоніми
Анотація: У статті розглянуто аспекти використання замовлянь на уроках української мови. Наведено фрагмент уроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Вар'ян, І.
    Застосування технології "Збільшення дидактичних одиниць" на уроках української мови у 3 класі [Текст] / Ірина Вар'ян // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- слово -- значення слова
Анотація: Надано план-конспект уроку з української мови за темою "Слово. Значення слова", мета якого - поглибити знання учнів про слово як основну номінативну одиницю; сформувати поняття про слова з прямим і переносним значенням, про синоніми й антоніми; ознайомити зі словами, що мають кілька значень та з омонімами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Кузьменко, В.
    Слова з прямим і переносним значенням (3 клас) [Текст] / Валентина Кузьменко // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 23-25.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- пряме і переносне значення слів
Анотація: Запропоновано план-конспект уроку з української мови для 3 класу за темою "Слова з прямим і переносним значенням".

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

8.


    Пономарьова, К.
    Сучасний урок української мови: компетентнісно орієнтовані цілі та структура [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 21-26.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- початкова школа -- цілі уроку -- етапи уроку -- структура уроку
Анотація: У статті здійснено спробу визначити, яким має бути сучасний урок української мови в початковій школі. Охарактеризовано вимоги до кожного з етапів сучасного уроку в умовах реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Зінченко, Н.
    Дієслово як частина мови (3 клас) [Текст] / Наталія Зінченко, Наталія Коваленко // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 16-18.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок
   Українська мова--Морфологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- початкова школа -- дієслово
Анотація: Надано план-конспект уроку з української мови для учнів 3 класу, мета якого - повторити та розширити знання учнів про дієслово; формувати вміння розпізнавати дієслово у мовленні; формувати конунікативну компетентність; виховувати дбайливе ставлення до тварин.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Наталія
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

10.


    Ніщенко, Мар'яна
    Урок з теми: "Розряди прислівників за значенням" [Текст] / Мар'яна Ніщенко // Українська мова і література в школі. - 2015. - №3. - С. 44-46.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- прислівники за значенням
Анотація: Надається розробка уроку з теми "Розряди прислівників за значенням", метою якого є поглиблення знань про прислівник як самостійну частину мови, визначення прислівників у тексті а також виховання любові до української мови.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Новосьолова, Валентина
    Орієнтовнне календарне планування уроків української мови і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8 класу [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 52-60
Рубрики: Українська мова--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- планування уроків української мови -- українська мова у 8 класі -- контроль знань з української мови


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Похилюк, О.
    Інтерактивний урок української мови в 3 класі [Текст] / Олена Похилюк // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 10-13
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- правопис власних і загальних іменників -- початкова школа
Анотація: Надано план-конспект уроку української мови для учнів 3 класу за темою "Закріплення навичок правопису у власних і загальних іменниках".

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

13.


    Коряченко, Л.
    Урок-гра з української мови "Визволи Сонечко", 2 клас [Текст] / Лідія Коряченко // Початкова школа. - 2016. - № 4. - С. 19-20.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- іменник
Анотація: Подано план-конспект уроку за темою "Узагальнення вивченого про іменник", мета якого - узагальнити знання дітей про іменник як частину мови; закріпити навички роботи з іменниками; відпрацьовувати вміння будувати поширені речення; збагачувати словниковий запас учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

14.


    Греб, В.
    Складне речення. Інтонування різних видів складних речень. Синтаксичний аналіз в обрамленні теми "Люблю вишиванку твою, Україно!" [Текст] : урок-залікова гра : 11 клас / Володимир Греб // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 35-41.
Рубрики: Українська мова--Словотвір--Складне речення--Методика
   Українська мова--Урок

   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- види складних речень -- синтаксичний аналіз речення -- залікова гра -- національна святиня -- вишиванка
Анотація: Метиа запропонованого уроку полягає в наступному: використовуючи новітні навчальні технології, перевірити рівень знань та закріпити вміння учнів визначати ознаки складних синтаксичних конструкцій; розвивати усне мовлення, орфографічну й пунктуаційну грамотність; виховувати повагу до національних святинь, зокрема до вишиванки-оберега як символу духовності. Додано зразки слайдів до уроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Голуб, Ніна
    Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) [Текст] / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 57-62. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- діалогічне спілкування -- позитивне діалогування
Анотація: Методичні рекомендації містять теоретичний узагальнений матеріал, що допоможе вчителю розібратися в окремих нових аспектах роботи, а також практичні поради корисні для роботи з розвитку мовлення на різних уроках.


Дод.точки доступу:
Галаєвська, Людмила

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Рябоконь, Вікторія
    Формування діяльнісної (стратегічної) компетентності як різновиду комунікативної на уроках української мови [Текст] / Вікторія Рябоконь // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 17-20. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- базові компетентності -- урок української мови -- творчі вміння
Анотація: Розглянуто діяльнісну (стратегічну) компетентність, що являє собою здатність особистості учня реалізувати в процесі спілкування вербальні та невербальні засоби відповідно до поставленої мети. Важливими її складниками є організаційно-контрольні, загально-пізнавальні, творчі та етичні вміння.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Кучеренко, І.
    Основні підходи до систематизації та структурування уроку української мови [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 22-27. - Бібліогр.: 16 назв.
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- класифікаційні підходи до типології уроків -- лінгводидактика -- структура уроку -- етапи уроку -- типи уроків української мови
Анотація: Проаналізовано класифікаційні ознаки, що зумовлюють поділ уроків української мови на типи, з'ясовано відповідність цих ознак і підходів сучасним пріоритетним напрямам мовної освіти, встановлено стрижневий підхід до типології сучасних уроків мови. Визначено основні складники структури уроку української мови. Охарактеризовано особливості структурних етапів уроків, їх послідовність та варіативність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Пономарьова, К.
    Моделювання уроку української мови на компетентнісних засадах [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2016. - № 9. - С. 15-19.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- модульна структура уроку -- фрагменти уроків
Анотація: Розглянуто основні вимоги до підготовки та проведення компетентнісно орієнтованого уроку з української мови. Наведено фрагменти низки уроків.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Попова, Людмила
    Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 4. - С. 15-18. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- урок розвитку мови -- типи уроків розвитку мовлення
Анотація: У статті надано класифікацію уроків розвитку мовлення, запропоновано вправи і завдання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Очеретна, Л.
    Дзвінкі й глухі приголосні [Текст] : [урок] / Лариса Очеретна, Надія Минько // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 28-29. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- звуки мови й мовлення -- приголосні
Анотація: Подано конспект уроку української мови, який має на меті наступне: поглибити знання учнів про звуки мови і звуки мовлення, голосні й приголосні; удосконалювати навички виразного читання, роботи з текстом; розвивати вміння працювати колективно і самостійно.


Дод.точки доступу:
Минько, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Марчук, Н.
    Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні [Текст] : українська мова : 5 клас / Ніна Марчук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 30-31.
Рубрики: Українська мова--Синтаксис--Словосполучення--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- особливості побудови словосполучень
Анотація: Мета запропонованого уроку української мови - ознайомити учнів з особливостями побудови словосполучень, поглибити знання про головне і залежне слова; навчити відрізняти словосполучення від слова, словоформи й речення; сприяти естетичному розвиткові п'ятикласників, осмисленню краси природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Поліщук, Ірина
    Естетичне виховання учнів початкових класів на уроках літературного читання [Текст] / Ірина Поліщук // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 41-42
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- літературне читання
Анотація: Надано розробку уроку літературного читання у 1 класі, метою якого є висловлювати своє ставлення до прочитаного, розвивати вміння читати в особах, виховувати бажання допомагати звірам і птахам узимку.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

23.


    Кучеренко, Ірина
    Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- урок української мови
Анотація: У статті схарактеризовано головні ознаки, особливості й компоненти особистісно орієнтованої технології сучасного уроку української мови, здійснено компаративний аналіз традиційної методики й особистісно орієнтованої технології. Розглянуто провідні сучасні підходи до розроблення особистісно орієнтованої технології сучасного уроку рідної мови в загальноосвітній школі. Окреслено шляхи імплементації особистісно орієнтованої технології у практику мовного навчання в основній школі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Кучеренко, Ірина
    Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 25-31. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- особистісно орієнтована технологія уроку -- індивідуалізація навчання -- диференціація навчання
Анотація: У статті представлено розроблену модель особистісно орієнтованої технології сучасного уроку української мови в основній школі. Пропонована технологічна модель уроку включає основні структурні етапи навчального заняття (мотивація, цілевизначення, реалізація, рефлексія, контроль, корекція навчання), доповнена компетентнісно спрямованими методологічними та змістовими ідеями особистісно орієнтованого навчання. Окреслено головні функції сучасного вчителя на уроці української мови.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

25.


    Галаєвська, Людмила
    Удосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів 8-9 класів [Текст] / Людмила Галаєвська // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 5. - С. 41-44. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- розвиток мовлення
Анотація: Стаття розкриває особливості уроків розвитку мовлення; зосереджено увагу на удосконаленні мовленнєвих умінь і навичок на уроках української мови. Визначено основні компоненти змісту й будови уроків розвитку мовлення.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

26.


    Трачук, О.
    Слова, які називають ознаки предметів (прикметники) [Текст] : урок української мови у 2 класі / Олена Трачук // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 16-18.
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- прикметники


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

27.


    Губарєва, Світлана.
    Урок української мови у 2 класі [Текст] / Світлана Губарєва // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 14-15. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- речення -- поширення речень -- побудова речень
Анотація: Подано план-конспект уроку української мови для учнів 2 класу за темою "Закріплення знань про речення. Поширення речень. Побудова речень".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Фурманська, О.
    Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях. Лексична помилка [Текст] / О. Фурманська // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 47-48.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- комбінований урок -- переносне значення слів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Бондаренко, Ю.
    Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 20-25. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Усна і письмова мова
Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- навчальна схема -- урок української мови -- синкретизм
Анотація: Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Він підкреслює, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів, які забезпечують його ефективність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Мельничук, Ю.
    Жанр есе в шкільній практиці: класика чи інновація? [Текст] / Ю. Мельничук, О. Акуліна // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 12. - С. 17-19. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Усна і письмова мова
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- урок української мови -- навчальний твір -- жанри творів
Анотація: Обґрунтовано актуальність есе як навчального твору, надано визначення стрижневого терміна, проаналізовано вимоги до написання есе в школі та наведено приклади учнівських творів на запропоновану в основній програмі тематику.


Дод.точки доступу:
Акуліна, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)