Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=учні старших класів<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Майка, И. Р.
Использование пословиц и поговорок в обучении английскому языку [Текст] / И. Р. Майка> // Иностранные языки в школе. - 2013. -
N 9
. - С. 54-56. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 56 . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
приказки
--
стійкі вирази
--
учні
старших
класів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Греб, Марія
.
Лінгвокультурознавча компетентність у системі мовної підготовки
учні
в 10-11
класів
профільної школи [Текст] / Марія Греб> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 4
. - С. 3-5. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики:
Українська мова--Вивчення і викладання мови
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
учні
старших
класів
--
урок української мови
--
лінгвокультурознавча компетентність
--
національно-культурний компонент
Анотація:
Висвітлено основні аспекти формування лінгвокультурознавчої компетентності
учні
в 10-11
класів
профільної школи. Автор доводить, що етнолінгводидактична культура
учні
в
старших
класів
профільної школи насамперед має здійснюватися на прикладі художніх текстів, які містять культурні концепти. Українська мова є відображенням і невід'ємним складником культури українського народу, тому навчання має бути нерозривно пов'язане із завоєнням культури свого народу, а отже, з послідовним введенням до змісту шкільної освіти національно-культурного компонента.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)