Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=інфінітив<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Карлинский, А. Е.
Работа со словарем в средней школе [Текст] / А. Е. Карлинский> // Иностранные языки в школе. - 2011. -
№ 4
. - С. 60-68. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073
Рубрики:
Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
підготовчий період роботи зі словником
--
вміння знайти початкову форму слова
--
інфінітив
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Таран, Алла
До проблеми визначення синтаксичних функцій
інфінітив
а [Текст] / Алла Таран> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 2
. - С. 11-14. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
81
Рубрики:
Українська мова--Морфологія--Дієслово
Українська мова--Синтаксис
Кл.слова (ненормовані):
синтаксичні функції
--
інфінітив
--
об'єктний та суб'єктний
інфінітив
и
Анотація:
У статті висвітлено методичний аспект визначення синтаксичних функцій
інфінітив
а, запропоновано систему вправ, що передбачають перевірку засвоєних учнями знань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Попкова, К.
Життя в пустелі [Текст] : англійська мова, 5 клас / К. Попкова> // Іноземні мови в школах України. - 2015. -
№ 3
. - С. 50-52
Рубрики:
Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інфінітив
цілі і наміру
--
обладнання
--
інтернет ресурси
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
4.
Кіржнер, О.
Introductory verbs: герундій чи
інфінітив
? [Текст] / О. Кіржнер> // Іноземні мови в школах України. - 2016. -
№ 5
. - С. 63
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
вірші
--
рима
--
герундій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
5.
Полозова, О. О.
Інфінітив
у ролі другорядних членів речення [Текст] : (теорія й практика) / О. О. Полозова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. -
№ 25-27
. - С. 89-92. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики:
Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова
Українська мова--Частини мови
Кл.слова (ненормовані):
українська мова
--
частини мови
--
синтаксис
--
інфінітив
Анотація:
У сучасній українській мові
інфінітив
вирізняється багатством синтаксичних функцій з-поміж усіх граматичних форм слів. Неозначену форму дієслова, крім головних членів речення, вживають в усіх синтаксичних позиціях, які характерні для означення, додатка й обставини, що може спричинити труднощі в їхньому визначенні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Мельник, Євгеній Юрійович
.
Методична розробка сценарію роботи з автентичним відеоматеріалом "Знищення пам'ятників: точки зору" [Текст] / Є. Ю. Мельник> // Іноземні мови. - 2020. -
№ 4
. - С. 54-58
Рубрики:
Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
рецептивні види мовленнєвої діяльності
--
пасивна форма
--
інфінітив
минулого часу
Анотація:
У методичній розробці представлено сценарій роботи з автентичним франкомовним відеоматеріалом, присвяченим проблемі нової інтерпретації історії взагалі та знищення пам'ятників у контексті руху Black Lives Matter зокрема. Значущість історичного, культурного, соціального та політичного аспектів зазначеної проблеми дозволяє забезпечити комунікативно вмотивоване оволодіння певним лексико-граматичним франкомовним матеріалом. Запропонований дидактичний матеріал допоможе студентам рівня В2 ефективно засвоїти дотичний вокабуляр, удосконалити навички вживання пасивної форми (la voix passive), конструкцій з
інфінітив
ом минулого часу (l"infinitif passe) та способу le subjonctif. Комунікативні завдання спрямовано на розвиток умінь у рецептивних та продуктивних видах мовленнєвої діяльності шляхом сприйняття й аналізу точок зору носії мови та висловлення й аргументації власного ставлення до проблеми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
7.
Руднєва, І. С.
Навчання граматиці на прикладах модальних дієслів в англійській та німецькій мовах [Text] / І. С. Руднєва, О. М. Бугай, І. О. Киричок, О. В. Маматова> // Німецька мова в школі. - 2019. -
№ 4
. - S14-21
Рубрики:
Німецька мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
граматика
--
модальні дієслова
--
таблиця
--
інфінітив
Дод.точки доступу:
Бугай, О. М.; Киричок, І. О.; Маматова, О. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)