Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Іноземні мови -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Редько, В.
    Комунікативно-діяльнісна, культорологічна і професійно орієнтована парадигма змісту іншомовної освіти старшокласників [Текст] / Валерій Редько // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 4. - С. 19-27. - Бібліогр.: с. 27
Рубрики: Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетенція -- профільне навчання -- курс за вибором

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Вергун, Л. О.
    Урок - це поезія в очах учителя [Текст] : досвід / Л. О. Вергун, О,О. Ажаренкова // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 3. - С. 43-47 : фот.
Рубрики: Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
   Уроки--Інновації--Загальноосвітні навчальні заклади

Анотація: Відомо, що одним з ефективних засобів навчання іноземної мови у школі є використання віршованих матеріалів.Це зумовлено зацікавленістю школярів у сприйнятті римованих текстів, адже робота з ними позитивно емоційно забарвлена, що значною мірою сприяє засвоєнню матеріалу.


Дод.точки доступу:
Ажаренкова, О,О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Чиханцова, О. А.
    Психологічна готовність випускніків шкіл до оволодіння іноземними мовами [Текст] / О. А. Чиханцова // Іноземні мови. - 2018. - № 2. - С. 45-51
Рубрики: Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- іноземні мови -- мотивація
Анотація: У статті представлено результати дослідження психологічної готовності випускників шкіл до оволодіння іноземними мовами в закладах вищої освіти. Наведено показники стану розвитку психологічної готовності випускників загальноосвітніх та спеціалізованих закладів середньої освіти до оволодіння іноземними мовами. Виявлено, що розвиток психологічної готовності старшокласників до оволодіння іноземними мовами істотно залежить від низки факторів як суб'єктивного, так і об'єктивного характеру. Визначено ріві сформованості компонентів психологічної готовності старшокласників до оволодіння іноземними мовами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Федорець, М..
    Володіння іноземними мовами як ключова компетентність й умова успішності у ХХІ столітті [Текст] : трилінгвізм у школах України / Микола Федорець, Ігор Стеценко // Директор школи (Шкільний світ). - 2018. - № 13/14 (липень). - С. 4-18 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Трилінгвізм у школах України
   Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
полілінгвізм


Дод.точки доступу:
Стеценко, Ігор

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Устименко, Ольга Михайлівна.
    Порівняльний аналіз технологій традиційного та проєктного навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 47-52
Рубрики: Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
проєктне навчання -- порівняльний аналіз -- метод проєктів
Анотація: Проєктна технологія сьогодні використовується в освітньо-виховному процесі фрагментарно і методично некоректно. Це пов'язано з тим, що в Україні приділяється недостатньо уваги цілеспрямованому формуванню проєктної компетентності вчителя іноземної мови. Головною проблемою залишається хибне розуміння особливостей реалізації проєктного навчання іноземних мов і культур. Більшість педагогів, які впроваджують проєктну технологію, працюють у застарілій парадигмі традиційного навчання. Цю статтю присвячено зіставному аналізу дидактичних і методичних характеристик технологій традиційного та проєктного навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти. Проаналізовані технології порівнюються за такими параметрами, як цілі, принципи, зміст, методи, форми навчання, функції і взаємовідносини вчителя та учнів в освітньо-виховному процесі. У результаті аналізу сформульовано визначальні риси методу проєктів і проєктного навчання та описано властивості традиційного і проєктного навчання іноземних мов. Особливу увагу приділено міждисциплінарній та інтегральній сутності проєктного навчання іноземних мов і культур. Зокрема, зазначається, що в українських закладах вищої освіти не берется до уваги інтегральний характер проєктного навчання, внаслідок чого майбутніх учителів іноземних мов готують до використання методу проєктів у процесі штучного, традиційного навчання окремих видів іншомовної мовленнєвої діяльності замість упровадження технології проєктного навчання, яка передбачає реалістичне, взаємопов'язане використання всіх видів іншомовного спілкування. Проведений аналіз покликаний ознайомити учителів іноземних мов і студентів, які здобувають спеціальність 014.02 Середня освіта Мова і література, з особливостями технологій традиційного та проєктного навчання іноземних мов і культур. Усвідомлення специфіки розглянутих технологій допоможе уникати принципових помилок під час організації іншомовної проєктної діяльності школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Редько, Валерій.
    Дідактичні та методичні концепти добору і організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках [Текст] / В. Редько, В. Буренко // Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 4. - С. 2-4
Рубрики: Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
дидиктично-методична концепція -- дидактичний матеріал -- загальнометодичні підходи


Дод.точки доступу:
Буренко, Валентина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Полонська, Тамара.
    Інтерактивні методи реалізації інтегрованих змістових ліній на уроках іноземної мови в 5-6 класах гімназії [Текст] / Т. Полонська // Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 4. - С. 4-8
Рубрики: Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- методи навчання -- підходи та прийоми


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Горошкін, Ігор.
    Особливості формування ключових компетентностей учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови [Текст] / І. Горошкін // Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 4. - С. 9-11
Рубрики: Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
компоненти компетентності -- екологічна грамотність -- спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

9.


    Шпак, Наталія.
    Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії [Текст] / Н. Шпак // Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 4. - С. 12-15
Рубрики: Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва ситуація -- комунікативні завдання -- ситуативне спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)