Пошуковий запит: (<.>S=Іноземні мови -- Навчання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 157
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
|
Богушевич, Н. В. Формування потенційного словника учнів основної і старшої загальноосвітньої школи під час читання [Текст] / Н. В. Богушевич, В. В. Сорока ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка > // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 10-15. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 15
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): потенційний словник -- мовна здогадка -- прийоми здогадки Анотація: У статті описується номенклатура прийомів мовної і мовленнєвої здогадки про значення незнайомих лексичних одиниць. Надаються деякі рекомендації вчителеві щодо цілеспрямовоної роботи з навчання учнів самостійного розуміння незнайомої лексики при читанні
Дод.точки доступу: Сорока, В. В.; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Сафонова, В. В. Развитие культуры восприятия устной речи при обучении иностранному языку: современные методические проблемы и пути их решения [Текст] / В.В. Сафонова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 6. - С. 5-10. - Библиогр.: с. 9. - Окончание. Начало см. №5, 2011 г.
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): межкультурная коммуникация -- культура восприятия -- культурно-ориентированное языковое образование
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Мильруд, Р. П. Обеспечение качества обучения иностранным языкам [Текст] / Р.П. Мильруд ; И.Р. Максимова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 6. - С. 29-32 : табл. - Библиогр.: с. 32
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): якість в навчанні іноземної мови -- фактори якості в навчанні -- контроль якості
Дод.точки доступу: Максимова, И.Р. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Ариян, М. А. Ролевое общение на иностранном языке как фактор социального развития личности подростка [Текст] / М.А. Ариян> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 7. - С. 13-18. - Библиогр.: с. 18
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): социальний розвиток -- рольове спілкування -- рольові функції
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Волкова, О. Ю. Интегрированый урок-игра "Robin and Till" в лингвистической гимназии (английский и немецкий языки) [Текст] / О.Ю. Волкова ; Н.И. Сердюкова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 7. - С. 38-41. - Текст рос., англ, нем.
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): інтегрований урок -- приказки -- казки
Дод.точки доступу: Сердюкова, Н.И. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Четвернина, М. И. Методические рекомендации по состовлению конспектов, рефератов, аннотаций [Текст] / М.И. Четвернина> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 5. - С. 75-79. - Библиогр.: с. 79
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): реферат -- конспект -- анотація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Куклина, С. С. Использование личностно-ориентированных технологий на уроках иностраного языка в общеобразовательной школе [Текст] / С.С. Куклина> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 3. - С. 6-12. - Библиогр.: с. 12
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): особистісно-орієнтовані технології -- етапи оволодіння іноземним спілкуванням -- концептуальна основа технологій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Дроздова, О. Е. Роль иностранных языков в формировании опыта лингвистической активности школьников [Текст] / О.Е. Дроздова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 2. - С. 21-26. - Библиогр.: с. 26
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): лінгвістичний розвиток школярів -- види лінгвістичної активності -- мовні асоціаціїї
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Макскакова, С. П. Лингвострановедение в обучении иностранным языкам: приоритетная стратегия? [Текст] / С.П. Макскакова ; О.Б.Мехеда> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 1. - С. 32-36. - Библиогр.: с. 36
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): лінгвокраїнознавство -- лінгводидактика -- стратегія
Дод.точки доступу: Мехеда, О.Б. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Вдовина, Е. К. Психолого-педагогические исследования билингвального обучения в Финляндии [Текст] / Е.К. Вдовина> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 1. - С. 57-61. - Библиогр.: с. 61
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): методична система -- вплив Clil на навчання -- вплив Clil на мотивацію учня
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Табачник , Д. Сім напрямів євроінтеграції середньої освіти [Текст] / Дмитро Табачник> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 5. - С. 13-19
ББК 74 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мови національних меншин -- культурно-освітній центр -- нове мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Редько, В. Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів основної та старшої школи: стан, проблеми і перспективи [Текст] / Валерій Редько ; Тамара Полонська> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 5. - С. 100-106. - Текст укр.
ББК 74.268.1 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): основна школа -- навчання монологічного мовлення -- опора на досвід Анотація: Статтю присвячено пробемі змісту навчаня іноземних мов і допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Дод.точки доступу: Полонська, Т.; Федусенко, Ю.; Басай, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Шамов, А. Н. Познавательная деятельность школьников и формирование лексических навыков разных видов речевой деятеьности [Текст] / А.Н. Шамов> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 9. - С. 10-17. - Библиогр.: с. 17
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): лексика -- лексична дія -- лексична навичка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Борисова, Е. Г. Проблемные задания по фонетике в курсе "история языка" [Текст] / Е.Г. Борисова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 9. - С. 89-95. - Библиогр.: с. 95
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): історія мови -- проблемне завдання -- діахронічна фонетика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Сажко, Л. А. Навчання другої іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Л.А. Сажко ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 3-7. - Бібліогр.: с. 7
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): цілі навчання -- зміст навчання -- принципи навчання Анотація: У статті розглядаються цілі та зміст навчання другої іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах. Аналізуються компоненти іншомовної комунікативної компетентності в ракурсі опанування другою іноземною мовою. Визначаються принципи навчання другої іноземної мови
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Полонська, Т. К. Концептуальні засади допрофільної підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Т.К. Полонська ; Ін-т педагогіки НАПН України> // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 8-12 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): концептуальні засади -- іноземна філологія -- допрофільна підготовка Анотація: Концептуальні засади допрофільної підготовки з іноземної мови (ІМ) учнів основної школи розглядаються з урахуванням мети, завдань, основних дидактичних і методичних принципів навчання ІМ. Запровадження допрофільної підготовки з ІМ у школі висуває нові вимоги до змісту, форм, методів і засобів навчання, а також до підготовки сучасного учителя. Автор статті аналізує мотиви вибору учнями профілю навчання "іноземна філологія"; пропонує базову модель допрофільної підготовки з ІМ, характеризує її компоненти: елективні курси, інформаційну роботу, профорієнтацію
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Білоножко, Н. Є. Стратегії старшокласника як суб'єкта навчальної діяльності [Текст] / Н.Є. Білоножко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец.> // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 13-17. - Бібліогр.: с. 17
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): навчальні стратегії -- метакогнітивні стратегії -- мнемічні стратегії Анотація: У статті проводиться психологічний аналіз вікового періоду учнів старшої школи як суб'єктів навчальної діяльності і на цій основі визначаються властиві їм навчальні стратегії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Бим, И. Л. Что нового привносит личностно-ориентированная парадигма в образование подрастающего поколения [Текст] / И. Л. Бим> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 10. - С. 3-7 : ил. - Библиогр.: с. 7
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- особистісно-орієнтована парадигма
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Колесников, А. А. Реализация компетентностной парадигмы при обучении иностранным языкам в профильной школе [Текст] / А. А. Колесников> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 10. - С. 11-18. - Библиогр.: с. 18
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): компетенція -- ключові компетенції -- профорієнтація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Салітринська, Л. Психологічний супровід допрофільної підготовки та профільного навчання [Текст] / Лілія Салітринська> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 6. - С. 45-47
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): первинне прфесійне самовизначення -- профіль навчання -- інтроверсія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>21.
|
Першукова, О. Роль іноземної мови у формуванні світогляду школярів США [Текст] / Оксана Першукова> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 6. - С. 87-96. - Текст англ., укр. - Бібліогр.: с. 96
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): формування світогляду -- навчання іноземних мов -- ціннісні орієнтації Анотація: В статтті розглянуті особливості формування світогляду школярів засобами навчання іноземних мов у США у ретроспективі. З'ясовано причини, через які зміст навчального предмета "Іноземна мова" не розглядається як одне з джерел формування світоглядуамериканських школярів. Основна з них - традиційно-асимілятивна державна мовна політика Сполучених Штатів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>22.
|
Гальскова, Н. Д. Ценности современного мира глобализации и межкультурное образование как ценность [Текст] / Н. Д. Гальскова, Е. Г. Тарева> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 1. - С. 3-11. - Библиогр.: с. 10
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): міжкультурна освіта -- цінності глобального світу -- міжкультурна освіта як цінність
Дод.точки доступу: Тарева, Е. Г. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>23.
|
Мильруд, Р. П. Компетентность учителя иностранного языка [Текст] / Р. П. Мильруд, А. С. Карамнов> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 1. - С. 11-17 : ил. - Библиогр.: с. 17
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): компетентність -- компетенція -- педагогічні стратегії
Дод.точки доступу: Карамнов, А. С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>24.
|
Безус, С. Н. Обучение деловому письму на иностранном языке в школе и ВУЗЕ [Текст] / С. Н. Безус> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 1. - С. 64-69. - Библиогр.: с. 69
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): іншомовний діловий лист -- рівні володіння мовою ділового листування -- вміння ділового листа
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>25.
|
Гулюкина, П. А. Формирование основ экологической культуры у младших школьников в курсе обучения иностранному языку [Текст] / П. А. Гулюкина> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 1. - С. 79-84. - Библиогр.: с. 84
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): екологічні цінності -- екологічна культура -- екологічна етика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>26.
|
Сысоев, П. В. Информатизация языкового образования: основные направления и перспективы [Текст] / П. В. Сысоев> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 2. - С. 3-9. - Библиогр.: с. 8
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): інформатизація освіти -- інформаційні та комунікативні технології -- мовна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>27.
|
Комарова, Е. Ю. Трудность и сложность языковых тестов: сущность, источники, преодоление [Текст] / Е. Ю. Комарова, Р. П. Мильруд> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 2. - С. 11-17 : ил. - Библиогр.: с. 16
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мовні тести -- подолання труднощів тексту -- подолання складності тексту
Дод.точки доступу: Мильруд, Р. П. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>28.
|
Шишканова, В. В. Формирование социокультурной компетенции в процессе обучения иностранному языку [Текст] / В. В. Шишканова> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 2. - С. 80-85. - Библиогр.: с. 85
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): формування соціокультурної компетенції -- етапи оволодіння соціокультурною компетенцією -- рівні підготовки з іноземної мови
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>29.
|
Головань, И. В. Создание креативной образовательной среды на уроках иностранного языка [Текст] / И. В. Головань> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 2. - С. 86-89. - Библиогр.: с. 89
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): креативне письмове мовлення -- суб'єктність навчаючихся -- вимірення рівня креативності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>30.
|
Борецька, Г. Е. Методика формування іншомовної компетенції у техніці читання [Текст] / Г. Е. Борецька ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 3-8 : ілюстр. - Текст укр., англ. - Бібліогр.: с. 8
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): іншомовна компетентність -- навички і знання -- техніка читання Анотація: У статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики іншомовної компетентності у техніці читання, цілей її формування в учнів початкової, основної та старшої школи, обгрунтовано етапи формування компетентності у техніці читання, вправи і завдання для її формування, засоби формування компетентності у техніці читанняі контроль рівня її сформованості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
|
|