Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Історична освіта в школі -- Методика викладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-66 
1.


    Киридон, А.
    Міжнародні відносини у системному вимірі: поняття, етапи і тенденції розвитку / А. Киридон, С. Троян // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 39-43
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
міжнародні відносини -- міжнародна політика -- світовий політичний процес -- учасник міжнародних відносин -- зовнішня політика -- дипломатія -- геополітика -- система міжнародних відносин
Анотація: У пропонованій розвідці автори ставлять перед собою три завдання. 1) виявити зміст основних понять із галузі історії міжнародних відносин. 2) охарактеризувати основні етапи в розвитку системи міжнародних відносин, або геополітичні епохи нового та новітнього часу. 3) запропонувати розуміння головних тенденцій еволюції сучасної системи міжнародних відносин.


Дод.точки доступу:
Троян, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Карнацевич, В.
    Мультиперспективність на практиці. Як втілити теоретичні засади на уроці / В. Карнацевич // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 29-33
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
мультиперспективність -- мультикультуралізм
Анотація: Одним із магістральних напрямів розвитку сучасної історичної освіти є забезпечення принципу мультиперспективності. Тобто тукої форми викладання, за якої будь-яка подія або явище розглядаються з декількох точок зору, що репрезентують позиції різних прошарків суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Терно, С.
    Методика укладання та використання тестових завдань / С. Терно // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 42-47. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
   Історична освіта в школі--Оцінювання знань

Кл.слова (ненормовані):
тестові завдання
Анотація: Введення зовнішнього незалежного оцінювання сприяло впровадженню тестів під час контролю учнівських досягнень у школі. Нині практика тестування майже витіснила традиційні методи опитування. Наразі використовуються спеціальні друковані зошити з тематичного оцінювання та ін. Автор публікації надає поради щодо оволодіння методологією, методикою створення та використання тестів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бондарук, І.
    Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів / І. Бондарук // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
технології -- критичне мислення -- компетентнісний підхід -- аналіз -- розуміння -- оцінка -- дослідження -- проблемна ситуація
Анотація: У статті зосереджується увага на формуванні навичок критичного мислення учнів. Із цією метою аналізуються можливості шкільних курсів історії в розвитку критичного мислення учнів ЗНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Мисан, Віктор.
    Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога чи забаганка науковців? / В. Мисан // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
шкільна історія -- принципи змісту шкільної історії -- полікультурність
Анотація: У статті аналізується проблема формування змісту шкільного курсу історії, звертається увага на принципи конструювання змісту навчального матеріалу, обгрунтовується один із способів реалізації принципу полікультурності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Мисан, Віктор.
    Полікультурна історія України : програма спецкурсу / В. Мисан // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 27-31 : табл.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
полікультурність -- багатокультурність
Анотація: Запропоновано програму спецкурсу, мета якого: сформувати в сучасних школярів уявлення про особливості історичного розвитку України як результат взаємодії всіх тих народів, що обрали її територію місцем проживання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Троян, Сергій.
    Українсько-польські відносини крізь призму колективної пам’яті: від "Воєн пам’яті" - до порозуміння / С. Троян // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Проблема створення "єдиного простору пам’яті" ; Компаративістика дискурсів пам’яті ; Ефект "воєн пам’яті" ; Спільний позитивний історичний досвід ; Діяльність національних інститутів пам’яті
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
пам’ять -- соціальна пам’ять -- політика пам’яті
Анотація: Системні трансформації протягом двох останніх десятиліть кардинально змінили підходи до вивчення і розуміння історичного минулого в країнах колишнього Радянського Союзу і соціалістичної Центрально-Східної Європи.Особливої актуальності набуло вивчення питань спільної історії держав і народів, формування колективної пам’яті. Не залишилася осторонь цих процесів і Україна з Польщею. Автор поставив за мету дослідити, яким чином доленосні сторінки спільного історичного минулого українського і польського народів упливають на характер, особливості, специфіку сучасної національної політики пам’яті і відповідно новітніх наукових дискурсів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Мокрогуз, Олександр.
    До питання використання зображень пам’яток архітектури та репродукцій творів образотворчого мистецтва на уроках історії України / О. Мокрогуз // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 15-22 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
зображення пам’яток архітектури -- репродукції творів образотворчого мистецтва
Анотація: Для переліку пам’яток культури з курсу історії України 7-го класу є представлення значної кількості соборів і церковних споруд візантійського стилю. На думку автора, така кількість споруд є невиправданою. І надає пояснення з цього приводу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Подобєд, Олена.
    Віртуальні навчальні екскурсії історичними просторами України та зарубіжних країн / О. Подобєд // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
віртуальні екскурсії -- музей -- віртуальний музей -- навчальна екскурсія -- веб-сайт
Анотація: У статті проаналізовано основніетапи розвитку навчальної екскурсійної діяльності в Україні. Зосереджено увагу на тому, що в умовах відкритого інформаційного суспільства набуває актуальності використання віртуальних навчальних екскурсій. Сформульовано визначення поняття "віртуальна екскурсія". Подано адреси ключових історико-культурологічних веб-сайтів музеїв - як вітчизняних, так і зарубіжних. Розроблено пам’ятку "Щоденник віртуальних навчальних екскурсій".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Буслюк, Світлана.
    Формування толерантності засобами технології критичного мислення / С. Буслюк // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 30-31
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- критичне мислення
Анотація: Досвід показує, що настанову на толерантність у процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін можна виховати за допомогою таких форм роботи, як діалог, проблемне навчання, ситуація вибору, інтерактивний метод спілкування. На думку автора, найбільш оптимальним, є методи технології розвитку критичного мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення предметів суспільно-гуманітарного спрямування : лист Міністерства освіті і науки, молоді та спорту України // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 2-6 : табл.
ББК 74.266.30
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Анотація: Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану в 2012/2013 навчальному році.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


   
    Навчальна програма з історії для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 7-12 : табл.
ББК 74.266.30
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна програма з історії
Анотація: Запропоновано навчальну програму з історії для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. У програмі представлено курси історії України і всесвітньої історії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Терно, Сергій.
    Світ критичного мислення: образ та мімікрія / С. Терно // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 7/8. - С. 27-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.30
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- методика навчання історії -- суспільствознавча освіта -- теорія розвитку критичного мислення -- методика розвитку критичного мислення
Анотація: В статті системно висвітлені властивості, склад, функція та генезис критичного мислення. Проаналізовані сучасні українські публікації щодо впровадження критичного мислення у суспільствознавчу освіту. Виділено найважливіші проблеми: 1) викривлення змісту поняття "критичне мислення" та неусвідомленість суті цього явища; 2) запозичення яскравого антуражу з вихолощенням справжньої проблемності під час навчання; 3) плутанина в інструментах, які забезпечують критичне мислення. Сформульовано методичні рекомендації для вчителів з розвитку критичного мислення учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Хворостенко, Сергій.
    Використання інтернет-ресурсів на уроках історії / С. Хворостенко // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 24-28 : фот.
ББК 74.266.3
Рубрики: Інформаційні технології
   Історична освіта в школі--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-ресурси -- навчальний процес -- web-ресурс -- перебудова -- стратегія прискорення -- демократизація -- гласність -- антиалкогольна кампанія -- Чорнобильська катастрофа
Анотація: У статті висвітлюються особливості структури і змісту інтернет-ресурсу з географії та історії (www.osvitanet.com.ua), його інтерактивні можливості для використання в навчальному процесі на прикладі окремого уроку з історії України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Святокум, Оксана.
    Робота з текстовими джерелами на уроках історії в 5 класі : осмислюючи стратегії роботи за новими програмами / О. ОксанаСвятокум // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 10. - С. 38-42
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
текстові джерела
Анотація: Йдеться про проблему використання документів на уроках історії. Розглядаються методичні підходи і прийоми роботи з текстовими джерелами на уроках історії України в 5 класі відповідно до вимог нової програми з урахуванням вікових можливостей учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Таібов, Р.
    Історичні реконструкції / Р. Таібов // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 51-52. - Зміст: Середньовічне європейське суспільство
ББК 74.26
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
уроки історичних реконструкцій
Анотація: Розкрито вплив уроків історичних реконструкцій на моральне виховання учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Попович, І.
    Історичне мислення учнів / І. Попович // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 12. - С. 26-28
ББК 74
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
історичне мислення
Анотація: Автор ділиться досвідом роботи з розвитку історичного мислення учнів на уроках історії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Кожушко, Т.
    Сучасне викладання історії / Т. Кожушко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 4. - С. 30-32
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
   Педтехнології--КТС

Кл.слова (ненормовані):
сучасні освітні технології -- колективний спосіб навчання
Анотація: Автор ділиться досвідом використання інноваційних методів навчання в процесі викладання історії в школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Желіба, Олександр.
    Урок історії: спроба відповіді на виклики сьогодення / О. Желіба // Історія в рідній школі. - 2015. - № 4. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
випереджаюче навчання
Анотація: Автор зазначає, що зміна акцентів діяльності вчителя з викладацької до наставницької дасть змогу створити передумови для якісного формування компетентностей вищого рівня (умінь працювати з джерелами знань, здійснювати операції аналізу, синтезу й оцінювання історичних, а також сучасних


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Кулікова, Лілія.
    Програма з класичної греко-римської міфології : для загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв профільної системи навчання та секцій Малої академії наук / Л. Кулікова // Історія в рідній школі. - 2015. - № 4. - С. 19-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
греко-римська міфологія
Анотація: Програмою вивчення класичної греко-римської міфології передбачається оволодіння знаннями з античної міфології на широкому культурно-історичному тлі видатних історичних пам’ятників світової культури за допомогою найдавніших історико-міфологічних джерел, ознайомлення зі світовими досягненнями європейської цивілізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Кулікова, Лілія.
    Античність як предмет освіти і виховання особистості сучасного вчителя / Л. Кулікова // Історія в рідній школі. - 2015. - № 4. - С. 29-31
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
спартанська система виховання -- античність
Анотація: Йдеться про те, як можна використовувати досвід найяскравіших прикладів освіти та виховання з часів античностіу сьогоденні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Бакка, Тамара.
    З історії вивчення суспільствознавства в загальноосвітніх навчальних закладах України / Т. Бакка // Історія в рідній школі. - 2015. - № 4. - С. 37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.0
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
суспільсьвознавство в ЗНЗ
Анотація: Автор відображає етапи вивчення суспільствознавства в різні роки в навчальних закладах України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Реєнт, Олександр.
    Освітянське краєзнавство як один із пріоритетних напрямів діяльності Національної спілки краєзнавців України / О. Реєнт // Історія в рідній школі. - 2015. - № 4. - С. 40-43. - Продовж в № 5
ББК 74.266.32
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
освітянське краєзнавство -- краєзнавство
Анотація: Одним із пріоритетних напрямків діяльності Національної спілки краєзнавців України є освітянське краєзнавство. Розвиток краєзнавства, стан його впровадження в усі ланки системи освіти засвідчує актуальність взаємозв’язків і взаємообумовленості цих двох систем.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Мінкіна-Мілко, Тетяна.
    Про важливість полікультурної історичної освіти : думка міжнародного експерта / Т. Мінкіна-Мілко // Історія в рідній школі. - 2015. - № 4. - С. 44
ББК 74.266.32
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
полікультурність -- міжнаціональне спілкування
Анотація: Йдеться про полікультурний підхід у викладанні історичної науки. Представлено думку Тетяни Мінкіної-Мілко, голови відділу історичної освіти у Раді Європи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Мелещенко, Тетяна.
    Філософія історії Робіна Колінгвуда та Арнольда Тойнбі / Т. Мелещенко // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 5. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Осягнення історії Арнольда Тойнбі. Цивілізаційний підхід до розвитку історії ; Поле історичного дослідження, позиція дослідника ; Аналіз філософії історії Тойнбі та Колінгвуда
ББК 74.266.30
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
   Історична освіта--ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
цивілізація -- стадії розвитку цивілізації -- суспільство
Анотація: Концепція історії Тойнбі є однією з найвпливовіших у світовій філософії історії. Центральним поняттям цієї концепції є локальні цивілізації. Історичний процес для Тойнбі - це існування в просторі та часі окремих локальних суспільств. Цивілізація - це одиниця виміру буття.


Дод.точки доступу:
Тойнбі, Арнольд; Коллінгвуд, Робін

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


   
    Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році // Історія в рідній школі. - 2015. - № 7/8. - С. 2-6
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
   Правознавство в школі--Офіційна інформація

Анотація: Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання укладені спільно з Національною академією педагогічних наук України методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у ЗНЗ у 2015-2016 навчальному році.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

27.


   
    "18.05. Право на память" : всеукраїнський конкурс розробок уроків // Історія в рідній школі. - 2015. - № 7/8. - С. 6-7
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
депортація кримських татар
Анотація: Всеукраїнський конкурс розробок уроків "!8.05. Право на пам’ять" відбувся за підтримки Громадської ініціативи "Крим SOS" та Міністерства освіти і науки України. Йдеться про перебіг конкурсу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

28.


    Богдановська, Людмила.
    Методичні умови використання програмних засобів у навчанні учнів історії / Л. Богдановська // Історія в рідній школі. - 2015. - № 7/8. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
   Інформаційні технології--На уроках історії

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: Автор визначає що має стати методичними умовами функціонування програмних засобів вивчення історії з використанням ІКТ.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

29.


    Копичко, Л.
    Формування в учнів історичного світогляду / Л. Копичко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 8-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Виховання--Розвиток особистості учня
   Історична освіта в школі--Методика викладання

   Педтехнології--Технологія розвитку критичного мислення

Кл.слова (ненормовані):
історичний світогляд -- критичне мислення -- методи критичного мислення
Анотація: В статті висвітлено особливості формування в учнів історичного світогляду засобами розвитку критичного мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


   
    Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів : історія України. Всесвітня історія, 5-9 класи (є чинною у 2015/2016 навчальному році) // Історія в рідній школі. - 2015. - №9. - С. 2-28
ББК 74.266.32
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Анотація: Програма складається з пояснювальної записки, змісту навчального матеріалу, структурованого за темами, та переліку державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, складених відповідно до Державного стандарту і поданих у вигляді таблиці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-66 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)