Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Історія України -- Методика викладання -- Урок, 10 клас<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Подобєд, О.
    Наш край у 1901-1921 роках : (шаблон плану-конспекту уроків). Історія України. 10 клас / О. Подобєд // Історія в школах України. - 2011. - № 2/3. - С. 33-35. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Анотація: Запропоновано шаблон плану-конспекту уроків з історії України для 10 класу, мета якого: дослідити особливості соціально-економічного розвитку та політичного життя краю на початку 20-го ст.; з'ясувати основні тенденції розвитку культури краю; дослідити вплив Першої світової війни на соціально-економічне життя краю, перебіг подій Української революції 1917-1921 рр. на території краю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Коляда, І.
    Методика вивчення теми "Формування індустріального суспільства Наддніпрянської України в складі Російської імперії на початку XX ст." : історія України. 10 клас / І. Коляда // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 25-31
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
індустріальне суспільство -- інноваційні технології -- методи -- прийоми навчання -- аналітична бесіда -- тематична схема -- порівняльна таблиця -- розгорнута характеристика
Анотація: У статті розкрито основні методи, прийоми, іноваційні технології вивчення на уроках історії України у 10 класі однієї з ключових проблем історичного розвитку Наддніпрянщини на початку XX ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Коляда, І.
    Методика вивчення теми "Модернізація суспільного та повсякденного життя Наддніпрянщини на початку XX ст." Історія україни. 10 клас / І. Коляда // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 24-28
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
урбанізаційні процеси -- урбанізація -- аукціон -- ярмарок -- біржа -- екзекуція
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого: охарактеризувати особливості модернізації суспільного та повсякденного життя Наддніпрянської України на початку XX ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Милько , В.
    Методика вивчення теми "Наддніпрянська Україна напередодні та в період Російської демократичної революції 1905-1907 рр." : Історія України, 10 клас / В. Милько // Історія в школах України. - 2011. - № 10. - С. 18-25. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.266.31
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
демократична революція -- український національно-визвольний рух -- Державна дума -- Російська імперія -- українські депутати
Анотація: Висвітлюється методика вивчення на уроці особливостей суспільно-політичного розвитку Наддніпрянської України напередодні та в період революції 1905-1907 рр. Розглянуто особливості розвитку українського національно-визвольного руху в 1905-1907 рр. та діяльність Української парламентської громади у I - II Державних думах Російської імперії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Пастушенко, Р.
    Урок на тему "Українська Народна Республіка. Бій під Крутами" Історія України. 10 клас / Р. Пастушенко // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 15-21
ББК 74.266.3
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
   Крути, станція--Ніжинський район--Чернігівська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
Крути -- УНР -- Українська Центральна Рада
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого: ознайомити учнів із хронологічними межами, основними подіями та наслідками першої війни Радянської Росії з УНР; ознайомити з датою та результатами бою під Крутами; розкритиосновний зміст Четвертого універсалу УЦР.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Атамась, Олена.
    До методики викладання теми "Культура України 30-х років XX ст." : історія України, 10 клас / О. Атамась // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 12-14
ББК 74.26
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
радянська модернізація 1928-1939 рр. -- сталінські репресії -- тоталітарна культура -- розстріляне Відродження
Анотація: На думку автора, у висвітленні культури України 30-х років XX ст. ключовою є тема "Розстріляне Відродження". Вона забезпечує комплексний підхід до засвоєння історичного матеріалу про встановлення сталінського режиму в СРСР і тоталітарних режимів у Німеччині та Італії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Мокрогуз, Олександр.
    Пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва в шкільному курсі історії України : історія України, 9-10 класи / О. Мокрогуз // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 6. - С. 32-40 : іл.
ББК 74.266.3
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 9 клас
   Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас

Кл.слова (ненормовані):
пам’ятки архітектури -- пам’ятки образотворчого мистецтва
Анотація: У статті подано аналіз пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, які можуть розширити знання учнів про розвиток культури України XIX - початку XX ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Гриценко, Андрій.
    Радянсько-польська війна і становище України в 1920 р." : історія України, 10 клас / А. Гриценко // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2014. - № 5. - С. 9-12
ББК 74.266.32
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
Варшавська угода -- радянсько-польська війна -- Ризький мир -- "лінія Керзона" -- Другий зимовий похід
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: проаналізувати причини радянсько-польської війни і місце в ній України; порівняти основні умови Варшавської угоди та Ризького договору; охарактеризувати воєнні дії, що призвели до розгрому військ П. Врангеля та поразки повстанського руху; визначити причини поразки українського визвольного руху та причини поновлення радянської влади; визначити наслідки державотворчих процесів 1917-1920 рр.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Желіба, Олександр.
    Кримська АСРР у 1921-1939 рр. : історія України, 10 клас / О. Желіба // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 7/8. - С. 30-39
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
автономія -- кримськотатарський проект
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета:ознайомити учнів з історією кримської автономії в добу НЕПу та сталінської модернізації; визначити передумови створення кримської автономії, її характер, досягнення та поразки економічної політики КрАСРР, особливості здійснення коренізації в Криму; плекати цінності толерантності на прикладі досвіду співжиття кримчан у КрАСРР.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Кулик, Наталія.
    "Розстріляне Відродження". Україна у 1930-х роках : історія України, 10 клас (профільне навчання) / Н. Кулик // Історія в рідній школі. - 2015. - № 11. - С. 25-30
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
сталінські репресії -- тоталітарна культура -- Розстріляне відродження
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: ознайомити учнів з ознаками тоталітарної культури, розкрити механізм сталінських репресій проти представників української культури, скласти уявлення про наслідки і масштаб сталінських репресій в Україні.


Дод.точки доступу:
Хвильовий, Микола Григорович (український прозаїк, поет, публіцист ; 1893-1933) \про нього\; Курбас, Лесь; Куліш, Микола Гурович (український письменник, режисер, драматург, громадський діяч, газетяр і редактор, діяч української освіти, педагог ; 1892-1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Коляда, Ігор.
    Російська революція 1905-1907 рр. та її вплив на Україну : історія україни, 10 клас / І. Коляда, Д. Кокотіхін // Історія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 5-16
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
Російська революція 1905-1907 рр. -- революційні події у Наддніпрянській Україні -- селянський рух -- повстання матросів
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: охарактеризувати політичне становище та основні події у Наддніпрянській Україні в умовах Російської демократичної революції 1905-1907 рр.; висвітлити розвиток українського національно-визвольного руху у роки революцішї 1905-1907 рр.; проаналізувати роботу Української парламентської Громади у діяльності I і II Державних Дум Російської імперії (1906-1907 рр.)


Дод.точки доступу:
Кокотіхін, Дмитро; Вакуленчук, Григорій Микитович (артилерійський унтер-офіцер Чорноморського флоту ; 1877-1905) \про нього\; Матюшенко, Панас Миколайович; Шмідт, Петро Петрович; Жаданівський, Борис Петрович

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Коляда, Ігор.
    Початок Української національно-демократичної революції : історія України, 10 клас / І. Коляда // Історія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 16-25
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
пролетарізація -- мілітаризація -- інфляція -- люмпенізація -- міграція -- повалення самодержавства -- Українська Центральна Рада
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: охарактеризувати становище України на початок 1917 р., розкрити причини та закономірність розгортання в Україні революції; з’ясувати її характер та роль і місце політичних партій, що діяли в Україні, у революційному процесі, висвітлити процес утворення Української Центральної Ради, ознайомити з політичними портретами її лідерів; сформувати уявлення про політичну програму , висуну ними.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Коляда, Ігор.
    Політика Радянського Уряду в Україні у 1919 році / І. Коляда, А. Нужна // Історія в рідній школі. - 2018. - № 3. - С. 23-32
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
   Політичні і державні діячі українські, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
більшовики -- деніківський окупаційний режим -- політика червоного терору
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: охарактеризувати політичне становище України в 1919 році, розкрити обставини приходу до влади більшовиків, особливості їх політики, сформувати в учнів уявлення про денікінський окупаційний режим.


Дод.точки доступу:
Нужна, Аліна; Раковський, Християн; Махно, Нестор Іванович (політичний та військовий діяч, командувач Революційної повстанської армії України ; 1888-1934) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Коляда, Ігор.
    Українські землі у складі Польщі 1920-1930 рр. : історія України, 10 клас / І. Коляда, Б. Бацвін // Історія в рідній школі. - 2018. - № 5. - С. 27-36
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
Бандера С. А.
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: розкрити становище та розвиток українських земель у складі Польщі; з’ясувати етапи правлячих кіл Польщі щодо українства; схарактеризувати українські політичні сили та перебіг політичної боротьби.


Дод.точки доступу:
Бацвін, Богдан; Бандера, Степан Андрійович (український політичний діяч, один із чільних ідеологів і теоретиків українського націоналістичного руху 20 ст. ; 1909 -1959) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Коляда, Ігор.
    Українська національно-демократична революція. Успіхи та прорахунки Української Центральної Ради : історія України, 10 клас / І. Коляда // Історія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 18-21
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
Українська революція -- Українська держава
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: на основі повторення вивченого про розвиток Української революції доби Української Центральної Ради узагальнити знання учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Литвин, Ірина.
    Очільники української революції : урок-конференція, 10 клас / І. Литвин // Історія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 21-27
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: ознайомити учнів з діяльністю провідних діячів Української революції.


Дод.точки доступу:
Грушевський, Михайло Сергійович (український історик, громадський та політичний діяч, голова Центральної Ради УНР ; 1866-1934) \про нього\; Винниченко, Володимир Кирилович (український політичний та державний діяч, прозаїк, драматург та художник ; 1880-1951) \про нього\; Петлюра, Симон Васильович (український військовий і політичний діяч, голова Директорії Української Народної Республіки в 1919-1920 р., Головний Отаман військ УНР. ; 1879 - 1926 ) \про нього\; Скоропадський, Павло Петрович (український громадський, політичний і військовий діяч, гетьман Української Держави (29.4.1918-14.12.1918) ; 1873-1945) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Коляда, Ігор.
    Українська держава Павла Скоропадського : історія України, 10 клас / І. Коляда // Історія в рідній школі. - 2018. - № 9. - С. 24-30
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
Гетьманат
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: розкрити обставини приходу до влади гетьмана П. Скоропадського, охарактеризувати державотворчу діяльність періоду Української держави, визначити її наслідки, вказавши на прорахунки та успіхи.


Дод.точки доступу:
Скоропадський, Павло

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Авраменко, Ніна.
    Голод 1946-1947 років у спогадах жителів селища Лосинівка та документальних джерелах / Н. Авраменко // Історія в рідній школі. - 2018. - № 10. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
політика радянського керівництва -- голод 1946-1947 рр
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: використовуючи усні свідчення, документальні джерела, газетні публікації, охарактеризувати причини, масштаби та наслідки голоду 1946-19147 рр. в Україні, визначити особливості його перебігу в селищі Лосинівка, з’ясувати політику радянського керівництва стосовно територій, охоплених голодом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Коляда, Ігор.
    Українська національно-демократична революція. Успіхи та прорахунки Української Центральної Ради : історія України, 10 клас / І. Коляда // Історія в рідній школі. - 2019. - № 1/2. - С. 26-29
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас
Кл.слова (ненормовані):
Українська Центральна Рада -- Українська Революція
Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: на основі повторення вивченого про розвиток Української революції доби Української Центральної Ради узагальнити знання учнів; закріпити вміння учнів аналізувати історичний матеріал.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)