Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Історія України -- Методика викладання -- Урок, 10 клас<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
19
Показані документи
с 1 за 19
>
1.
Подобєд, О.
Наш край у 1901-1921 роках : (шаблон плану-конспекту
урок
ів).
Історія
України
. 10
клас
/ О. Подобєд> //
Історія
в школах
України
. - 2011. -
№ 2/3
. - С. 33-35. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Анотація:
Запропоновано шаблон плану-конспекту
урок
ів з історії
України
для 10
клас
у, мета якого: дослідити особливості соціально-економічного розвитку та політичного життя краю на початку 20-го ст.; з'ясувати основні тенденції розвитку культури краю; дослідити вплив Першої світової війни на соціально-економічне життя краю, перебіг подій Української революції 1917-1921 рр. на території краю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Коляда, І.
Методика
вивчення теми "Формування індустріального суспільства Наддніпрянської
України
в складі Російської імперії на початку XX ст." :
історія
України
. 10
клас
/ І. Коляда> //
Історія
в школах
України
. - 2011. -
№ 6
. - С. 25-31
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
індустріальне суспільство
--
інноваційні технології
--
методи
--
прийоми навчання
--
аналітична бесіда
--
тематична схема
--
порівняльна таблиця
--
розгорнута характеристика
Анотація:
У статті розкрито основні методи, прийоми, іноваційні технології вивчення на
урок
ах історії
України
у 10
клас
і однієї з ключових проблем історичного розвитку Наддніпрянщини на початку XX ст.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Коляда, І.
Методика
вивчення теми "Модернізація суспільного та повсякденного життя Наддніпрянщини на початку XX ст."
Історія
україни
. 10
клас
/ І. Коляда> //
Історія
в школах
України
. - 2011. -
№ 7/8
. - С. 24-28
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
урбанізаційні процеси
--
урбанізація
--
аукціон
--
ярмарок
--
біржа
--
екзекуція
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета якого: охарактеризувати особливості модернізації суспільного та повсякденного життя Наддніпрянської
України
на початку XX ст.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Милько , В.
Методика
вивчення теми "Наддніпрянська Україна напередодні та в період Російської демократичної революції 1905-1907 рр." :
Історія
України
, 10
клас
/ В. Милько > //
Історія
в школах
України
. - 2011. -
№ 10
. - С. 18-25. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК
74.266.31
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
демократична революція
--
український національно-визвольний рух
--
Державна дума
--
Російська імперія
--
українські депутати
Анотація:
Висвітлюється
методика
вивчення на уроці особливостей суспільно-політичного розвитку Наддніпрянської
України
напередодні та в період революції 1905-1907 рр. Розглянуто особливості розвитку українського національно-визвольного руху в 1905-1907 рр. та діяльність Української парламентської громади у I - II Державних думах Російської імперії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Пастушенко, Р.
Урок
на тему "Українська Народна Республіка. Бій під Крутами"
Історія
України
. 10
клас
/ Р. Пастушенко> //
Історія
в сучасній школі. - 2012. -
№ 2
. - С. 15-21
ББК
74.266.3
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Крути, станція--Ніжинський район--Чернігівська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
Крути
--
УНР
--
Українська Центральна Рада
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета якого: ознайомити учнів із хронологічними межами, основними подіями та наслідками першої війни Радянської Росії з УНР; ознайомити з датою та результатами бою під Крутами; розкритиосновний зміст Четвертого універсалу УЦР.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Атамась, Олена
.
До методики
викладання
теми "Культура
України
30-х років XX ст." :
історія
України
, 10
клас
/ О. Атамась> //
Історія
в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. -
№ 5
. - С. 12-14
ББК
74.26
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
радянська модернізація 1928-1939 рр.
--
сталінські репресії
--
тоталітарна культура
--
розстріляне Відродження
Анотація:
На думку автора, у висвітленні культури
України
30-х років XX ст. ключовою є тема "Розстріляне Відродження". Вона забезпечує комплексний підхід до засвоєння історичного матеріалу про встановлення сталінського режиму в СРСР і тоталітарних режимів у Німеччині та Італії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Мокрогуз, Олександр
.
Пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва в шкільному курсі історії
України
:
історія
України
, 9-10
клас
и / О. Мокрогуз> //
Історія
в сучасній школі. - 2012. -
№ 6
. - С. 32-40 : іл.
ББК
74.266.3
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 9
клас
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
пам’ятки архітектури
--
пам’ятки образотворчого мистецтва
Анотація:
У статті подано аналіз пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, які можуть розширити знання учнів про розвиток культури
України
XIX - початку XX ст.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Гриценко, Андрій
.
Радянсько-польська війна і становище
України
в 1920 р." :
історія
України
, 10
клас
/ А. Гриценко> //
Історія
в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2014. -
№ 5
. - С. 9-12
ББК
74.266.32
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
Варшавська угода
--
радянсько-польська війна
--
Ризький мир
--
"лінія Керзона"
--
Другий зимовий похід
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: проаналізувати причини радянсько-польської війни і місце в ній
України
; порівняти основні умови Варшавської угоди та Ризького договору; охарактеризувати воєнні дії, що призвели до розгрому військ П. Врангеля та поразки повстанського руху; визначити причини поразки українського визвольного руху та причини поновлення радянської влади; визначити наслідки державотворчих процесів 1917-1920 рр.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Желіба, Олександр
.
Кримська АСРР у 1921-1939 рр. :
історія
України
, 10
клас
/ О. Желіба> //
Історія
в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2015. -
№ 7/8
. - С. 30-39
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
автономія
--
кримськотатарський проект
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета:ознайомити учнів з історією кримської автономії в добу НЕПу та сталінської модернізації; визначити передумови створення кримської автономії, її характер, досягнення та поразки економічної політики КрАСРР, особливості здійснення коренізації в Криму; плекати цінності толерантності на прикладі досвіду співжиття кримчан у КрАСРР.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Кулик, Наталія
.
"Розстріляне Відродження". Україна у 1930-х роках :
історія
України
, 10
клас
(профільне навчання) / Н. Кулик> //
Історія
в рідній школі. - 2015. -
№ 11
. - С. 25-30
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
сталінські репресії
--
тоталітарна культура
--
Розстріляне відродження
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: ознайомити учнів з ознаками тоталітарної культури, розкрити механізм сталінських репресій проти представників української культури, с
клас
ти уявлення про наслідки і масштаб сталінських репресій в Україні.
Дод.точки доступу:
Хвильовий, Микола Григорович (український прозаїк, поет, публіцист ; 1893-1933) \про нього\; Курбас, Лесь; Куліш, Микола Гурович (український письменник, режисер, драматург, громадський діяч, газетяр і редактор, діяч української освіти, педагог ; 1892-1937) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Коляда, Ігор
.
Російська революція 1905-1907 рр. та її вплив на Україну :
історія
україни
, 10
клас
/ І. Коляда, Д. Кокотіхін> //
Історія
в рідній школі. - 2017. -
№ 2
. - С. 5-16
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
Російська революція 1905-1907 рр.
--
революційні події у Наддніпрянській Україні
--
селянський рух
--
повстання матросів
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: охарактеризувати політичне становище та основні події у Наддніпрянській Україні в умовах Російської демократичної революції 1905-1907 рр.; висвітлити розвиток українського національно-визвольного руху у роки революцішї 1905-1907 рр.; проаналізувати роботу Української парламентської Громади у діяльності I і II Державних Дум Російської імперії (1906-1907 рр.)
Дод.точки доступу:
Кокотіхін, Дмитро; Вакуленчук, Григорій Микитович (артилерійський унтер-офіцер Чорноморського флоту ; 1877-1905) \про нього\; Матюшенко, Панас Миколайович; Шмідт, Петро Петрович; Жаданівський, Борис Петрович
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Коляда, Ігор
.
Початок Української національно-демократичної революції :
історія
України
, 10
клас
/ І. Коляда> //
Історія
в рідній школі. - 2017. -
№ 2
. - С. 16-25
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
пролетарізація
--
мілітаризація
--
інфляція
--
люмпенізація
--
міграція
--
повалення самодержавства
--
Українська Центральна Рада
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: охарактеризувати становище
України
на початок 1917 р., розкрити причини та закономірність розгортання в Україні революції; з’ясувати її характер та роль і місце політичних партій, що діяли в Україні, у революційному процесі, висвітлити процес утворення Української Центральної Ради, ознайомити з політичними портретами її лідерів; сформувати уявлення про політичну програму , висуну ними.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Коляда, Ігор
.
Політика Радянського Уряду в Україні у 1919 році / І. Коляда, А. Нужна> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 3
. - С. 23-32
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Політичні і державні діячі українські, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
більшовики
--
деніківський окупаційний режим
--
політика червоного терору
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: охарактеризувати політичне становище
України
в 1919 році, розкрити обставини приходу до влади більшовиків, особливості їх політики, сформувати в учнів уявлення про денікінський окупаційний режим.
Дод.точки доступу:
Нужна, Аліна; Раковський, Християн; Махно, Нестор Іванович (політичний та військовий діяч, командувач Революційної повстанської армії
України
; 1888-1934) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Коляда, Ігор
.
Українські землі у складі Польщі 1920-1930 рр. :
історія
України
, 10
клас
/ І. Коляда, Б. Бацвін> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 5
. - С. 27-36
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
Бандера С. А.
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: розкрити становище та розвиток українських земель у складі Польщі; з’ясувати етапи правлячих кіл Польщі щодо українства; схарактеризувати українські політичні сили та перебіг політичної боротьби.
Дод.точки доступу:
Бацвін, Богдан; Бандера, Степан Андрійович (український політичний діяч, один із чільних ідеологів і теоретиків українського націоналістичного руху 20 ст. ; 1909 -1959) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Коляда, Ігор
.
Українська національно-демократична революція. Успіхи та прорахунки Української Центральної Ради :
історія
України
, 10
клас
/ І. Коляда> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 6
. - С. 18-21
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
Українська революція
--
Українська держава
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: на основі повторення вивченого про розвиток Української революції доби Української Центральної Ради узагальнити знання учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Литвин, Ірина
.
Очільники української революції :
урок
-конференція, 10
клас
/ І. Литвин> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 6
. - С. 21-27
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: ознайомити учнів з діяльністю провідних діячів Української революції.
Дод.точки доступу:
Грушевський, Михайло Сергійович (український історик, громадський та політичний діяч, голова Центральної Ради УНР ; 1866-1934) \про нього\; Винниченко, Володимир Кирилович (український політичний та державний діяч, прозаїк, драматург та художник ; 1880-1951) \про нього\; Петлюра, Симон Васильович (український військовий і політичний діяч, голова Директорії Української Народної Республіки в 1919-1920 р., Головний Отаман військ УНР. ; 1879 - 1926 ) \про нього\; Скоропадський, Павло Петрович (український громадський, політичний і військовий діяч, гетьман Української Держави (29.4.1918-14.12.1918) ; 1873-1945) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Коляда, Ігор
.
Українська держава Павла Скоропадського :
історія
України
, 10
клас
/ І. Коляда> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 9
. - С. 24-30
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
Гетьманат
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: розкрити обставини приходу до влади гетьмана П. Скоропадського, охарактеризувати державотворчу діяльність періоду Української держави, визначити її наслідки, вказавши на прорахунки та успіхи.
Дод.точки доступу:
Скоропадський, Павло
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
18.
Авраменко, Ніна
.
Голод 1946-1947 років у спогадах жителів селища Лосинівка та документальних джерелах / Н. Авраменко> //
Історія
в рідній школі. - 2018. -
№ 10
. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
політика радянського керівництва
--
голод 1946-1947 рр
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: використовуючи усні свідчення, документальні джерела, газетні публікації, охарактеризувати причини, масштаби та наслідки голоду 1946-19147 рр. в Україні, визначити особливості його перебігу в селищі Лосинівка, з’ясувати політику радянського керівництва стосовно територій, охоплених голодом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
19.
Коляда, Ігор
.
Українська національно-демократична революція. Успіхи та прорахунки Української Центральної Ради :
історія
України
, 10
клас
/ І. Коляда> //
Історія
в рідній школі. - 2019. -
№ 1/2
. - С. 26-29
Рубрики:
Історія
України
--
Методика
викладання
--
Урок
, 10
клас
Кл.слова (ненормовані):
Українська Центральна Рада
--
Українська Революція
Анотація:
Запропоновано розробку
урок
у, мета: на основі повторення вивченого про розвиток Української революції доби Української Центральної Ради узагальнити знання учнів; закріпити вміння учнів аналізувати історичний матеріал.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)