Пошуковий запит: (<.>S=Корекційна педагогіка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
|
Кулагина, Е. В. Образование детей с ограниченными возможностями здоровья. Опыт коррекционных и интеграционных школ [Текст] / Е. В. Кулагина> // Социс. - 2009. - № 2. - С. 107-116
ББК 74 Рубрики: Спеціальна педагогіка Корекційна педагогіка Діти з обмеженими можливостями--Навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Павлюк, Т. Як Боюсик став Хоробриком [Текст] : корекційно-розвивальне заняття з дітьми 4-5 років / Т. Павлюк> // Психолог (Шкільний світ). - 2009. - № 11/12. - С. 14-16
ББК 74 + 88 Рубрики: Корекційна педагогіка Дошкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): дитячі страхи -- емоційне напруження
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Лепетченко, М. В. Творче самовираження дошкільників із порушеннями мовлення як педагогічна проблема [Текст] / М. В. Лепетченко> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 6. - С. 17-20 : фот.
ББК 74.5 Рубрики: Корекційна педагогіка Дошкільники--Творчі здібності --Розвиток Дошкільники з порушенням мовлення Логопедія Анотація: У статті розглянуто ключові компоненти у формуванні та функціонуванні складного механізму творчого самовираження дошкільників. Розкрито значення активності в творчому процесі, як цілком природного стану і якості особистості дитини дошкільного віку, яке надає їй властивості суб'єктивності. Висвітлено умови розвитку творчого самовираження, серед яких провідні місце займають виховання і навчання творчістю. Доведено, що творча діяльність дошкільника повинна займати значуще місце в корекційно-виховному процесі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.5
Супрун, Г. Маленькі неслухи: як не прогледіти і не помилитися [Текст] / Ганна Супрун> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 6. - С. 16-17
ББК 74.5 Рубрики: Корекційна педагогіка Дошкільна педагогіка Дефектологія Аутизм Кл.слова (ненормовані): складні діти -- важковиховні діти Анотація: Подано поради фахівців щодо виявлення причин неадекватної поведінки дітей та організації ефективної взаємодії з ними.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі [Текст] / Тетяна Скрипник> // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 35-37. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.5 Рубрики: Педагогіка--Дефектологія Корекційна педагогіка Аутизм Кл.слова (ненормовані): аутизм -- молодші школярі -- сенсорна інтеграція -- тонічна регуляція -- супровід Анотація: У статті висвітлено зміст корекційно-розвивальної роботи для дітей з аутизмом та її роль у контексті цілісного процесу їхнього психолого-педагогічного супроводу в закладі освіти. Підкреслено важливість підвищення адаптивних можливостей дітей з аутизмом, що конкретизується в заняттях з психомоторного, соціального, комунікативно-мовленнєвого розвитку та сенсорної інтеграції. Подано завдання кожного з напрямів корекційно-розвивальних занять, їх головні орієнтири та поради щодо втілення в межах освітнього простору.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>6.
|
Галата, Світлана. Дисграфія: шлях крізь джунглі літер [Текст] / Світлана Галата> // Освіта України. - 2019. - № 24. - С. 12 : ілюстр.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади Логопедія Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Мовленнєві розлади--Дисграфія Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): спеціальна педагогіка -- дисграфія -- спеціальні методики навчання
Знайти схожі
|
>7.
|
Крісов, Марина. Як коректувати небажану поведінку дітей [Текст] / Марина Крісов ; авт. вступ. сл. Валерія Ємець> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 10 (жовт.). - С. 9-10 : фот.
Рубрики: Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): конфліктні ситуації -- правила поведінки
Дод.точки доступу: Ємець, Валерія \авт. вступ. сл.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Клубенко, Д. Є. Дружба [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 22-23
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з ушкодженням опорно-рухового апарату Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): дитячі церебральні паралічі -- корекційно-розвивальні вправи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Дерев'янко, О. О. Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] / О. О. Дерев'янко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 10-15 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Корекційна педагогіка Діти з обмеженими можливостями--Навчання Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням зору -- компетентнісний підхід у навчанні -- спеціальна педагогіка -- інтерактивні методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з розумовим вадами--Навчання Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): казкотерапія -- казки -- розвиток дрібної моторики -- розвиток фонематичного сприймання -- діти з вадами розвитку
Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Репка, І. С. Ми дружні, бо ми команда [Текст] : виховне заняття для учнів 5-6-х класів з порушенням слуху / І. С. Репка> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 25
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням слуху--Корекційні заняття Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): виховні заняття
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Моісєєва, Т. М. Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Т. М. Моісєєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 8-10 : табл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): навички самостійного здобування знань -- презентація -- дидактичні ігри -- діти з легкою розумовою відсталістю
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Кацика, І. Є. Формування соціально-побутової компетентності дітей з ООП [Текст] / І. Є. Кацика> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 25-31 : табл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Соціально-побутове орієнтування Корекційна педагогіка Дефектологія Кл.слова (ненормовані): соціально-побутова компетентність -- соціальне середовище -- соціальне і культурне життя соціуму -- діти з особливими освітніми потребами шкільного віку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|