Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові дослідження -- Ринок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2015 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 1/2. - С. 19-33 : табл. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
транснаціональні корпорації -- фінансові послуги -- контрагенти -- іноземна валюта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: еспертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 4-29 : рис., табл.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
трекінгові проекти -- ринок електромобілів -- мотивування респондентів
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на дані, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Дане дослідження проводиться починаючи з 2003 року. Результати дослідження є відкритими.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Танасійчук, Алена.
    Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання [Текст] / Алена Танасійчук, Оксана Гуцало // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 30-44 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 44
УДК
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
ритейл -- канцелярські товари -- торгові марки -- цінова політика
Анотація: В статті проведено дослідження ринку канцелярських товарів, зокрема приладдя для малювання на основі аналізу попиту на фарби для малювання. Вивчення попиту споживачів на приладдя для малювання здійснювалося в сегменті В2С, методом стандартизованого опитування за допомогою анкети, яка роздавалася респондентам на місці продажу. Час проведення опитування 30.12.2019 - 01.03.2020 р. дослідження допомогло визначити вподобання споживачів щодо вибору приладдя для малювання та дозволить врахувати його результати вітчизняного ритейлу.


Дод.точки доступу:
Гуцало, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)