Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетингові дослідження -- Ринок<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Лилик, Ірина
.
Ринок
маркетингових досліджень в Україні 2015 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2016. -
№ 1/2
. - С. 19-33 : табл. . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Маркетингові
дослідження
--
Ринок
Кл.слова (ненормовані):
транснаціональні корпорації
--
фінансові послуги
--
контрагенти
--
іноземна валюта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Лилик, Ірина
.
Ринок
маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: еспертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / Ірина Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 1
. - С. 4-29 : рис., табл.
Рубрики:
Маркетингові
дослідження
--
Ринок
Кл.слова (ненормовані):
трекінгові проекти
--
ринок
електромобілів
--
мотивування респондентів
Анотація:
Дослідження
ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це
дослідження
спирається на дані, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Дане
дослідження
проводиться починаючи з 2003 року. Результати
дослідження
є відкритими.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Танасійчук, Алена
.
Маркетингові
дослідження
ринку приладдя для малювання [Текст] / Алена Танасійчук, Оксана Гуцало> // Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 1
. - С. 30-44 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 44
УДК
658:339.139
Рубрики:
Маркетингові
дослідження
--
Ринок
Кл.слова (ненормовані):
ритейл
--
канцелярські товари
--
торгові марки
--
цінова політика
Анотація:
В статті проведено
дослідження
ринку канцелярських товарів, зокрема приладдя для малювання на основі аналізу попиту на фарби для малювання. Вивчення попиту споживачів на приладдя для малювання здійснювалося в сегменті В2С, методом стандартизованого опитування за допомогою анкети, яка роздавалася респондентам на місці продажу. Час проведення опитування 30.12.2019 - 01.03.2020 р.
дослідження
допомогло визначити вподобання споживачів щодо вибору приладдя для малювання та дозволить врахувати його результати вітчизняного ритейлу.
Дод.точки доступу:
Гуцало, Оксана
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)