Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дидактика -- Процес навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 30
1.


    Ускова, А.
    Як зробити дитину успішною у школі / А. Ускова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 50-53. - немає в фонді ОУНБ
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
успішність -- допрофільне навчання
Анотація: В статті висвітлено особливості організації допрофільного навчання з метою підготоки учнів до вільного та свідомого вибору професії, запропоновано тренінгові заняття для вчителів "Допрофільна освіта - запорука ефективного навчання у старших класах, вірний вибір професії, краще життя для всіх".


Знайти схожі

2.


    Білозуб, Н.
    Як уникати помилок у навчанні / Н. Білозуб // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 46-47
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
труднощі у навчанні -- робота над помилками
Анотація: В статті йдеться про причини труднощів та помилок у навчанні, подано рекомендації щодо їх усунення і попередження.


Знайти схожі

3.
74.202.2
Т 45


    Титар, О.
    Інтеграція навчального процесу / О. Титар, Г. Пінчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 43-45
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- структура інтегрованих уроків -- бінарний урок
Анотація: В статті висвітлено актуальність інтеграції в навчальний процес, розкрито суть, мету, переваги інтегрованого навчання, охарактеризовано види та структуру інтегрованих уроків.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Пінчук, Г.

Знайти схожі

4.


    Пашкова, Н.
    Індивідуальний підхід і креативна освіта / Н. Пашкова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 14
ББК 74.202
Рубрики: Педтехнології--Особистісно орієнтована педагогіка
   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність -- самореалізація -- індивідуальна робота
Анотація: В статті висвітлено особливості використання індивідуального підходу у навчальній діяльності учнів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

5.


    Карпенко, О.
    Сучасне формулювання мети навчального заняття / О. Карпенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 15-17
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
цілі навчання -- мета уроку -- навчальні цілі
Анотація: Автор систематизувала та узагальнила напрацювання науковців, практиків щодо правильного та грамотного формулювання мети уроку, окреслила можливі шляхи розв'язання цієї проблеми.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

6.


   
    Оцінка сучасного вчителя очима учня, колег, батьків [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 15
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Анотація: Оцінка діяльності вчителя очима учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

7.


    Амерханян, С.
    Інтегрований урок як сучасний [Текст] / С. Амерханян // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 7/8. - С. 60-64
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

8.


    Петрикова, Н.
    Пізнавальна активність учнів / Н. Петрикова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 45-50
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
діяльність -- активізація пізнавальної діяльності -- пізнавальна діяльність -- пізнавальний інтерес
Анотація: Автор розкриває роль дидактичних умов у розвитку пізнавальної активності дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Ільченко, О.
    Використання web-квестів / О. Ільченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 30-31
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок веб-квест -- інноваційні методи навчання -- веб-квест
Анотація: В статті розглянуто використання інноваційного методу веб-квесту на уроці. Веб-квест - це технологія, орієнтована на учнів, занурених у процес навчання, яка розвиває їх критичне мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Хайчіна, Ю.
    Запитання - вибір напрямку до відповіді / Ю. Хайчіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 53-57
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
доповнюючі запитання -- класифікація запитань -- альтернативне запитання -- однополюсні запитання -- інформаційні запитання -- основні запитання -- дослідницькі запитання -- додаткові запитання -- навідні запитання -- запитання-здивування -- запитання-підказка -- складні запитання -- дзеркальне запитання -- запитання-капкани -- закрите запитання -- відкрите запитання -- проблема -- переломні запитання -- завдання
Анотація: В статті висвітлено особливості ефективного використання запитально-відповідального прийому як невід'ємної частини навчально-виховного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Мовчан, Г. В.
    Як навчитися вчитися : матеріали для проведення класної години, 5-7 кл. / Г. В. Мовчан // Виховна робота в школі. - 2013. - № 3. - С. 36-42
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- робоче місце -- успіх у навчанні -- підручник -- навчальна праця


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Хінціцька, Н.
    Інтегроване навчання та міжпредметні зв'язки / Н. Хінціцька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 64-65. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- інтеграція -- інтегроване навчання
Анотація: В статті з'ясовано суть понять "міжпредметні зв'язки" та "інтеграція", висвітлено особливості їх запровадження в навчання учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ширяева, О.
    Обучение в современной школе / О. Ширяева // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 8-9
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
мотивация -- творческие способности
Анотація: Автор акцентирует внимание на развитии творческих способностей учащихся, лежащих в основе мотивации к учебной деятельности.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Синячев, И.
    Главная цель дидактического кода УВК (часть 2) / И. Синячев // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 10-15
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
педагогическое действие -- дело -- деятельность учителя
Анотація: Во 2-й части практической реализации главной цели дидактического кода УВК рассмотрены следующие принципы: демократии, научности педагогических действий и ответственности.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Сметанина, Т.
    Стимули й антистимули / Т. Сметанина // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 82
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- активність учнів -- пізнавальний інтерес
Анотація: В статті йдеться про роль вчителя як особистості в активізації навчальної діяльності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Долгова, В.
    Індивідуалізоване навчання як стратегія / В. Долгова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 40-41
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педтехнології--Диференціація навчання

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- індивідуалізація навчання -- диференційований підхід
Анотація: В статті автор ділиться досвідом використання диференційованого підходу як однієї з умов реалізації індивідуального підходу до учнів. Саме дотримання цього принципу забезпечує процес індивідуалізації навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Гончарик, Н.
    Подарувати учню крила / Н. Гончарик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 8-10
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- професіонал -- мотивація
Анотація: Погляд автора на на роль та місце вчителя в сучасній системі освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Петрикова, Н.
    Учити учнів учитись / Н. Петрикова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 4. - С. 15
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- самостійна робота -- загальнонавчальні організаційні вміння -- пізнавальна компетентність
Анотація: В основі пізнавальної та самостійної компетентності лежать загальнонавчальні організаційні вміння. Саме ці вміння скорочують час на підготовку навчальної та самоосвітньої діяльності та її здійснення, допомагають міцно й осмислено засвоювати навчальний матеріал.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Франко, В.
    Магнітоскопія як складова інтелекту / В. Франко, М. Гурільова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 73-74
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педагогіка--Розвиток і формування особистості

Кл.слова (ненормовані):
магнітоскопія -- розумовий розвиток
Анотація: В статті розкрито роль системи магнітоскопії як важливої основи для розвитку розумових та творчих здібностей дитини.


Дод.точки доступу:
Гурільова, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Гладун, Ю.
    Підвищення ефективності навчального процесу / Ю. Гладун, К. Скрібцова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 11. - С. 24-29
ББК 74
Рубрики: Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології
   Освіта--Гуманізація і демократизація

   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- особистісний підхід -- демократизація процесу навчання -- принципи спілкування -- дослідницьке навчання -- проблемне навчання -- ділова гра -- кейс-метод -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Розкрито особливості застосування принципів гуманізації, оптимізації, демократизації в сучасний процес навчання, охарактеризовано принципи сучасного навчання, висвітлено питання застосування новітніх технологій в навчальний процес.


Дод.точки доступу:
Скрібцова, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Соляник, Н.
    Міжпредметні зв’язки соціально-гуманітарного циклу / Н. Соляник // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 12. - С. 57-59
ББК 74.202
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв’язки -- інтегровані заняття
Анотація: В статті представлено екскурс в історію розвитку ідеї міжпредметних зв’язків, окреслено важливість впровадження міжпредметних зв’язків в навчальний процес, висвітлено особливості проведення інтегрованих занять як одного з напрямків реалізації міжпредметних зв’язків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Савчук, Т.
    Стимулювання навчальної діяльності учнів / Т. Савчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 7/8. - С. 61-62
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність учнів
Анотація: Автор ділиться досвідом як організувати стимулювання учнів спеціальної школи при самопідготовці з математики, української мови, географії.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

23.


    Корсак, Олена.
    Сучасні труднощі у створенні сприятливих педагогічних умов для формування фахової компетентності у молоді / О. Корсак // Вища школа. - 2013. - № 12. - С. 53-61. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- педагогічні умови -- інновації -- інформатизація освіти -- якість вищої освіти -- міжнародні тестування школярів
Анотація: У статті висвітлюється поширення в Україні досліджень, що стосуються різноманітних аспектів педагогічних умов. Зроблено припущення, що це явище стало наслідком демократизації України, припинення тоталітарного тиску на педагогів. Досліджено ставлення українських науковців до поняття "педагогічні умови" та можливості його використання. Вказано на значні відмінності використання терміна "умови" у педагогіці і точних наук. Висвітлено негативний результат спроби змін педагогічних умов навчання молодших школярів у Японії, що мало в основі хибне переконання у високому і позитивному освітньому потенціалі комп’терної техніки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Журавльова, С.
    Як попередити шкільну неуспішність / С. Журавльова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 4. - С. 25-28
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
шкільна неуспішність -- навчальні спроможності учнів
Анотація: З’ясовано суть поняття неуспішності у психолого-педагогічній науці, висвітлено причини та фактори шкільної неуспішності, розкрито вплив сім’ї та соціального середовища на розвиток навчальних спроможностей дитини, подано рекомендації для батьків про підготовку дітей до шкільного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Касянчук, Г.
    Багатомірна педагогічна технологія / Г. Касянчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11-12. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педтехнології
   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
багатомірна дидактична технологія -- багатомірність -- майндмеппінг -- розумові карти -- інтелект карти
Анотація: Розкрито зміст поняття багатомірної дидактичної технології, ознайомлено з її інструментами, висвітлено загальні поняття, принципи й техніки багатомірної дидактичної технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Домашич, Мирослава.
    Правильна організація домашнього завдання [Текст] / Мирослава Домашич // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 2. - С. 17-25
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
домашнє завдання -- засвоєння знань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Санкович, Марія.
    Концепт дидактики у контексті сучасних цивілізаційних викликів [Текст] / Марія Санкович // Історія в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 33-36
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
ідея важкої мети -- ідея опори -- ідея випередження -- ідея великих блоків -- ідея відповідної форми


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Козієва, Віталіна.
    Мотивація як гачок для "лову" учнів [Текст] / Віталіна Козієва // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 23-27 : табл.
Рубрики: Мотивація навчання
   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

   Дистанційне навчання

   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчальної діяльності -- методичні рекомендації


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Мальована, О. І.
    Розвиток компетентностей - вимога сьогодення [Текст] / О. І. Мальована // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 21/22. - С. 4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

   Зарубіжна література--Методичні рекомендації

   Компетентнісне навчання

   Методи навчання--Компетентнісний підхід

   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- творчий процес пошуку знань -- педагогічна дидактика -- ключові компетентності -- загальнопредметні компетентності -- предметні компетентності


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Клименко, І. М.
    Нестандартний урок зарубіжної літератури як засіб формування пізнавальної активності учнів [Текст] / І. М. Клименко // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 21/22. - С. 21-31 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Нестандартні уроки

   Зарубіжна література--Методичні рекомендації

   Педагогіка--Дидактика--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
нестандартн (нетрадиційні) уроки -- нестандартні форми роботи -- пізнавальна активність учнів -- педагогічні технології навчання
Анотація: Класифікація та структура нестандартних уроків.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)