Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
|
Зламанюк, Людмила. Мотивація до навчання як умова розвитку творчого мислення учнів [Текст] / Людмила Зламанюк> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.20 Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): мотивація, творче мислення, навчання Анотація: У статті розглядається проблема мотивації як умова розвитку творчого мислення учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Прокопенко, В. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів [Текст] / Валентина Прокопенко> // Початкова школа. - 2013. - № 2. - С. 30-32.
ББК 74.26 Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічний проект "Я - особистість" -- спеціалізована школа "Інтелект" Анотація: Описано досвід впровадження психолого-педагогічного проекту "Я-особистість" у спеціалізованій школі І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням іноземних мов "Інтелект" м. Києва.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Приходченко, К. Метод ейдетики як розвивальна технологія [Текст] / Катерина Приходченко> // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 48-50. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.26 Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): ейдетика -- творче освітньо-виховне середовище Анотація: У статті розглядається проблема застосування в навчально-виховному процесі такої інтерактивної технології, як ейдетика. Вказуються її різновиди та можливі варіанти використання в освітньому середовищі,що має творчий характер.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Сологуб, Анатолій. Вибір парадигми навчання - ключова проблема сучасної освіти [Текст] / А. Сологуб> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - №4. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Аналіз наукових здобутків, що побудовані на засадах концепції розвиваючого навчання
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): креативно-педагогічна парадигма -- креативність Анотація: У статті автором порушується проблема вибору парадигми навчання учнів середніх навчальних закладів і здійснюється спроба доведення доцільності здійснення практичної освітньої діяльності на засадах креативно-педагогічної парадигми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Гордійчук, О. Концептуально-методичні основи роботи над мультфільмами в початковій школі як вимога часу [Текст] / Оксана Гордійчук> // Початкова школа. - 2015. - № 5. - С. 6-9. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.20 Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Педагогіка--Засоби навчання Мистецтво--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): мистецько-синтетична змістова лінія -- мультиплікаційні (анімаційні) фільми -- молодші школярі Анотація: Автор публікації визначає термінологічне поле окресленої теми та презентує концептуально-методичні основи роботи над мультиплікаційними фільмами в початковій школі, а саме: провідні принципи та психолого-педагогічні умови використання мультиплікації в навчально-виховному процесі з молодшими школярами; методичну систему, комплекс специфічних методів і прийомів роботи над мультиплікаційними фільмами в початковій ланці освіти та компетенції, якими внаслідок цього оволодіватимуть молодші школярі.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>6.
|
Матат, Дарина. Педагогіка - справа вмотивованих [Текст] / Д. Матат> // Освіта України. - 2016. - 1 лют.(№ 4). - С. 14-15. - Зміст: У "профільному" режимі ; Інтеграція предметів ; Відкриття педагогічних класів
Рубрики: Педагогіка--Теорія виховання Педагогіка--Методи навчання Профільна освіта--Україна Професія--Вчителі Анотація: Молоді люди, які обрали педагогічну професію. мають тримати руку на пульсі і школи, і науки. Обов'язковим є володіння двома іноземними мовами, комп'ютером, певні психологічні, особистісні якості.Для підняття престижності професії вчителя потрібно робити системні кроки. І зміна риторики у суспільстві - це не найперше завдання. Спочатку треба змінити стандарти педагогічної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Козінцева, Тетяна. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів [Текст] / Тетяна Козінцева> // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 10-13. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- молодші школярі -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивні технології Анотація: Розглянуто основні етапи уроку критичного мислення. Запропоновано опис інтерактивних методів навчання, прикладів їх використання, а також класифікацію за можливістю їх застосування на відповідних етапах уроку критичного мислення.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Васильєва, Олена. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / Олена Васильєва> // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 38–39
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): діяльнісне навчання -- діяльнісний підхід -- усвідомлене навчання -- діяльнісний метод -- колективно-розподільна діяльність -- колективна діяльність -- навчальна діяльність -- міжгрупова дискусія -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про діяльнісне навчання дітей в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Леміжанська, Оксана. Використання методів ейдетики у початковій школі / Оксана Леміжанська> // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 42–45
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): ейдетика -- запам’ятовування -- образна пам’ять -- образне мислення -- уява -- 27 методів ейдетики -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про один із шляхів запам’ятовування у школярів – розвиток образної пам’яті, образного мислення та уяви за допомогою методів ейдетики.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Ярош, Наталія. Групові методи роботи на уроках у початковій школі / Наталія Ярош> // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 50-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): кооперативне навчання -- групові методи -- робота в парах -- групова робота -- навчальна діяльність -- інтерактивні технології -- початкова школа Анотація: У статті розглянуто деякі аспекти щодо організації групової форми навчальної діяльності в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Єфименко, Олена. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі [Текст] / Олена Єфименко> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 29-30. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання -- екологічні методи -- мислення -- ігрова діяльність -- екологічне письмо -- метод "Кольорова стіна" -- метод "Веселкова сторінка" -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про застосування екологічних методів навчання в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Дзьоба, Оксана. Вірш як засіб сприймання нового матеріалу [Текст] / Оксана Дзьоба> // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 34-35.
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): дидактичні матеріали -- вірші -- усна лічба -- розвиток уваги -- віршовані правила -- частини мови -- початкова школа Анотація: Запропоновано власні авторські вірші для організації учнів початкових класів, полегшення сприймання та запам’ятовування нового матеріалу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|