Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Початкове навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-51 
1.


    Цимбалару, А.
    Педагогічний проект у структурі початкового навчання [Текст] / Анжеліка Цимбалару // Початкова школа. - 2011. - № 4. - С. 41-44.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний проект -- педагогічне проектування -- проектна діяльність
Анотація: У статті обґрунтовується важливість оволодіння вчителями методологією педагогічного проектування як провідного механізму інноваційних змін організації освітнього процесу. Автор пропонує методику розроблення, оцінювання, оформлення і захисту педагогічних проектів, ілюструючи прикладами її застосування під час експерименту у школах І ступення.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Добрянська, І.
    Формування груп у молодшому шкільному віці [Текст] / Інеса Добрянська // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 32-34
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
   Психологія--Молодший шкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
групоутворення -- управління малими групами -- соціальна адаптація молодших школярів
Анотація: У статті розкрита роль учителя початкових класів у процесі групоутворення і динаміки включення молодшого школяра у спільну діяльність у групах протягом певного часу. Автор пропонує ознайомитись з експериментом, який був організований у вигляді гри і дав змогу простежити рівень соціальної адаптації дітей в групах з уже налагодженими стосунками і в групах, де такі стосунки не сформовані.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Кулик, О.
    Розвиток творчих здібностей молодших школярів [Текст] / Оксана Кулик // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 55-57
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- методи групового навчання -- творча діяльність
Анотація: Описано досвід роботи вчителя початкових класів Ніколайчук А. Д. Шепетівської СЗОШ № 2 щодо здібностей учнів початкових класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Савченко, О.
    Розвиток змісту початкової освіти в умовах Державного суверенітету України: методологічний, законодавчий, дидактичний аспекти [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2011. - № 8. - С. 25-29. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Педагогіка--Зміст освіти
   Педагогіка--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
національна школа -- методологія розвитку змісту початкової освіти -- гуманізація -- диференціація -- інтеграція змісту -- Державний стандарт -- компетентнісний підхід
Анотація: Розглянуто розвиток змісту початкової освіти протягом 20 років незалежності України у методологічному, законодавчому та дидактичному аспекті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бульбах, Т.
    Введення у шкільне життя [Текст] / Тетяна Бульбах // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 45-47. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.0
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
адаптація першокласників -- шестирічки -- курс "Введення в шкільне життя" -- тематика занять -- шкільні норми спілкування -- піктограми -- ігрові заняття
Анотація: Запропоновано тематику занять курсу "Введення в шкільне життя" для першокласників. Ці заняття спрямовані на те, щоб показати дитині шестирічного віку її власні зміни та зміни дитячого товариства, а також сформувати в неї почуття значущості таких перетворень.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Горобченко, Н.
    Використання дослідницьких методів на уроках як дієвий спосіб забезпечення творчого розвитку особистості [Текст] / Наталія Горобченко // Початкова школа. - 2012. - № 2. - С. 42-43
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- алгоритм дослідження теми -- навчальні дослідження -- молодші школярі
Анотація: Описано досвід впровадження дослідницьких методів на уроках в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Жебровський, Б.
    Про Всеукраїнську акцію "Дай руку, першокласнику!" : коментар [Текст] / Б. Жебровський // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 8/9. - С. 10-14
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
адаптація першокласників


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Щербакова, Л.
    Підготовка до реалізації нового змісту освіти в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / Лідія Щербакова // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 60-61.
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
науково-методичний семінар
Анотація: 24-25 квітня 2012 року на базі Обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Хмельницької обласної державної адміністрації відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар "Особливості реалізації нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти в 1 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2012-2013 навчальному році".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.
74/У 45-434298

   Україна. МОНмолодьспорт.

   
    Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін : Початкова школа : [інструктивно-методичні рекомендації] № 1/9-426 від 01.06.2012 [Текст] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 17/18. - С. 17-52.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали
   Педагогіка--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
підручники і посібники для початкової школи -- плани і програми для початкової школи


Дод.точки доступу:
Україна. МОНмолодьспорт

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Балютіна, К.
    Методичні рекомендації щодо проведення серпневих конференцій учителів початкових класів, які в 2012/2013 навчальному році працюватимуть в умовах інклюзії [Текст] / Катерина Балютіна // Початкова школа. - 2012. - № 8. - С. 16-17
УДК
Рубрики: Освіта--З'їзди, конференції
   Педагогіка--Початкове навчання

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта
Анотація: У статті визначено методику проведення конференцій учителів початкових класів з теми "Інклюзивна освіта". Підкреслено значну роль підготовки педагогічних кадрів, які здійснюють інклюзивне навчання. Додаток до статті містить нормативно-законодавчу базу України з питань інклюзивної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Власюк, О.
    Забезпечення ситуації успіху в навчальній діяльності молодшого школяра [Текст] / Оксана Власюк // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 51
ББК 74
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
створення ситуації успіху -- успіх у навчанні
Анотація: Описано досвід вчителя вищої категорії Лисянського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. № 1- гімназія" Черкаської області про створення ситуації успіху під час навчання молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Чернецька, Т.
    Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів [Текст] / Тетяна Чернецька // Початкова школа. - 2013. - № 6. - С. 28-33. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.10
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
дидактика початкової школи -- типи таблиць-матриць -- навчальне пізнання -- пізнавальне завдання
Анотація: У статті розглянуто навчально-дослідницьку діяльність у полях діяльності учнів і учителя. Запропоновано спосіб моделювання навчально-дослідницької діяльності з використанням трьох типів таблиць-матриць: таблиці-матриці проблемного викладу навчального матеріалу, таблиці-матриці реалізації частково-пошукового методу викладу навчального матеріалу та таблиці-матриці організації творчої навчально-дослідницької діяльності дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ширко, Н.
    Розвивальні завдання для молодших школярів [Текст] / Неля Ширко // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 7-8. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвивальні завдання у початковій школі -- пізнавальний інтерес
Анотація: Наведено низку розвивальних завдань для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Гламбер, Н.
    Гра не тільки розважає, а й здоров'я додає! [Текст] / Нелля Гламбер // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 41
ББК 74.1
Рубрики: Основи здоров'я--Початкове навчання
   Педагогіка--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
ігри -- здоров'я дітей -- вправи для зміцнення здоров'я
Анотація: Описано чотири гри, які можна проводити з учнями початкової школи для сприяння творчого розвитку, підсилювання пізнавального інтересу та для формування активної життєвої позиції щодо зміцнення власного здоров'я.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

15.


    Митник, О.
    Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі [Текст] / Олександр Митник, Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 3-6.
ББК 88.45
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
   Дитяча психологія--Психологія творчості

Кл.слова (ненормовані):
розвиток дитячої творчості -- проблемно-пошуковий діалог -- логічні методи переконання -- поняттєве мислення і мовлення школяра -- інтерактивні методи навчання -- молодші школярі
Анотація: У статті наведено систему завдань, яка, на думку авторів, дозволить розвивати поняттєве, творче, дивергентне мислення і мовлення учнів. Описано результати впровадження даної системи в експериментальних закладах.


Дод.точки доступу:
Кочерга, Олександр
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

16.


    Авдусенко, Л.
    Розвиток умінь ставити запитання [Текст] / Людмила Авдусенко, Олена Ситник // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 52-53.
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
запитання -- складання запитань -- пізнавальна діяльність учнів -- репродуктивні запитання -- пошукові запитання -- творчі запитання


Дод.точки доступу:
Ситник, Олена
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

17.


    Таранушенко, Т.
    Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів [Текст] / Тетяна Таранушенко // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 38-40
ББК 74.202.21
Рубрики: Педагогіка--Індивідуальне навчання
   Педагогіка--Початкове навчання

   Процес навчання в початковій школі

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація -- індивідуальне навчання -- самостійність учнів -- прийоми запам'ятовування -- молодші школярі
Анотація: У статті розглядаються аспекти організації пізнавальної діяльності в процесі навчання молодших школярів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

18.


    Рондяк, Л.
    Допоможи собі сам [Текст] / Леся Рондяк, Христина Попович // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 46-49. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
   Педагогіка--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
книжка-посібник для початкової школи -- помічник молодшим школярам
Анотація: У статті здійснено огляд книжки-посібника "Допоможи собі сам", створеного авторами для молодших школярів, який сприятиме формуванню в учнів активної позиції, набуттю ними загальнонавчальних умінь, готовності змістовно проводити вільний час.


Дод.точки доступу:
Попович, Христина
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

19.


    Васильєва, О.
    Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі [Текст] / Олена Васильєва // Початкова школа. - 2016. - № 5. - С. 38-39.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
діяльнісний підхід -- технологія діяльнісного методу -- молодші школярі -- неперервність процесу навчання
Анотація: Описано досвід використання дидактичної технології діяльнісного методу вчителями початкових класів Київської СШ № 185.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Зарудня, О.
    Складові моніторингу професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Ольга Зарудня // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 42-45. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Педагогіка--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність вчителя -- вчитель початкової школи -- учні початкової школи -- моніторингове дослідження
Анотація: У статті охарактеризовано основні складові професійної діяльності вчителя початкової школи, які слід враховувати при організації та проведенні моніторингового дослідження його фахової діяльності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Джелялова, І.
    Гра як один із методів виховання учнів початкової школи [Текст] / Іванна Джелялова // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 52.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- ігрові методи навчання -- ігри на уроках -- ігри на перервах
Анотація: У статті наведено низку ігор, які доцільно використовувати у процесі виховання молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Мієр, Т.
    Чи готові молодші школярі відкривати суб'єктивно нові знання і способи діяльності [Текст] / Тетяна Мієр // Початкова школа. - 2016. - № 11. - С. 5-10.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
рівень готовності -- молодші школярі -- навчально-дослідницька діяльність
Анотація: Метою цієї публікації є визначення рівневої готовності молодших школярів до відкриття суб'єктивно нових знань і способів діяльності. Розглянуто критерії та показники визначення рівнів готовності молодших школярів до навчально-дослідницької діяльності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Личик, С.
    Шляхи формування оцінної самостійності першокласників [Текст] / Світлана Личик // Початкова школа. - 2016. - № 11. - С. 53-54.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- самостійне оцінювання -- молодші школярі -- критеріальність
Анотація: У статті розглянуто педагогічні умови, засоби, форми організації навчального процесу, які можуть досить ефективно допомогти вчителеві початкових класів формувати в учнів навички самостійного оцінювання, що сприятимуть навчанню в основній школі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Фаніна, М.
    Критичне мислення як засіб формування [Текст] / Марина Фаніна // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 34-36. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
   Педагогіка--Технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
технологія розвитку критичного мислення -- методи та форми роботи -- урок критичного мислення -- початкова школа
Анотація: Розглянуто 5 основних етапів уроку критичного мислення. Запропоновано опис методів та приклади їх використання, а також класифікацію за можливістю їх застосування на відповідних етапах уроку критичного мислення.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Онопрієнко, О.
    Функції контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у системі уроків [Текст] / Оксана Онопрієнко // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 56-57. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
   Педагогіка--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів -- функції контрольно-оцінювальної діяльності -- система уроків
Анотація: Матеріал присвячено проблемі реалізації функцій контрольно-оцінювальної діяльності вчителя й учнів на різних етапах процесу навчання, який розгортається у межах системи уроків.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Івасюк, А. М.
    Здоров'язбережувальні технології для дітей молодшого шкільного віку [Текст] / А. М. Івасюк // Фізичне виховання в школах України. - 2018. - № 3. - С. 31-33.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- здоров'я школярів -- оздоровчі технології -- фізкультхвилинки -- комплекс вправ для здоров'я
Анотація: У статті розглянуто аспекти оздоровчих технологій, які спрямовані на зміцнення фізичного здоров'я молодших школярів, підвищення потенціалу здоров'я. Наведено комплекс вправ для фізкультхвилинок на уроках в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Іванчук, Л.
    Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Леся Іванчук // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 8-10. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
медіадидактика -- інформаційно-комунікаційні технології -- медіазасоби -- медіакомпетентність -- медіаграмотність -- медіаосвіта -- медіаосвітні технології -- технологічні прийоми -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

28.


    Булахова, Людмила.
    Особливості проведення "Ранкових зустрічей" / Людмила Булахова, Галина Жук // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 55–56
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
ранкові зустрічі -- форми роботи -- позитивний настрій -- емоційний стан -- привітання -- етапи проведення ранкової зустрічі -- молодші школярі
Анотація: У статті йдеться про організацію ранкових зустрічей для учнів початкової школи.


Дод.точки доступу:
Жук, Г.

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

29.


    Ночвінова, Олена.
    Облаштування розвивального предметного середовища для освітньої роботи з учнями початкових класів / Олена Ночвінова, Олена Низковська // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 1-4.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- обладнання -- навчальні кабінети -- Нова українська школа -- початкова школа -- предметний простір -- норми облаштування -- класні кімнати
Анотація: У статті висвілено питання забезпечення навчальних кабінетів початкової школи засобами навчання та обладнанням загального і навчального призначення.


Дод.точки доступу:
Низковська, Олена

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

30.


    Кононенко, Ю. Г.
    Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи / Ю. Г. Кононенко // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 5-8.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
засоби навчання -- обладнання -- навчальні кабінети -- початкова школа -- освітні галузі -- мовно-літературна галузь -- іншомовна галузь -- математична галузь -- природнича галузь -- технологічна галузь -- інформатична галузь -- здоров’язбережувальна галузь -- громадянська галузь -- мистецька галузь -- історична галузь


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 1-30    31-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)