Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Початкове навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-67 
1.


    Стрілець, С.
    Диференційований підхід на уроках української мови під час вивчення окремих орфограм у 2-3 класах [Текст] / Світлана Стрілець // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 9-11.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційовані завдання -- правопис буквосполучень ьо, йо -- правопис слів з апострофом -- правопис префіксів -- правопис ненаголошених голосних [е], [и]
Анотація: В статті йдеться про використання перфокарт на уроках української мови, що сприяє, на думку автора, реалізації диференційованого підходу в навчанні; наведено конкретні приклади.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ткачова, Л.
    Інтелектуальна гра "Ерудит" [Текст] / Лідія Ткачова // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 22-23.
ББК 74.26
Рубрики: Математика--Ігрові методи навчання
   Українська мова--Початкове навчання

   Природознавство--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
завдання з математики -- завдання з української мови -- завдання з природознавства


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Чужа, Н.
    Застосування інтерактивних способів вивчення українських народних паремій у початковій школі [Текст] / Наталія Чужа // Початкова школа. - 2012. - № 8. - С. 60-62. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Фольклор--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- молодший школяр -- паремія -- прислів'я -- приказка -- загадка
Анотація: У статті розглядається проблема застосування інтерактивних технологій у процесі вивчення українських народних загадок, прислів'їв та приказок у початковій школі; подається стислий опис форм, методів та прийомів роботи з українським паремійним матеріалом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мартиненко, В.
    Оновлення змісту літературного читання у контексті компетентнісного підходу [Текст] / Валентина Мартиненко // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 20-24. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
курс "Літературне навчання" -- зміст курсу -- робота з дитячою книжкою
Анотація: Здійснено аналіз навчальної програми "Літературне читання" з точки зору реалізації компетентнісного підходу. Під час розроблення змісту було змінено назву курсу з "Читання" на "Літературне читання".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Петрук, О.
    Комунікативне спрямування у навчанні української мови у початкових класах шкіл з мовами викладання національних меншин [Текст] / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 41-44. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- текст -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні одиниці -- комунікативні контакти -- соціальні ролі
Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного в статті, зумовлюється необхідністю пошуку нових підходів до мовної освіти, які б забезпечували формування комунікативної компетентності учнів ЗНЗ з мовами навчання національних меншин України. У статті обґрунтовується оптимальність комплексної багатоцільової роботи з текстом як основою для реалізації комунікативного підходу до навчання української мови як державної.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Зимульдінова, А.
    Мова й мовлення молодших школярів. Наукові засади [Текст] / Алла Зимульдінова, Світлана Гірняк // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 10-14. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- молодші школярі
Анотація: У статті розглядаються наукові засади мови й мовлення, зосереджується увага на розкритті змісту нормативних документів про мову та мовлення, на працях провідних психологів, педагогів, мовознавців та методистів. Обґрунтовується взаємозв'язок різних видів мовленнєвої діяльності, що сприятиме якісному оволодінню мовних знань та мовленнєвих умінь молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Гірняк, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Нечипоренко, К.
    Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у навчально-виховному процесі початкової школи [Текст] / Катерина Нечипоренко // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 55-57. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.26
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Морфологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуально-творчі уміння молодших школярів -- фактори власної активної особистості -- іменник
Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття "інтелектуально-творчі уміння молодшого школяра"; визначено чинники, які впливають на розвиток зазначених умінь; охарактеризовано фактори активності особистості як провідні у розвитку інтелектуально-творчих умінь; наведено приклади завдань, які сприятимуть розвитку інтелектуально-творчих умінь на уроках української мови у 3 класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Сєргєєва, Н.
    Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках української мови [Текст] / Наталія Сєргєєва // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 10-13. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.20
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- зовнішні фактори мотивації -- внутрішня мотивація
Анотація: У статті розглянуто особливості використання мотивації на уроках української мови у початковій школі (зовнішньої мотивації та внутрішньої мотивації). Наведено фрагменти уроків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Даценко, Н.
    Як вивчити абетку [Текст] / Ніна Даценко // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 62.
ББК 74.268.19-411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
казкова повість -- казка "Як знайшлися літери"
Анотація: У статті зроблено огляд абетки нового виду - казкова повість "Як знайшлися літери", відомої української казкарки Світлани Прудник.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Вашуленко, М.
    Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського - першоджерело формування українськомовної особистості дошкільників і молодших школярів [Текст] / Микола Вашуленко // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 6-8. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.10
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського -- дитяча мовленнєва діяльність -- формування дитячої мовленнєвої особистості
Анотація: В статті здійснено аналіз педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в контексті формування мовленнєвої особистості дітей 5-9 класів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

11.


    Лозан, Т.
    Шляхи формування й розвитку українського мовлення російськомовних учнів шкіл Придністров'я з українською мовою навчання [Текст] / Тетяна Лозан // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 43-46. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Викладання у школах національних меншин

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- україномовне середовище -- російськомовні учні -- роль батьків -- збагачення словникового запасу
Анотація: У статті розглядаються проблеми, пов'язані з особливостями навчання російськомовних першокласників української мови у школах з викладанням українською мовою у Придністров'ї. Намічено шляхи формування й розвитку українського мовлення першокласників.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

12.


    Палій, В.
    "Барвінок" - винахідливі комбінації відомих елементів [Текст] / Вікторія Палій // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 54-57.
ББК 74.10
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Преса--Журнали

Кл.слова (ненормовані):
робота з журналом "Барвінок" -- початкова школа
Анотація: У статті йдеться про літературно-художній дитячий журнал "Барвінок" та необхідність його використання у початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Лобчук, О.
    Ознайомлення школярів зі стильовим забарвленням тексту [Текст] / Олена Лобчук // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 8-11. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Стилістика--Методика

Кл.слова (ненормовані):
стилі текстів -- художній стиль -- науковий стиль -- мовленнєва ситуація
Анотація: В статті описується методика формування у школярів уявлення про стилі текстів шляхом опори на мовленнєві поняття як систему орієнтирів у побудові власних висловлювань.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

14.


    Пономарьова, К.
    Засоби реалізації діяльнісної змістової лінії початкового курсу української мови [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 1-5. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчально-організаційні уміння і навички -- навчально-інформаційні уміння і навички -- навчально-інтелектуальні і творчі уміння й навички
Дескриптори: контрольно-оцінні уміння і навички
Анотація: В статті охарактеризовано основні засоби формування умінь і навичок за чотирьма групами: навчально-організаційні, навчально-інформаційній, навчально-інтелекутальній і творчій, контрольно-оцінній.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

15.


    Прищепа, О.
    Ефективний спосіб організації каліграфічної хвилинки на уроці української мови в 3 класі [Текст] / Ольга Прищепа // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 7-10.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
графічні навички письма -- третьокласники -- гігієнічні вимоги письма -- зошит в одну лінію -- швидкість письма
Анотація: Стаття присвячена питанню удосконалення графічних навичок письма третьокласників. Наведено ряд завдань та методичних рекомендацій щодо вирішення цього питання.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

16.


    Гуцалюк, Т.
    Комплексні завдання з української мови для 2 класу [Текст] / Тетяна Гуцалюк // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 18-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- другокласники -- завдання з української мови -- звуки і букви -- склад -- наголос
Анотація: Запропоновано комплексні завдання, які доцільно використовувати на уроках української мови в 2 класі, індивідуальних заняттях з метою розвитку комунікації та формування мовних знань, умінь і навичок учнів під час роботи над розділом "Звуки і букви. Склад. Наголос".

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

17.


    Вашуленко, М.
    Нормативне наголошування слів - важлива ознака літературного мовлення [Текст] / Микола Вашуленко // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 17-21. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Культура мовлення

Кл.слова (ненормовані):
наголос у словах -- наголошений звук -- наголошений склад -- вправи на визначення в словах наголосу -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто аспекти вироблення в учнів початкової школи навичок правильного наголошування слів. Наведено низку вправ для формування таких навичок.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

18.


    Пономарьова, К.
    Сучасний урок української мови: компетентнісно орієнтовані цілі та структура [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 21-26.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- початкова школа -- цілі уроку -- етапи уроку -- структура уроку
Анотація: У статті здійснено спробу визначити, яким має бути сучасний урок української мови в початковій школі. Охарактеризовано вимоги до кожного з етапів сучасного уроку в умовах реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

19.


    Охріменко, Л.
    Діалогічні методи навчання на уроках української мови в початкових класах [Текст] / Леся Охріменко // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 29-33. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
метод навчання -- еврестична бесіда -- мовні завдання -- пізнавальні ігри -- навчальні дискусії
Анотація: У статті розглядається впровадження діалогічних методів навчання української мови в початкових класах. Висвітлюється взаємодія учителя з учнями, учня з іншими учнями у процесі оволодіння ними мовними явищами та формування в учнів мовних і мовленнєвих умінь. Розкриваються види діалогічних методів, серед яких провідними є діалог, еврестична бесіда, пізнавальні ігри, навчальні дискусії.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

20.


    Попович, Л.
    Формування комунікативної компетентності молодших школярів [Текст] / Любов Попович // Початкова школа. - 2015. - № 1. - С. 52-54.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- молодші школярі -- технології інтерактивного навчання
Анотація: У статті розкрито практичний досвід формування комунікативної компетентності молодших школярів засобами інтерактивного навчання. Розглядаються методи розвитку усного й писемного мовлення; методи розвитку монологічного та діалогічного мовлення. Наведено модель інтерактивного навчання у початковій школі. Подано характеристику рівнів сформованості комунікативної компетентності учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

21.


    Хорошковська, О.
    Аналіз змісту навчання української мови у програмах та підручниках для початкових класів шкіл з національними мовами викладання [Текст] / Ольга Хорошковська // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 42-45.
ББК 74.26
Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
аналіз підручників
Анотація: У статті здійснено аналіз програм та підручників з української мови для початкової школи з національними мовами викладання.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

22.


    Рондяк, Л.
    Розвиток літературної творчості молодших школярів на уроках літературного читаня [Текст] / Лариса Рондяк // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 38-40. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
літературна творчість -- загадки -- вірш -- молодші школярі -- літературне читання
Анотація: У статті розглянуто методику роботи над складанням загадок, віршів з метою розвитку літературної творчості молодших школярів на уроках літературного читання у початкових класах.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

23.


    Петрик, М.
    Урок літературного читання [Текст] / Марія Петрик // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 20-22.
ББК 74.268.3 (4УКР)
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська література--Франко Іван Якович (1856-1916 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
казка "Лисичка та журавель" -- розробка уроку
Анотація: Запропоновано розробку уроку літературного читання для учнів початкових класів за темою "Іван Франко "Лисичка та журавель", мета якого - навчити учнів виділяти в тексті дійових осіб, давати їм найпростішу характеристику, спостерігати за структурою та сюжетом казки і закріплювати вміння відтворювати зміст відомих казок, правильно оцінювати поведінку персонажів.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Вашуленко, М.
    Навчання української мови в 4 класі (за підручником М. С. Вашуленко. Українська мова : підруч. для 4 кл. загальноосвіт. навч. закладах. з навчанням українською мовою / М. С. Вашуленко, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко / за ред. М. С. Вашуленка. - К. : Видавничий дім "Освіта", 2015. - 192 с. : іл.) [Текст] / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2015. - № 7/8. - С. 9-15.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
підручник з української мови -- планування уроків української мови -- молодші школярі
Анотація: У статті здійснено огляд основних змістових ліній програми з української мови в 4 класі. Охарактеризовано перелік навичок та умінь учнів 4 класу з української мови. Наведено орієнтовне календарне планування уроків у І і ІІ семестрах.


Дод.точки доступу:
Дубовик, Світлана
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

25.


    Захарійчук, М.
    Особливості уроків розвитку писемного мовлення в четвертому класі (за навчальним змістом підручника "Українська мова" авт. Захарійчук М. Д., Мовчун А. І.) [Текст] / Мар'яна Захарійчук // Початкова школа. - 2015. - № 7/8. - С. 22-25.
ББК 74.268.19=411.1
Рубрики: Українська мова--Підручники та посібники
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток писемного мовлення -- підручник з української мови -- зразки тем уроків розвитку писемного мовлення -- тексти-зразки -- етапи роботи
Анотація: Охарактеризовано окремі теми уроків з розвитку писемного мовлення та зразки додаткового матеріалу до них, що вміщені в підручнику "Українська мова" (авт. Захарійчук М. Д., Мовчун А. І.) та в "Зошиті з розвитку писемного мовлення" (авт. М. Захарійчук).

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

26.


    Фалько, Я.
    Етимологічні "п'ятихвилинки" на уроках української мови - ефективний засіб поглибити знання та кругозір молодших школярів [Текст] / Ярослав Фалько // Початкова школа. - 2015. - № 7/8. - С. 58-60
ББК 74.268.19=411.1
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- походження слів -- назва України -- народ -- Вітчизна -- держава -- Конституція
Анотація: У статті йдеться про сприяння етимологічних "п'ятихвилинок" на уроках української мови, поглибленню знань та розширенню кругозору молодших школярів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

27.


    Ткачук, Г.
    Технології формування зв'язного мовлення молодших школярів засобами художніх творів В. О. Сухомлинського [Текст] / Галина Ткачук // Початкова школа. - 2015. - № 10. - С. 12-15. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.19=411.1
Рубрики: Українська мова--Розвиток зв'язного мовлення
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
використання творів В. О. Сухомлинського -- розвиток мовлення -- молодші школярі
Анотація: У статті обґрунтовано доцільність використання художніх творів В. О. Сухомлинського в процесі формування зв'язного мовлення учнів початкових класів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

28.


    Майборода, В.
    Організація уроків позакласного читання у 2 класі [Текст] / Валентина Майборода // Початкова школа. - 2015. - № 10. - С. 16-17. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.19=411.1
Рубрики: Українська мова--Позакласне читання
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
урок позакласного читання -- гумористичні твори українських письменників
Анотація: Запропоновано конспект уроку позакласного читання для 2 класу за темою "Урок позакласного читання. Гумористичні твори українських письменників. Василь Чухліб "Гойдарики". Збірка "Сміх та й годі". Володимир Ладижець "Славний кравчик-їжачок" з використанням навчального комплекту "Читаю сам" (упорядник Мартиненко В. О.).

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

29.


    Церковна, Г.
    Формування в учнів початкової школи національних та духовних цінностей українського народу [Текст] / Галина Церковна // Початкова школа. - 2015. - № 11. - С. 24-25
Рубрики: Українська мова--Виховання
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
родинне свято -- рідна мова -- виховання молодших школярів -- національно-патріотичне виховання
Анотація: Запропоновано виховний захід для учнів початкової школи за темою "Мово рідна, живи в ріднім домі", який має за мету - розширити знання учнів про рідну мову українського народу; показати її красу та багатство за допомогою поетичного слова, фолькльору; розвивати мовлення учнів; виховувати любов до рідної мови, викликати бажання любити свій народ, землю.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

30.


    Пономарьова, К.
    Нестандартні форми організації навчання української мови в початкових класах [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 1-6
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
нестандартні форми навчання -- компетентнісно орієнтоване навчання -- українська мова -- підготовка нетрадиційних уроків
Анотація: У статті визначено доступні для молодших школярів нестандартні форми організації навчання української мови. Розкрито особливості їх моделювання та проведення в умовах реалізації компетентнісного підходу.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)