Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ващенко, Лідія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Ващенко, Лідія.
    Про оцінювання метапредметних результатів навчання учнів [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 4. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Навчання--Компетентнісний підхід
Анотація: В статті розглянута можливість оцінювання метапредметних результатів навчальної діяльностті за допомогою чинних критеріїв оцінювання рівня навчальних досягнень школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ващенко, Лідія.
    Компетентнісний підхід в освіті : від засвоєння знань до оволодіння ними [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Компетентнісний підхід--Навчання
Анотація: Результатом компетентнісної освіти мають бути сформовані компетентності, які виявляються в ситуаціях, пов'язаних із застосуванням знань та умінь під час розв'язування завдань в умовах, що відрізняються від тих, у яких ці знання засвоювалися.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ващенко, Лідія.
    Про оцінювання предметних компетентностей учнів основної школи [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 16-22 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202.8
Рубрики: Шкільна освіта--Оцінювання
Анотація: У статті ідеться про систему оцінювання якості освіти, що забезпечує суспільство надійною інформацією про стан і розвиток галузі. Вона є об'єктивною необхідністю для удосконалення управління освітою, корегування її змісту, вдосконалення навчального процесу, формування політики в галузі освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ващенко, Лідія.
    Погляди учасників навчального процесу на результати навчання [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 36-39 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Педагогічні дослідження
Анотація: Стаття містить опис Державних стандартів базової і повної загальної середньої освіти задекларовано перехід на компетентісну освіту. Тобто освіту тепер слід розглядати як діяльність, і її результатом має бути набуття школярами досвіду розв'язування проблем за межами освітнього процесу - у пізнавальній, трудовій, громадсько-політичній, культурній, сімейній та інших сферах діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Ващенко, Лідія.
    Портрет випускника основної школи [Текст] / Лідія Ващенко, Броніслава Бейдерман, Катерина Новченкова // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 1. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Якість освіти
Анотація: Стаття присвячена результатам вивчення особливостей випускників основної школи на прикладі дев'ятикласників Хмельницького ліцею № 17.


Дод.точки доступу:
Бейдерман, Броніслава; Новченкова, Катерина

Знайти схожі

6.


    Ващенко, Лідія.
    Про результати вивчення стану критичного мислення ліцеїстів [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Шкільна освіта--Ліцеї--Критичне мислення учнів
Кл.слова (ненормовані):
Судження -- Оцінювання
Анотація: У статті представлено результати дослідження рівня оволодіння старшокласниками елементами критичного мислення. Нові завдання школи вимагають іншої, ніж у репродуктивному навчанні, організації мисленнєвої діяльності учнів, а саме розвитку критичного мислення. Це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію, усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності, сприяє розвитку творчої особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Ващенко, Лідія.
    Розвиток дослідницьких умінь з біології у профільний школі [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 3. - С. 39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології
Анотація: Розглянуто результати діагностики операційної складової дослідницьких умінь старшокласників на прикладі біології. Ми виходили з того, що на всіх етапах навчального дослідження учні профільної школи повинні вміти застосувати різні розумові дії, формувати на основі власних висновків план подальшої діяльності. Результати дослідження дають підстави зробити висновок про посередній рівень сформованості у старшокласників дослідницьких умінь, розвиток яких значною мірою залежить від створених учителем умов, використання ним відповідних методів та прийомів організації навчально-дослідницької роботи, вмілого педагогічного керівництва цим процесом тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ващенко, Лідія.
    Підручники біології очима експертів і старшокласників [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 1. - С. 33-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зміст освіти--Реформування
Анотація: Метою статті є представлення результатів аналізу методичного апарату підручників біолоігї для старшої школи щодо їх спроможності організувати навчально-пізнавальну діяльність учнів та порівняти з результатами опитування випускників ліцею - основних користувачів навчальної книги.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Ващенко, Лідія.
    Про зовнішне незалежне оцінювання результатів навчання на базовому рівні [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 3. - С. 23-29 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Реформа освіти
   Державна підсумкова атестація--Загальноосвітні навчальні заклади

Анотація: У статті подано аналіз результатів опитування різних груп респондентів-старшокласників, учителів, першокурсників та батьків щодо шляхів ефективного запровадження зовнішнього незалежного оцінювання в базовій школі. Автор спробувала знайти відповіді на запитання щодо мети проведення державної підсумкової атестації предмета оцінювання, використання інструментарію тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Ващенко, Лідія.
    Про завдання на здатність використовувати знання та уміння з біології у практичній ситуації [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання біології--Практичні завдання
Кл.слова (ненормовані):
міжнарордне дослідження PISA
Анотація: У статті узагальнено уявлення вчителів про практико орієнтовані завдання, що дають змогу оцінити уміння школярів використовувати знання з біології у практичній ситуації. Враховуючи мету дослідження, для аналізу завдань було використано два параметри : формулювання задачі й ситуативна значущість умови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Ващенко, Лідія.
    Особливості використання понятійного апарату біології у тестах зовнішнього незалежного оцінювання [Текст] / Лідія Ващенко, Юрій Жук // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 1. - С. 35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Біологія--Методика викладання--Тестові завдання
   Зовнішнє незалежне оцінювання--Біологія

Кл.слова (ненормовані):
Тестові завдання
Анотація: У статті подано результати аналізу понятійного апарату тестових завдань з біології, як використано у тестах зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) 2008-2018 рр. Показано, що понятійний апарат тестів становлять переважно спеціальні та загальнобіологічні поняття, кількість яких залежить від змісту завдань і розділу біології, на основі якого його розроблено, і не залежить від форми тестового завдання.


Дод.точки доступу:
Жук, Юрій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Ващенко, Лідія.
    Особливості іспитів з біології у країнах зарубіжжя [Текст] / Лідія Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 2. - С. 38-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання біології--Тестові завдання--Зарубіжний досвід
Анотація: У статті подано аналіз особливостей іспитів з біології в деяких країнах зарубіжжя. Основна увага акцентується на змісті іспитових завдань і формі їх подання. Питання вимірювання рівня навчальних досягнень учнів залишається актуальним для більшості країн, але кожна країна вирішує проблеми організації та проведення іспитів з урахуванням національних та культурних традицій, а також рівня розроблення теорії та методики оцінювання підготовки випускників до навчання у вищому навчальному закладі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)