Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гузь, О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-51 
1.


    Гузь, О. О.
    Система уроківз вивчення творчості Вільяма Шекспіра [Текст] : урок 2 "Художня картина світу і людини у сонетах В.Шекспіра" / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2010. - N 2. - С. 7-12
Рубрики: Літературна творчість
Кл.слова (ненормовані):
ВДСГН -- сонети -- письменники англійські


Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Гузь, О. О.
    Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 33-40. - Бібліогр.: 39 назв. - Зміст: "Падло" ("Падаль") / Ш. Бодлер.
Рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика--Урок

   Зарубіжна література--Методика--Перевірка й оцінка знань

Кл.слова (ненормовані):
правила написання есе -- побудова есе -- мовно-стильові засоби -- переклади вірша (Д. Павличко, Елліс) -- історична примітка (про вірш "Падло")
Анотація: Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі уроків з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного уроку - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості. Урок має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе).


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гузь, О. О.
    Урок 3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 28-33. - Зміст: "Альбатрос" / Ш. Бодлер.
Рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
романтизм і модернізм -- переклади вірша "Альбатрос" (Д. Павличко, М. Терещенко, І. Драч, Елліс, Д. Мережковський) -- чотири рівні сприйняття художнього тексту
Анотація: Викладено методику проведення 3-го уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета заняття - розкрити сутність розуміння митцем ролі й місця поета в суспільстві як одної з провідних тем світової літератури. Подано і проаналізовано різні варіанти перекладу вказаного вірша.


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гузь, О. О.
    Урок 2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 24-28. - Зміст: "Гімн Красі" / Ш. Бодлер.
Рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
поетична філософія Бодлера -- символізм -- аналітико-інтерпретаційне дослідження вірша -- синтезуючий рівень сприйняття твору -- культурологічний рівень сприйняття твору -- варіанти тем для твору-роздуму, письмової відповіді
Анотація: Стаття містить методичні рекомендації до наступного блоку дослідницької діяльності за творчостю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - сприяти поглибленому дослідженню основ символістської естетики Бодлера та новаторських форм її втілення у поезії.


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Гузь, О. О.
    Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 8-24. - Зміст: "Відповідності", "Вечорова гармонія" / Ш. Бодлер.
Рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
   Зарубіжна література--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
декаданс -- символізм -- поетична група "Парнас" -- імпресіонізм -- модернізм -- Бодлер про себе та творчість -- діячі культури про Бодлера -- художній світ Бодлера -- аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору -- система завдань і запитань -- тлумачний словничок віршів
Анотація: Запропоновано конспект вступного уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - ознайомити учнів зі світоглядно-естетичними поглядами митця, показати трагічну парадоксальність його людського буття та новаторський характер творчості, дати цілісну характеристику збірки віршів "Квіти Зла" й проаналізувати вказані вірші. Урок сприяє збагаченню знань з теорії літератури, розвитку навичок аналізу ліричного твору.


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гузь, О. О.
    У пошуках єдності світу та самого себе : методичні рекомендації до вивчення творчості Шарля Бодлера у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "До читача" / Ш. Бодлер. збірка "Квіти Зла" / Ш. Бодлер.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика--Методи навчання
   Письменники французькі--Бодлер Шарль (1821-1867 рр.)

Кл.слова (ненормовані):
академічний рівень -- рівень стандарту -- орієнтовне планування уроків -- рекомендована література -- пошуково-дослідницькі групи учнів -- варіанти завдань -- життя і творчість Ш. Бодлера -- провідні теми та ідеї циклів збірки "Квіти Зла" -- оцінка збірки митцями та критиками
Анотація: У статті визначено основні напрями методичної роботи щодо вивчення творчості видатного французького поета ХІХ ст. Шарля Бодлера (відповідно Програмі для профільного навчання учнів ЗНЗ). Запропоновано орієнтовне планування навчального часу, перелік підручників та іншої літератури, а також розробку завдань для 6-ти дослідницьких динамічних груп учнів. Надано великий пізнавальний матеріал до теми.


Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне поурочне планування уроків зарубіжної літератури [Текст] : 10 клас : академічний рівень / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 5. - С. 27-38 ; Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 6. - С. 27-40 : портр. ; Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 7-8. - С. 29-52 : табл. ; Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 9. - С. 26-50 ; Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 11. - С. 10-23 ; Зарубіжна література в школах України. - 2010. - № 12. - С. 2-34 ; Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 1. - С. 17-41 ; Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 2. - С. 18-38 ; Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 3. - С. 6-23
Рубрики: Зарубіжна література--Планування уроків
Анотація: В статті подано орієнтовне поурочне планування уроків зарубіжної літератури для 10 класу академічного рівня.

Є примірники у відділах:
ВДГН (05.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Гузь, О. О.
    Роман Євгенія Замятіна "Ми". 11 клас [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 24-33. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- урок додаткового читання -- групова робота на уроці


Дод.точки доступу:
Замятін, Євген Іванович (російський письменник ; 1884-1937) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Гузь, О. О.
    Новела Шервуда Андерсона "Шедевр Блекфута". 10 клас [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 34-36.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- урок додаткового читання -- прогнозоване читання -- мікророман -- Андерсон Ш.


Дод.точки доступу:
Андерсон, Шервуд (американський письменник ; 1876-1941 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Гузь, О. О.
    Новела Гі де Мопассана "Пампушка". 10 клас [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 6. - С. 37-39.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники французькі, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Пампушка, новела -- дослідження хронотопу новели -- події франко-прусської війни


Дод.точки доступу:
Мопассан, Гі де (французький письменник ; 1850-1893) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас. [Текст] / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 11. - С. 28-33
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Срібне століття--Російська поезія--Вивчення в школі

Анотація: План проведення уроку по темі "Срібне століття російської поезії як культурно-естетичний феномен в історії світової культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури . 11 клас. Академічний рівень [Текст] / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 1. - С. 38-52
ББК 74.268.3
Рубрики: Уроки світової літератури--Поурочне планування
   Письменники німецькі, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Брехт, Бертольт (німецький драматург і поет ; 1898-1956) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас [Текст] : Академічний рівень / О. О. Гузь, С. О. Тихоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 3. - С. 7-19. - Зміст: "Стариган з крилами" ; "Сто років самотності"
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Письменники колумбійські, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Гарсіа Маркес Г.


Дод.точки доступу:
Тихоненко, С.О.; Гарсіа, Габріель (колумбійський письменник, лауреат Нобелівської премії 1982 року ; 1928-2014) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури. 11 клас . Академічний рівень [Текст] / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 2. - С. 28-38
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки світової літератури--Поурочне планування



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


   
    Програма курсу за вибором "Малі та середні жанри художньої прози у світовій літературі ХІХ-ХХІ століть". 10-11 класи (70 годин, 35 годин на рік, 1 година на тиждень) [Текст] / уклад.: О. В. Ревнивцева, О. О. Гузь, Т. П. Сегеда // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 6. - С. 14-23.
ББК 83.3
Рубрики: Зарубіжна література--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
програма із зарубіжної літератури
Анотація: Програма курсу за вибором "Малі та середні жанри художньої прози у світовій літературі ХІХ-ХХІ століть" пропонується для поглибленого вивчення літератури учнями 10-11 класів у рамках розвитку профільної освіти.


Дод.точки доступу:
Ревнивцева, О. В. \уклад.\; Гузь, О. О. \уклад.\; Сегеда, Т. П. \уклад.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Гузь, О. О.
    Література Давнього Риму : два уроки з вивчення поеми Вергілія "Енеїда" [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 25-40
ББК 83
Рубрики: Література антична--Давньоримська--Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до н.е.)
Кл.слова (ненормовані):
давньоримська цивілізація -- Давній Рим (історія, політика, культура) -- світоглядно-естетичні позиції Вергілія -- дослідження фрагментів поеми -- композиційно-смислова схема поеми Вергілія -- давньоримський божественний пантеон -- образ Енея -- творчість Вергілія -- розвиток зв'язного мовлення
Анотація: Запропоновано два уроки за темами: "Публій Вергілій Марон - творець давньоримського героїчного епосу" та "Еней - людина Долі "(урок розвитку зв'язного мовлення). Заняття мають на меті: розкрити історичні умови та особливості розвитку літератури і культури Давнього Риму; показати специфіку поеми "Енеїда" та сенс зображення шляху головного героя як художнього втілення ідей слугування інтересам держави і народу та її обов'язків у виконанні волі богів.


Дод.точки доступу:
Вергілій (Публій Марон ; давньогрецький поет, автор поеми "Енеїда" ; 70-19 рр. до н.е.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Гузь, О. О.
    Матеріали до вивчення поем Гомера "Іліада" та "Одіссея" : [5 уроків] [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 9. - С. 23-40. ; Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 2-10.
ББК 83
Рубрики: Література антична--Давньогрецька--Гомер (VІІІ ст. до н.е.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
давньогрецький поет -- аналіз творів -- шлях Одіссея -- контрольна робота
Анотація: Запропоновано розробки уроків із вивчення творчості давньогрецького поета Гомера. Загальна мета занять - надати учням загальну уяву про геніальність і єдність епосу Гомера, про багатство його виражально-зображувальних засобів, а також поглибити та усвідомити провідні ідеї Гомерового епосу та їх цінність для сучасного читача.


Дод.точки доступу:
Гомер (легендарний давньогрецький поет ; 8 ст. до н. е.) \про нього\
В739399/2012/9 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)



Знайти схожі

18.


    Гузь, О. О.
    Вступ. Література - скарбниця духовних багатств людства. [Текст] / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 10. - С. 36-39
ББК 74.268.0+83
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Підручники--Світова література



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Гузь, О. О.
    Новела Гі де Мопассана "Місячне сяйво" : [урок] [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 12. - С. 31-33
ББК 83
Рубрики: Французька література--Мопассан Гі де (1850-1893 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
Місячне сяйво, новела -- аналітико-інтерпретаційне дослідження тексту -- характеристика персонажів -- образ абата Маріньяна
Анотація: Запропоновано урок із циклу "Французька проза ХІХ століття". Мета заняття - на основі аналітичного дослідження тексту дослідити художню модель оповідання Гі де Мопассана "Місячне сяйво", з'ясувати сенс авторського задуму, показати красу вищого творіння природи (чаруючої ночі) та її зв'язок із кращими почуттями людини.


Дод.точки доступу:
Мопассан, Гі де (французький письменник ; 1850-1893) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Гузь, О. О.
    Майстри французького символізму: Поль Верлен та Артюр Рембо : система уроків : [5 уроків] [Текст] / Ольга Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 6. - С. 2-13. - Зміст: "Це захоплене зомління."; "Душа, душа моя страждала."; "О сумна пустеле!."; "Із серця рветься плач."; "Тихенький дощ падає на місто." / П. Верлен.
ББК 83.3 + 74.268.3
Рубрики: Французька література--Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.)
   Французька література--Рембо Артюр (1854-1891 рр.)

   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
модернізм -- імпресіонізм -- аналітико-інтерпретаційне дослідження віршів
Анотація: Розроблено систему уроків за наступними темами: "Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ - початку ХХ ст."; "Художньо-смислове новаторство "поезії душі" Поля Верлена"; "П'яний корабель" Артюра Рембо як художнє втілення світоглядно-естетичних переконань"; "Аналітичне дослідженя віршів Поля Верлена та Артюра Рембо". Основна мета занять - за допомогою використання новітніх технологій та інтерактивного навчання поглибити і розширити знання старшокласників про символізм як мистецький напрям, розвивати та вдосконалювати навички аналітичного дослідження поетичного твору, формувати естетичні та читацькі смаки учнів.


Дод.точки доступу:
Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\; Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Гузь, О. О.
    Художні світи вірша Олександра Блока "Незнайома" : [урок] [Текст] / Ольга Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 6. - С. 19-22
ББК 83.3 + 74.268.3
Рубрики: Російська література--Блок Олександр Олександрович (1880-1921 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
Срібне століття -- Блок О. О. -- феномен Прекрасної Дами -- ліричний герой -- аналіз вірша
Анотація: Надано розробку уроку, який має на меті ознайомити учнів з особливостями поетики Олександра Блока, дати загальне уявлення про творчий доробок російського поета-символіста Срібного століття, за допомогою новітніх технологій і методів навчання розвивати навички смислового аналізу поетичного тексту та визначення художньо-естетичних позицій автора.


Дод.точки доступу:
Блок, Олександр Олександрович (російський поет, драматург, перекладач ; 1880-1921) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Гузь, О. О.
    Новаторське змалювання почуттів особистості в урбанізованому динамічному світі в поезіях Ґійома Аполлінера "Міст Мірабо" та "Лорелея" : [урок] [Текст] / Ольга Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 6. - С. 32-37. - Зміст: "Міст Мірабо"; "Мост Мирабо" / Ґ. Аполлінер.
ББК 83.3
Рубрики: Французька література--Аполлінер Ґійом (1880-1918 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
компакт-біографія -- аналіз віршів -- переклади -- вірш "Зарізана голубка й водограй"
Анотація: Подано конспект уроку, який має на меті: ознайомити учнів із сутністю поетичної реформи французького поета Ґійома Аполлінера та практичним втіленням її принципів у віршах; проаналізувати смисл окремих поезій та розкрити новаторський характер змалювання почуттів людини в урбанізованому світі; дослідити роль виражальних засобів мови, а також поєднання загальнолюдського та космічного пластів у реалізації авторського замислу.


Дод.точки доступу:
Аполлінер, Гійом (французький поет, художник, критик ; 1880-1918) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Гузь, О. О.
    Система уроків з вивчення повісті Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів" : [3 уроки] [Текст] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 1. - С. 26-36.
ББК 74.268.2
Рубрики: Японська література--Вища школа--Методика викладання
   Зарубіжна література--Урок

   Зарубіжна література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
життя і творчість Я. Кавабати -- Нобелівська промова -- світоглядно-естетичні позиції -- чайна церемонія -- національна етика й естетика -- гармонія людини і природи -- цитати -- тлумачний словник
Анотація: Запропоновано систему уроків, які мають на меті: за допомогою сучасних комп'ютерних технологій ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом відомого японського письменника Ясунарі Кавабати; в результаті текстуального дослідженя повісті з'ясувати специфіку композиції та системи образів, показати кризу національної етики й естетики; виховувати художньо-естетичні смаки старшокласників та сприяти їх входженню у полікультурний простір людства.


Дод.точки доступу:
Кавабата, Ясунарі (японський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури 1968 року ; 1899-1972) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне планування уроків для 5 класу [Текст] / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 7-8. - С. 16-24. - Зміст: "Фарбований лис" ; "Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик" ; "Момотаро, або Хлопчик-Персик" ; "Пензлик Маляна" ; "Синбад-Мореплавець"
ББК 74.268.0
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Уроки світової літератури--Планування уроків

   Уроки світової літератури--Розробка уроків

   Світова література--Казки--Вивчення в школі

Кл.слова (ненормовані):
казка -- бесіда


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне планування уроків для 5 класу. Уроки 11-18 [Текст] / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 9. - С. 22-43
ББК 74.268.0
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування уроків


Знайти схожі

26.


    Гузь, О. О.
    Система уроків за казками Г. К. Андерсена "Соловей", "Дикі лебеді", "Непохитний олов'яний солдатик". Екранізації казок Г. К. Андерсена [Текст] : [2 уроки в 5-му класі] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 10. - С. 2-9.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Письменники данські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Андерсен Г. К. -- втілення сили природи й мистецтва -- аналітичне дослідження тексту -- авторський задум твору -- Дикі лебеді, казка -- Непохитний олов'яний солдатик, казка -- Соловей, казка
Анотація: Запропонована система уроків має на меті наступне: ознайомити п'ятикласників із життям і творчостю видатного данського казкаря; розкрити сенс протиставлення істинної краси та штучної красивості, життєдайної сили мистецтва і смерті у казці "Соловей", утвердження сили любові, добра і відданості в казках "Дикі лебеді" і "Непохитний олов'яний солдатик"; розвивати в учнів навички цілісного аналітико-інтерпретаційного осмислення тексту та виразного читання.


Дод.точки доступу:
Андерсен, Ганс Крістіан (данський письменник, казкар ; 1805-1875) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне планування уроків для 5 класу. Уроки 33-42 [Текст] / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 12. - С. 38-52
ББК 74.268.0
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування уроків


Знайти схожі

28.


    Гузь, О. О.
    Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №65-70 [Текст] / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко, Н. Б. Смірнова // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 42-57. - Зміст: "Міо, мій Міо" ; "Джим Гудзик і машиніст Лукас" ; "Конрад, або Дитина з бляшанки"
ББК 74.268.39
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Світова література--Планування уроків

   Світова література--Контрольні роботи--Завдання

   Письменники шведські, 20 ст.

   Письменники німецькі, 20 ст.

   Письменники австрійські, 20-21 ст.

Анотація: Подано розробки уроків світової літератури за творами Астрід Ліндрен, Міхаеля Енде, Крістіне Нестлінгер та контрольний тест на основі вивченого курсу "Світова література. 6 клас".


Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С. О.; Смірнова, Н. Б.; Ліндгрен, Астрід (1907-202) \про твір\; Енде, Міхаель (німецький письменник ; 1929-1995) \про нього\; Нестлінгер, Крістін (1936) \про твір\

Знайти схожі

29.


   
    Казки народів світу [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 40-48. - Зміст: Урок № 1. Тема: Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою "Василиса Прекрасна") / О. О. Гузь. Урок № 2. Тема: Філософський зміст японської казки "Жабка з Кіото і жабка з Осаки" / Т. О. Козова. Урок № 3. Тема: Проблема добра у японській народній казці "Вдячна журавка" / Т. О. Козова. Урок № 4. Тема: Подорож у казку на чарівний Схід (до розуміння арабських народних казок "Розповідь про царя Шахріяра", "Про Аладдіна і чарівну лампу") / Н. О. Меркунова. Урок № 5. Тема: Шлях від Попелюшки до прекрасної принцеси (за казкою Шарля Перро "Попелюшка, або Соболевий черевичок") / О. О. Гузь.
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків--Казки
   Позакласне читання--Світова література--Розробки уроків



Знайти схожі

30.


    Гузь, О. О.
    Жанрова специфіка фольклорної та літературної казки. Різновиди народних казок, їх характерні ознаки [Текст] : [урок] / О. О. Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 2-4.
ББК 74.268.39
Рубрики: Літературні жанри--Казка
   Фольклор--Жанри--Казки

   Світова література--Розробки уроків--Фольклор

Кл.слова (ненормовані):
типи народних казок -- композиція -- герої -- конфлікт добра і зла -- особливості літературної казки
Анотація: Запропоновано конспект уроку, який має на меті наступне: поглибити знання учнів про казку як різновид фольклору та літератури; з'ясувати відмінності між різними типами народних казок, між фольклорною та літературною казкою; визначити головний конфлікт казки як конфлікт добра і зла; дати поняття про специфіку композиції казкового сюжету; підготувати учнів до проведення аналітично-дослідницької роботи за змістом народних казок.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 1-30    31-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)