Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кучерук, Оксана$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кучерук, Оксана
    Принципи розвивального навчання і методи реалізації їх у шкільному курсі української мови [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання -- метод проектів
Анотація: У статті розглянуто теоретичні і практичні питання проблеми розвивального навчання української мови в основній школі з огляду на актуальність ідеї особистісно орієнтованої лінгвометодики. Зокрема, зосереджено увагу на сучасних принципах організації розвивального навчання, окреслено методи, які забезпечують створення розвивального освітнього середовища на уроках української мови. Розглянуто особливості застосування методу проектів у навчанні мови.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Кучерук, Оксана.
    Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 26-30.
Рубрики: Українська мова--Метод проектів
Кл.слова (ненормовані):
лексична компетентність -- вивчення лексики
Анотація: У статті порушено проблему лексичної компетентності учнів як українськомовних особистостей та запропоновано шляхи її розв'язання. На основі аналізу і синтезу науково-методичних праць уточнено поняття "лексична компетентність" у зіставленні з суміжним поняттям "лексикологічна компетентність", розкрито особливості використання методу проектів для формування лексичної компетентності у процесі шкільного навчання української мови. Наведено орієнтовну модель методу проектів, визначено навчально-організаційні умови проектного навчання, запропоновано відповідні методичні рекомендації.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Кучерук, Оксана.
    Формування риторичної культури студентів-полоністів з використанням інтерактивних методів навчання [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 6. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--ВНЗ
   Педтехнології--Інтерактивне навчання

   Вища освіта--Методи навчання

   Вища освіта--Підготовка вчителів мови і літератури

   Риторика

Кл.слова (ненормовані):
риторична культура -- студенти-полоністи -- інтерактивні методи навчання -- навчальна гра


Дод.точки доступу:
Білявська, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кучерук, Оксана.
    Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 3. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології

   Мовна освіта--Медіаосвіта--Загальноосвітні навчальні заклади

   Медіа-освіта--Наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвітній підхід -- принципи медіаосвіти -- методика навчання української мови -- медіазасоби


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)