Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лилик, Ірина$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.


    Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2010: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 7-13.
Рубрики: Ринок маркетингових досліджень--Структура--Україна
   Ринок маркетингових досліджень--Обсяг--Україна

   Маркетингові дослідження--Вартість--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Задоволеність споживачів
Анотація: У статті надано експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні у 2010 році, виконаних маркетинговими дослідними агенціями на замовлення, без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств-товаровиробників та операторів ринків, а також перспектив розвитку сектору на 2011 р.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Лилик, Ірина.
    Досвід українських компаній у налагодженні діалогу з новим споживачем [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 5-16. - Библиогр.: с. 16 (7 назв.)
ББК 65.24
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Соціальні мережі

   Діяльність підприємств--Інтернет-простір

Анотація: У статті представлена методика оцінки ефективності роботи українських брендів в інтернет-просторі, у тому числі в соціальних мережах Facebook і ВКонтакте, які розглядаються як інформаційна платформа споживачів.


Знайти схожі

3.


    Лилик, Ірина.
    Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 44-54.
ББК 65
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Замовники маркетингових досліджень

   Ринок В2С

Анотація: У статті представлено щорічний огляд розвитку ринку маркетингових досліджень, який дає змогу виявити тенденції ринку, проблеми і шляхи їх подолання.


Знайти схожі

4.


    Лилик, Ірина.
    Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 6. - С. 56-63. - Библиогр.: с. 63 (1 назв.)
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові дослідження--Європейський ринок
   Консолідація ринку

   Маркетингові дослідження--Методи

Анотація: В даній статті окреслено основні тенденції розвитку індустрії маркетингових досліджень в світовому масштабі, спираючись на публікації ESOMAR, які подані в щорічному звіті "Global Market Research".


Знайти схожі

5.


    Лилик, Ірина.
    Громадські організації та бізнес: діалог 2015 року. Діяльність індустріального гендерного комітету з рекламами [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 1/2. - С. 12-15 : il. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама--Гендерний комітет
   Громадські організації--Бізнес--Діалоги

Кл.слова (ненормовані):
етичні норми -- дискримінація -- виконавча влада


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2015 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 1/2. - С. 19-33 : табл. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
транснаціональні корпорації -- фінансові послуги -- контрагенти -- іноземна валюта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 4-22 : табл., діагр.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Україна, 2016 рік
Кл.слова (ненормовані):
обсяг ринку -- замовники досліджень -- методи і типи досліджень
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 4-28 : рис., табл. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
експертна оцінка -- валютний ринок -- тестування продуктів -- бізнес планування
Анотація: Дослідження ринку маркетингових джосліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Результати дослідження презентуються на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій та конференції "Маркетинг в УКраїні".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Лилик, Ірина.
    Кейс: стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / Ірина Лилик, Анна Губернюк // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Ринок кави--Маркетингові технології
Кл.слова (ненормовані):
сегмент продажів -- міжнародні бренди -- рекламна компанія -- дизайн упаковки
Анотація: Кейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середніх підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем "Маркетингове планування" та "Стратегії просування" під час викладання курсів з маркетингу та менеджменту. Кавовий бізнес в Україні значно збільшився і продовжує зростати.


Дод.точки доступу:
Губернюк, Анна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Лилик, Ірина.
    Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 6-14 : фот.
Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
маркетологи -- бренди -- рекламний ринок -- топ-менеджмент
Анотація: 25 жовтня 2018 року відбувся Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами''. Авторка цієї статті особисто провела бесіди з маркетинг-директорами та рекламістами 32 компаній, реклами яких буи визнані Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами дискримінаційними. Спілкування з ними дало змогу виявити найпоширеніші помилки менеджменту, які, зрештою, і стали мотивами застосування останніми сексизму в рекламі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 4-23 : рис., табл.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок--Експертна оцінка--Аналіз
Кл.слова (ненормовані):
транснаціональні корпорації -- етнографічні дослідження -- ситуація споживання -- економічна криза -- інвестиційна криза
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на дані, які дослідницькі компанії надають для аналізу та на експертні думки. Дане дослідження проводиться починаючи з 2003 року. Результати досліджень відкриті, презентуються на конференціях, публікуються в журналі "Маркетинг в Україні" та на сайті Української Асоціації Маркетингу www.uam.in.ua


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Лилик, Ірина.
    2019: звіт про діяльність індустріального ґендерного комітету з реклами [Текст] / Ірина Лилик, Олена Бучинська // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 52-58 : рис.
Рубрики: Реклама--Ґендерна політика
Кл.слова (ненормовані):
соціальна політика -- рекламний контент -- дискримінація
Анотація: 2019 рік виявився дійсно насиченим для Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами: було проведено декілька десятків тренінгів та семінарів в різних регіонах України, розглянуто декілька сотен скарг на дискримінаційну за ознакою статі рекламу, поновлено роботу у напрямку внесення змін до Закону України "Про рекламу", розпочато ефективну взаємодію із представниками адміністративних судів України.


Дод.точки доступу:
Бучинська, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Лилик, Ірина.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: еспертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 1. - С. 4-29 : рис., табл.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок
Кл.слова (ненормовані):
трекінгові проекти -- ринок електромобілів -- мотивування респондентів
Анотація: Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на дані, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Дане дослідження проводиться починаючи з 2003 року. Результати дослідження є відкритими.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Савицька, Наталія.
    Дослідження асоціативного сприйняття упаковки пересічниними споживачами як інструмент запобігання недобросовісної конкуренції [Текст] / Наталія Савицька, Ірина Лилик, Марія Михайлова // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 3. - С. 22-31 : рис. - Бібліогр.: с. 31
Рубрики: Маркетингові комунікації--Дослідження--Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
технологічна інновація -- анкетне опитування -- конкурентний ринок -- маркетингові стратегії
Анотація: У статті наведено результати маркетингових досліджень асоціативного сприйняття упаковки пересічними споживачами на предмет схожості або відмінності зовніщніх форм та фірмового стилю упаковки двох різних виробників рідкого крем-мила.


Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина; Михайлова, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


   
    Практична соціологія для професіоналів медіа [Текст] : онлайн-курс на PROMETHEUS / ред. кол.: І. В. Бакушевич та ін. // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 4. - С. 5-71 : табл., фот. - Зміст: Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Олексій Погорелов, Ірина Лилик. Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / А. Федорченко. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / М. Єнін. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Винославська. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Солнцев. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Н. Харченко. Як працювати з даними соціологічних досліджень / В. Паніотто. Як працювати з даними соціологічних дослідждень / А. Шахдінарян. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Т. Костюченко. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / С. Винославська. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / І. Лилик, О. Погорелов. Робота з аудиторіїю. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна.
Рубрики: Маркетингові дослідження--Соціологічні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
екзит-пол -- електронний рейтинг -- медіаспоживання -- соціальні мережі
Анотація: Цей курс створений для фахівців медіа компаній журналістів, редакторів, дослідників. Його розробили дві фахові асоціації - "Українська Асоціація Маркетингу" та "Українська Асоціація Медіа Бізнесу". Мета курсу - навчити базовим інструментам вивчення аудиторії та покращити якість медіа контенту, зокрема в локальних ЗМІ.


Дод.точки доступу:
Лилик, І. В. \ред. кол\; Бакушевич, І. В. \ред.кол.\; Ян, Віктор \ред. кол.\; Дима, О. О. \ред. кол.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Лилик, Ірина.
    Звіти про роботу ГО "Українська Асоціація маркетингу" [Текст] / Ірина Лилик // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 6. - С. 38-43 : рис., порт.
Рубрики: Маркетингова діяльність--Асоціація--Україна
Кл.слова (ненормовані):
медіа бізнесу -- рекламний ринок -- сексистська реклама -- стандарти якості
Анотація: Автором статті подано звіти про роботу ГО "Українська асоціація маркетингу", зокрема про дослідження обороту ринку маркетингових досліджень та визначення тенденцій його розвитку чи скорочення, а також проблеми та шляхи їх вирішення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)