Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Луговий, В. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.


    Луговий, В. І.
    Диференціація середньої освіти в країнах Організації економічного співробітництва і розвитку [Текст] / В. І. Луговий // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 60-67
ББК 74
Рубрики: Середня освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Луговий, В. І.
    Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України: час дискусій і час дій [Текст] / В. І. Луговий // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 5-15
ББК 74
Рубрики: Вища освіта--Україна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація [Текст] / В. І. Луговий // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 2. - С. 5-22.
ББК 74
Рубрики: Професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Луговий, В. І.
    Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 20 (23 назви)
Рубрики: Інформація--Вплив на людину
Анотація: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвивальний вплив на людину.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Луговий, В. І.
    Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі: порівняльний аналіз [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 64-70. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Фінансування--Україна
   Освіта--Фінансування--Передові країни світу

Анотація: Йдеться про економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Луговий, В. І.
    Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 15-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти
Анотація: Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової і національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО 2011 р. для розроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Луговий, В. І.
    Зв'язок складності та самостійності в освіті [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Самостійність--Складність
Анотація: Мета статті - на підставі теоретичного узагальнення емпіричних даних розкрити характер зв'язку складності й самостійності як ключових понять сучасної освіти.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Луговий, В. І.
    Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 2. - С. 14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.484(4Укр)
Рубрики: Освіта--Компетентністний підхід
Анотація: Аргументовано, що утвердження в теорії й практиці освіти особистісно орієнтованої результатної парадигми на основі компетентністного підходу супроводжується становленням відповідного поняттєво-категоріального апарату. Уточнено сутність і співвідношення ключових понять: освіта, навчання/навченість, результати освіти, навчальні результати, компетентність/компетентності, кваліфікація тощо в контексті Міжнародної стандартної класифікації освіти 2011 р. і проекту "Тюнінг" (проект Європейської комісії "Налаштування освітніх структур в Європі").


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О.М.; Таланова, Ж.В.

Знайти схожі

9.


    Луговий, В. І.
    Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 4. - С. 11-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Університети
   Вищі навчальні заклади--Академії

Анотація: Мета статті- на системних засадах дослідити інтеграцію освіти і науки шляхом розвитку досліджень в університетах та навчання в академіях.


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Луговий, В. І.
    Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Оплата праці--Освіта--США
Анотація: Мета статті- дослідити особливості оплати праці різних категорій персоналу в провідних університетах США, що важливо для реформування заробітної плати в українській вищій школі.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Комунальні коледжі США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 2. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта зарубіжних країн--США
Анотація: На прикладі провідного штату Флорида проаналізовано специфіку комунальних коледжів США з огляду на розвиток відповідних закладів освіти в Європі та Україні. Зазначено, що ці коледжі відіграють велику роль у забезпеченні формальної і неформальної освіти впродовж життя, насамперед післясередньої невищої та вищої освіти як загальноакадемічного, так і професійного спрямувань.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Луговий, В. І.
    Об'єктивне і суб'єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 4. - С. 32-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Світовий досвід
Анотація: Проаналізовано основні світові підходи до оцінювання якості середньої і вищої освіти: зовнішній об'єктивний та внутрішній суб'єктивний (суб'єктивне опитування, самооцінка суб'єкта).


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Луговий, В. І.
    Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 1. - С. 5-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Професійна невища і вища--Стандартизація--Теоретико-методологічні аспекти
Анотація: З використанням Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО) та Національної рамки кваліфікацій (НРК) з'ясовано специфіку ланок професійної (невищої) та вищої (професійно орієнтованої) освіти, що важливо для їх стандартизації. З огляду на основні стандартні характеристики "визначеності" та "відповідності" запропоновано несуперечливу і гармонізовану з НРК багаторівневу організацію цих ланок освіти для унормування в новому українському освітньому законодавстві.


Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Луговий, В. І.
    Закон базисної організації компетентностей [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 4. - С. 14-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Компетентність--Закон базисної організації
Анотація: В статті сформульовано закон базисної організації компетентностей. Наведено його теоретичні обгрунтування і модель, прикладні наслідки, емпіричні підтвердження, практичні застосування. Доведено, що базисна організація компетентностей цілісно об'єднує п'ять фундаментальних їх видів, пов'язаних із опануванням п'яти основних видів соціально-культурної інформації: знань, цінностей, проектів, консенсусів і художніх образів. З'ясовано сутнісні відмінності та повноту переліку фундаментальних видів компетентностей.


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Луговий, В. І.
    Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікацій [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2018. - № 1. - С. 5-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Компетентності --Ціннісно-орієнтаційні--Кваліфікації--Україна
Анотація: Обгрунтовано ціннісно-орієнтаційний вид компетентностей як паритетний з іншими фундаментальними їх видами в описі кваліфікаційних рівнів Національної рамки кваліфікацій (НРК) та майбутніх галузевих рамок кваліфікацій (ГРК), що входить до компетентнісного складу кваліфікацій.


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Луговий, В. І.
    Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2018. - № 2. - С. 5-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Заклади вищої освіти--Рейтинг--Світовий досвід--Україна
Анотація: У статті на основі аналізу вітчизняної вищої освіти і світового досвіду університетського рейтингування обгрунтовано концептуальні засади створення національного рейтингу закладів вищої освіти. З'ясовано, що в Україні перехід від вищої освіти зразка 60-80-х рр. до її сучасної конкурентоспроможної організації невиправдано затягнувся і характеризується дестабілізацією, розбалансуванням, стагнацією мережі закладів вищої освіти. Аргументовано, що світова університетська практика для цілеспрямованої підтримки і стратигічного розвитку закладів вищої освіти послуговується механізмами акредитаційного, рамкового й рейтингового оцінювання.


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Луговий, В. І.
    Нові уроки лідерства для України від Шанхайського рейтингу 2018 року [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2018. - № 3. - С. 5-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Рейтинг--Лідерство--Україна
   Вища освіта--Шанхайський рейтинг, 2018 р.

Анотація: Проаналізовано участь країн Світу у Шанхайському рейтингу 2018 р., що підтверджує подальше послаблення вищої освіти України і потребує відповідного державного політико-стратегічного реагування. Прогресуючі позиції інших країн у загальній (усього 59 країн) і галузевій (83 країни) версіях цього рейтингу, зокрема сусідніх, малих європейських та африканських країн, і відсутність у рейтингу України свідчать про істотне відставання й критичне зміщення вітчизняної університетської освіти на узбіччя світового інтелектуального розвитку. За даними рейтингу, Україна перебуває серед третини європейських країн (із 49 країн - членів Ради Європи) з неконкурентоспроможною вищою освітою.


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Луговий, В. І.
    Консолідовані університети креативної Італії [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 3. - С. 5-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Університети--Конкурентоспроможність--Консолідація--Італія--Україна
Анотація: Стаття полягає в узагальненні ключових рис університетської освіти та контексту її становлення й розвиток в Італії та порівнюється зі станом і перспективами вищої освіти України. На основі аналізу вироблено пропозиції подолання української університетської кризи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)