Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Луговий, В. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
18
Показані документи
с 1 за 18
>
1.
Луговий
, В. І.
Диференціація середньої освіти в країнах Організації економічного співробітництва і розвитку [Текст] / В. І.
Луговий
> // Педагогiка i психологiя. - 2009. -
№ 1
. - С. 60-67
ББК
74
Рубрики:
Середня освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Луговий
, В. І.
Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України: час дискусій і час дій [Текст] / В. І.
Луговий
> // Педагогiка i психологiя. - 2009. -
№ 1
. - С. 5-15
ББК
74
Рубрики:
Вища освіта--Україна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
74
Л 83
Луговий
, В. І.
Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація [Текст] / В. І.
Луговий
> // Педагогiка i психологiя. - 2010. -
N 2
. - С. 5-22.
ББК
74
Рубрики:
Професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Луговий
, В. І.
Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І.
Луговий
> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 2
. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 20 (23 назви)
Рубрики:
Інформація--Вплив на людину
Анотація:
Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвивальний вплив на людину.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Луговий
, В. І.
Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі: порівняльний аналіз [Текст] / В. І.
Луговий
, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 64-70. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Освіта--Фінансування--Україна
Освіта--Фінансування--Передові країни світу
Анотація:
Йдеться про економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі.
Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Луговий
, В. І.
Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація [Текст] / В. І.
Луговий
, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2013. -
№ 1
. - С. 15-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Освіта--Міжнародна стандартна класифікація освіти
Анотація:
Проаналізовано Міжнародну стандартну класифікацію освіти версії 2011 р. з огляду на її розвиток і креативну роль щодо розуміння та модернізації світової і національних освітніх систем. Аргументовано доцільність використання концепції МСКО 2011 р. для розроблення концептуальних засад Національної стандартної класифікації освіти України.
Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Луговий
, В. І.
Зв'язок складності та самостійності в освіті [Текст] / В. І.
Луговий
, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2013. -
№ 4
. - С. 50-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Освіта--Самостійність--Складність
Анотація:
Мета статті - на підставі теоретичного узагальнення емпіричних даних розкрити характер зв'язку складності й самостійності як ключових понять сучасної освіти.
Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Луговий
, В. І.
Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І.
Луговий
, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2014. -
№ 2
. - С. 14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.484(4Укр)
Рубрики:
Освіта--Компетентністний підхід
Анотація:
Аргументовано, що утвердження в теорії й практиці освіти особистісно орієнтованої результатної парадигми на основі компетентністного підходу супроводжується становленням відповідного поняттєво-категоріального апарату. Уточнено сутність і співвідношення ключових понять: освіта, навчання/навченість, результати освіти, навчальні результати, компетентність/компетентності, кваліфікація тощо в контексті Міжнародної стандартної класифікації освіти 2011 р. і проекту "Тюнінг" (проект Європейської комісії "Налаштування освітніх структур в Європі").
Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О.М.; Таланова, Ж.В.
Знайти схожі
>
9.
Луговий
, В. І.
Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки [Текст] / В. І.
Луговий
, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2015. -
№ 4
. - С. 11-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Вищі навчальні заклади--Університети
Вищі навчальні заклади--Академії
Анотація:
Мета статті- на системних засадах дослідити інтеграцію освіти і науки шляхом розвитку досліджень в університетах та навчання в академіях.
Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Луговий
, В. І.
Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України [Текст] / В. І.
Луговий
, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2016. -
№ 1
. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Оплата праці--Освіта--США
Анотація:
Мета статті- дослідити особливості оплати праці різних категорій персоналу в провідних університетах США, що важливо для реформування заробітної плати в українській вищій школі.
Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
74
Л 83
Луговий
, В. І.
Комунальні коледжі США: досвід для України [Текст] / В. І.
Луговий
> // Педагогіка і психологія. - 2016. -
№ 2
. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Освіта зарубіжних країн--США
Анотація:
На прикладі провідного штату Флорида проаналізовано специфіку комунальних коледжів США з огляду на розвиток відповідних закладів освіти в Європі та Україні. Зазначено, що ці коледжі відіграють велику роль у забезпеченні формальної і неформальної освіти впродовж життя, насамперед післясередньої невищої та вищої освіти як загальноакадемічного, так і професійного спрямувань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Луговий
, В. І.
Об'єктивне і суб'єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України [Текст] / В. І.
Луговий
, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2016. -
№ 4
. - С. 32-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Освіта--Світовий досвід
Анотація:
Проаналізовано основні світові підходи до оцінювання якості середньої і вищої освіти: зовнішній об'єктивний та внутрішній суб'єктивний (суб'єктивне опитування, самооцінка суб'єкта).
Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Луговий
, В. І.
Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І.
Луговий
, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2017. -
№ 1
. - С. 5-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Освіта--Професійна невища і вища--Стандартизація--Теоретико-методологічні аспекти
Анотація:
З використанням Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО) та Національної рамки кваліфікацій (НРК) з'ясовано специфіку ланок професійної (невищої) та вищої (професійно орієнтованої) освіти, що важливо для їх стандартизації. З огляду на основні стандартні характеристики "визначеності" та "відповідності" запропоновано несуперечливу і гармонізовану з НРК багаторівневу організацію цих ланок освіти для унормування в новому українському освітньому законодавстві.
Дод.точки доступу:
Таланова, Ж.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
14.
Луговий
, В. І.
Закон базисної організації компетентностей [Текст] / В. І.
Луговий
, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2017. -
№ 4
. - С. 14-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Компетентність--Закон базисної організації
Анотація:
В статті сформульовано закон базисної організації компетентностей. Наведено його теоретичні обгрунтування і модель, прикладні наслідки, емпіричні підтвердження, практичні застосування. Доведено, що базисна організація компетентностей цілісно об'єднує п'ять фундаментальних їх видів, пов'язаних із опануванням п'яти основних видів соціально-культурної інформації: знань, цінностей, проектів, консенсусів і художніх образів. З'ясовано сутнісні відмінності та повноту переліку фундаментальних видів компетентностей.
Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Луговий
, В. І.
Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікацій [Текст] / В. І.
Луговий
, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2018. -
№ 1
. - С. 5-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Освіта--Компетентності --Ціннісно-орієнтаційні--Кваліфікації--Україна
Анотація:
Обгрунтовано ціннісно-орієнтаційний вид компетентностей як паритетний з іншими фундаментальними їх видами в описі кваліфікаційних рівнів Національної рамки кваліфікацій (НРК) та майбутніх галузевих рамок кваліфікацій (ГРК), що входить до компетентнісного складу кваліфікацій.
Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Луговий
, В. І.
Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти [Текст] / В. І.
Луговий
, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2018. -
№ 2
. - С. 5-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Заклади вищої освіти--Рейтинг--Світовий досвід--Україна
Анотація:
У статті на основі аналізу вітчизняної вищої освіти і світового досвіду університетського рейтингування обгрунтовано концептуальні засади створення національного рейтингу закладів вищої освіти. З'ясовано, що в Україні перехід від вищої освіти зразка 60-80-х рр. до її сучасної конкурентоспроможної організації невиправдано затягнувся і характеризується дестабілізацією, розбалансуванням, стагнацією мережі закладів вищої освіти. Аргументовано, що світова університетська практика для цілеспрямованої підтримки і стратигічного розвитку закладів вищої освіти послуговується механізмами акредитаційного, рамкового й рейтингового оцінювання.
Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Луговий
, В. І.
Нові уроки лідерства для України від Шанхайського рейтингу 2018 року [Текст] / В. І.
Луговий
, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. - 2018. -
№ 3
. - С. 5-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Вища освіта--Рейтинг--Лідерство--Україна
Вища освіта--Шанхайський рейтинг, 2018 р.
Анотація:
Проаналізовано участь країн Світу у Шанхайському рейтингу 2018 р., що підтверджує подальше послаблення вищої освіти України і потребує відповідного державного політико-стратегічного реагування. Прогресуючі позиції інших країн у загальній (усього 59 країн) і галузевій (83 країни) версіях цього рейтингу, зокрема сусідніх, малих європейських та африканських країн, і відсутність у рейтингу України свідчать про істотне відставання й критичне зміщення вітчизняної університетської освіти на узбіччя світового інтелектуального розвитку. За даними рейтингу, Україна перебуває серед третини європейських країн (із 49 країн - членів Ради Європи) з неконкурентоспроможною вищою освітою.
Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
18.
Луговий
, В. І.
Консолідовані університети креативної Італії [Текст] / В. І.
Луговий
> // Педагогіка і психологія. - 2019. -
№ 3
. - С. 5-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Університети--Конкурентоспроможність--Консолідація--Італія--Україна
Анотація:
Стаття полягає в узагальненні ключових рис університетської освіти та контексту її становлення й розвиток в Італії та порівнюється зі станом і перспективами вищої освіти України. На основі аналізу вироблено пропозиції подолання української університетської кризи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)