Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ляшенко, О. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Ляшенко, О. І.
    Диференціація як основоположний принцип шкільного навчання [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогiка i психологiя. - 2009. - № 1. - С. 40-45
ББК 74
Рубрики: Загальноосвітні школи--Навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.
74
Л 99


    Ляшенко, О. І.
    Теоретично-методичні засади організації профільного навчання в старшій загальноосвітній школі [Текст] / О. І. Ляшенко // Освiта. - 2008. - N 45-46. - С. 6.
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.
88
Л 99


    Ляшенко, О. І.
    Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогiка i психологiя. - 2010. - N 4. - С. 5 -10.
ББК 88
Рубрики: Психологія--Здібності -розвиток

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ляшенко, О. І.
    Моделювання впливу інтелектуального капіталу на формування та функціонування технологічного укладу [Текст] / О. І. Ляшенко, С. В. Хомич // Регіональна економіка. - 2011. - № 4. - С. 192-198 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економічна теорія--Інтелектуальний капітал
   Економіка--Інтелектуальні ресурси--Сучасні технології

Кл.слова (ненормовані):
моделювання -- технологічний уклад -- теорія біфуркацій
Анотація: На основі теорії біфуркацій (катастроф) запропонована динамічна модель впливу інтелектуального капіталу на процес формування технологічного виробничого укладу. Проаналізовано ефекти, що виникають при заміщенні технологічних укладів.


Дод.точки доступу:
Хомич, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Атаманчук, П. С.
    Якість освіти як проблема дидактики фізики [Текст] / П. С. Атаманчук, О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.23
Рубрики: Фізика--Дидактичні одиниці
Анотація: Розкрито особливості менеджменту якості освіти в контексті побудови теоретичного базису дидактики фізики. Запропоновано системний підхід до формування компетентності й світогляду учнів і студентів на основі бінарного принципу оцінювання результативності навчання фізики.


Дод.точки доступу:
Ляшенко, О.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Ляшенко, О. І.
    Тест загальної навчальної компетентності: основні засади і результати пілотування [Текст] / О. І. Ляшенко, С. А. Раков // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 27-35. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Вища освіта--Тести загальної навчальної компетентності (ТЗНК)
Анотація: Обговорено: питання тесту нового типу в системі вступу до вишів в Україні- Тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), використання якого в комплексі з предметними тестами зовнішнього незалежного оцінювання забезпечить виші більш ефективними засобами відбору студентів.


Дод.точки доступу:
Раков, С.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Ляшенко, О. І.
    Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Життєві проблеми--Розв'язування
Анотація: Запропоновано методи творчого підходу до розв'язування задач. Досліджено сутність стратегічних тенденцій розв'язування задач як вияв інтегральної якості особистості.


Дод.точки доступу:
Швай, Р.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ляшенко, О. І.
    Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Середня освіта--Європейський Союз (ЄС)
Анотація: Подано узагальнений аналіз структури й тривалості загальної середньої освіти в країнах Європейського Союзу відповідно до Міжнародної стандартної класифікації освіти, ухваленої Генеральною Асамблеєю ЮНЕСКО у 2012 р.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Ляшенко, О. І.
    Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 4. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Тест загальної навчальної компетентності
Анотація: Розглянуто концептуальні засади тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), який за характером завдань належить до тесту здібностей, зокрема здатності майбутніх студентів до навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Ляшенко, О. І.
    Навчальне навантаження школярів України і країн ЄС: порівняльний аналіз [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Школярі--Навчальне навантаження
Анотація: Зроблено порівняльний аналіз рекомендованого навчального часу для засвоєння освітніх програм початкової і середньої освіти в навчальних закладах України і країн ЄС. З'ясовано, що в Україні тривалість навчального року і рекомендований мінімум навчального часу за умовний рік для засвоєння освітньої програми відповідного рівня освіти менші, ніж у країнах ЄС. Це є одним із чинників перевантаження українських школярів, особливо в початковій школі, оскільки вони засвоюють приблизно однаковий за обсягом зміст у більш стислі терміни, ніж їхні однолітки в країнах ЄС.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Ляшенко, О. І.
    Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа--Україна
Анотація: Проаналізовано стратегічні пріоритети розвитку української школи в умовах реформування освіти, які грунтуються на основних положеннях нового базового Закону України "Про освіту". Основну увагу надано пріоритетам, спрямованим на науково-методичне забезпечення трансформаційних процесів реформування початкової і середньої освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Ляшенко, О. І.
    На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики [Текст] / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 3. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта середня--Профільне навчання--Реформування і розвиток--Україна
Анотація: Окреслено концептуальні засади реформування української середньої школи і висвітлено шляхи подолання кризових явищ у загальній середній освіті. В основу модернізації змісту освіти покладено компетентнісний, діяльнісний і особистісно орієнтований підходи до навчання.


Дод.точки доступу:
Мальований, Ю. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ляшенко, О. І.
    Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи [Текст] : [доп. на Загал. зборах НАПН України 16 листоп. 2018 р.] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2018. - № 4. - С. 5-11
Рубрики: Освіта в Україні--Реформа освіти--Середня освіта
   Зміст освіти--Реформування

Анотація: Проаналізовано стан розроблення проблем змісту початкової і загальної середньої освіти науковими установами НАПН України, охарактеризовано основні здобутки вчених Академії за останні роки, зокрема щодо концептуального і навчально-методичного забезпечення оновлення змісту освіти, окреслено найважливіші завдання щодо модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи. Зазначено, що залишається недостатньо дослідженою проблема стандартизації змісту освіти, що ускладнює роботу над стандартами загальної середньої освіти й освітніми програмами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)