Матвієць, Тамара. Технологія "Кроссенс" на уроках математики [Текст] / Т. Матвієць> // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 7. - С. 22-25 Рубрики: Математика--Методи навчання--Структура--Урок Кл.слова (ненормовані): асоціативний ланцюжок -- квадрати -- ребус -- головоломка Анотація: У статті йдеться про цікаву і просту технологію, яка допоможе створити міжпредметні зв'язки, урізноманітнити структуру уроку, сприятиме усуненню напруги й розширенню світогляду учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шепета, Анжела. Технологія вітагенного навчання з голографічним методом проекцій [Текст] : мій досвід / А. Шепета> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 6. - С. 52-73 : іл. - Зміст: Стереопроекція. Виділяють такі прийоми вітагенної технології з голографічними проекціями ; Прийоми вітагенного навчання ; Орієнтовна технологічна карта уроку засвоєння знань із використанням вітагенних технологій із голографічним методом проекцій ; План запровадження технології вітагенного навчання з голографічним методом проекцій на уроках зарубіжної літератури ; Використання технології вітагенного навчання з голографічним методом проекцій на уроках зарубіжної літератури ; Оскар уайльд "Хлопчик-зірка". Еволюція образу головного героя. 5-й клас ; Відомості про Оскара Уайльда ; Легенда про нарциса / Оскар Уайльд. Рольова гра "Суд над хлопчиком-зіркою" Рубрики: Освіта--Навчання--Виховання Вітагенне навчання Кл.слова (ненормовані): прийоми вітагенних анологій -- буктрейлер -- веб-сторінка -- кроссенс -- скрапбукінг -- каліграма -- Уайльд О. Анотація: У матеріалі розкрито принцип використання вітагенного навчання з голографічним методом проекцій у навчально-виховному процесі, що сприяє підвищенню фахової майстерності педагогів та оволодінню учнями певними якостями: гнучко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях, самостійно та критично мислити, уміти бачити та формувати проблему, знаходити шляхи раціонального її вирішення, бути комунікабельним, уміти самостійно працювати над розвитком власної моральності. Дод.точки доступу: Уайльд, Оскар (видатний ірландський англомовний поет, драматург, письменник, есеїст ; 1854-1900) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Попова, Т. Ю. Використання кроссенсів на уроках української мови та літератури [Текст] / Т. Ю. Попова> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2016. - № 22-24. - С. 4-9. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Українська мова--Українська література--Уроки--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Кроссенс Анотація: В арсеналі кожного педагога є методи, прийоми, форми організації навчальної діяльності, що мають на меті розвиток учня. До таких належить і кроссенс як головоломка нового типу. Він виконує роль візуального організатора - графічного подання різноманітних розумових процесів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Листя, скеля, птах? Франко! [Текст]> // Голос України. - 2018. - 17 верес. (№ 173). - С. 12 : іл. Рубрики: Нові освітні технології--Навчання--Сучасні методи Кл.слова (ненормовані): урок-головоломка -- урок-кроссенс Анотація: Кроссенс - асоціативна головоломка з 9-ти картинок, пов'язаних між собою. Українські вчителі вже використовують цей метод для нетрадиційної перевірки знань із теми. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Горобченко, Ірина. Коли учень "на гачку" [Текст] : ділюся досвідом / Ірина Горобченко> // Голос України. - 2018. - 17 верес. (№ 173). - С. 13 : портр. Рубрики: Викладання української мови--Загальноосвітні школи--Досвід учителів Кременчук, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): учнівські кроссенси -- кроссенс на домашнє завдання Анотація: Чому учнівський кроссенс кращий за вчительський, який стосунок він має до самонавчання та чим зумовлений "wow-ефект" цього методу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гречко, Тетяна. Який він, Гоголь сьогодення? [Текст] : урок-кроссенс за творчістю Миколи Гоголя / Тетяна Гречко> // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 6-10 : ілюстр. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Письменники українські російськомовні, 19 ст. Нестандартні уроки Кл.слова (ненормовані): урок-кроссенс -- тролінг та меми Дод.точки доступу: Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шамбір, Н. В. Кроссенс як сучасний методичний прийом візуалізації навчального матеріалу [Текст] / Н. В. Шамбір> // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. - 2019. - № 4. - С. 18-21 : обр., іл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дидактична скарбничка Кл.слова (ненормовані): кроссенс -- функції кроссенсу -- алгоритм створення кроссенсу -- використання кроссенсу на різних етапах уроку Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Ляшенко, І. М. Методичні родзинки на уроках зарубіжної літератури. 5-й клас [Текст] / І. М. Ляшенко> // Зарубіжна література в школі. - 2019. - № 13/14. - С. 53-60 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Ігрові форми навчання Інноваційна педагогіка--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): ігрові інноваційні заходи -- кроссенс -- квест -- вивчення художніх творів Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Новікова, Оксана. Конкурс для вчителів "Вивчаємо сучасну літературу: мій досвід". Сучасні технології викладання зарубіжної літератури в старшій школі і коледжах [Текст] / Оксана Новікова> // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 2. - С. 42-44. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Педагогічні технології--Зарубіжна література Кл.слова (ненормовані): розвиток критичного мислення -- кластер -- кроссенс -- фішбоун -- інтелект-карти -- ромашка-"Блума" -- т-таблиця -- печворк Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |