Сабангулова, А. Б. Иностранный язык как фактор высшего образования [Текст] / А. Б. Сабангулова> // Alma mater. - 2011. - № 8. - С. 72-74. - Бібліогр.: с. 74 . - ISSN 0321-0383 Рубрики: Іноземні мови--Вища школа Кл.слова (ненормовані): гуманізація вищої освіти -- гуманітарний світогляд -- освітнє середовище |
Ульянова, И. В. Организация смысложизненноориентирующей среды школы [Текст] / И. В. Ульянова> // Воспитание школьников. - 2011. - № 9. - С. 10-14 . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Проекти Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- творче средовище -- традиції школи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мадзігон, В. М. Інформатизація освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи / В. М. Мадзігон> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 3-8 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- інноваційні технології Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Манилюк, Юлія Оптимальна модель педагогічної взаємодії у дитсадку [Текст] / Юлія Манилюк> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація роботи дошкільного закладу Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- психолого-педагогічне проектування -- навчальний план -- педагогічна взаємодія Анотація: Реалізацїї в новому навчальному році завдань Базового компонента сприятиме впровадження сучасних експериментально апробованих освітніх технологій, зокрема технології психолого-педагогічного проектування педагогічної взаємоді. В статті висвітлено авторську модель педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу - педагогів і дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Галкина, Е. А. Что необходимо знать учителю об инновационной деятельности [Текст] / Е. А. Галкина> // Биология в школе. - 2013. - № 1. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19 . - ISSN 0320-9660 Рубрики: Методика викладання--Біологія Педагогічні інновації Природничонаукова освіта Кл.слова (ненормовані): інновації -- інноваційна діяльність -- освітнє середовище Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Гавриш, Наталя Організовувати, але не обмежувати : управління розвитком дітей в освітньому середовищі дитсадка [Текст] / Наталя Гавриш, Олена Лінник> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 8-13 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Теорія виховання Педагогіка--Дошкільна--Процес виховання Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- компетентність дитини -- самовираження дитини Анотація: В статті йдеться про те, як, надавши кожному вихованцеві свободу, зберегти порядок у групі, як виконувати програмові завдання, відмовившись від керівної ролі, як зробити середовище освітнім і розвивальним. Дод.точки доступу: Лінник, Олена Все экземпляры списаны |
Алексеев, С. В. Экологическая концепция безопасности образовательной среды школы [Текст] / С. В. Алексеев> // Биология в школе : научно-теоретический методический журнал. - 2013. - № 4. - С. 44-51. - Библиогр.: с. 51 . - ISSN 0320-9660 Рубрики: Методика викладання--Біологія Факторіальна екологія Концепції Кл.слова (ненормовані): безпека -- освітнє середовище -- ризикологія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Полякова, О. Б. Профессиональная образовательная среда на защите будущих специалистов от профессиональных деформаций [Текст] / О. Б. Полякова> // Мир психологии. - 2013. - № 4. - С. 120-131. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Професійна освіта--Психологія--Підготовка фахівців Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гонтаровська, Н. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості [Текст] / Н. Гонтаровська> // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 29-33. - Бібліогр.:9 назв.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- здібні діти -- освітнє середовище -- передумови розвитку особистості -- проект Анотація: У статті наголошується, що стратегічним напрямом розвитку освітньої галузі на сучасному етапі є створення необхідних умов для виховання та навчання творчої самодостатньої особистості. Обгрунтовується проектування розвивального освітнього середовища як основної умови розвитку обдарованої дитини на пріоритетних засадах визначення її права на вільний розвиток і повноцінну реалізацію своїх здібностей та інтересів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Журавель, Т. О.. Буллінг над обдарованими дітьми - актуальна проблема сьогодення [Текст] / Тетяна Олексіївна Журавель, Вікторія Валеріївна Зюзь> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 30-33 : табл.
Булінг--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): буллінг -- моббінг -- міжособові стосунки -- дитяча психологія -- освітнє середовище -- фактори, які викликають і виключають насильство -- агресія -- обдаровані діти Анотація: Навчання та розвиток обдарованих дітей вимагаює не тільки розумно побудованого навчального процесу, поглибленого навчання, а й забезпечення сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі. З метою вдосконалення навчально-виховного процесу було порівняно досліджені явища буллінг і моббінг за оцінками школярів, які навчалися у звичайних школах і поступили в медичний ліцей. Дод.точки доступу: Зюзь, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кушнікова, Світлана. Філософсько-освітні ідеї гуманізму та гуманізація сучасної освіти [Текст] / С. Кушнікова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 33-40. - Бібліогр.: с.39 Рубрики: Філософія освіти Освіта--Педагогічні ідеї Кл.слова (ненормовані): особистість -- освітнє середовище -- інформаційне суспільство -- толерантність -- методологічні парадигми освіти -- ціннісні орієнтації Анотація: У статті розглянуто вплив ідей гуманізму на процес гуманізації сучасної освіти. В основу дослідження покладено філософські, психологічні, педагогічні ідеї гуманізму і концепції гуманізації освіти. Сучасна світова гуманістична думка виходить з того, що сама людина, її права й обов'язки мають перебувати в центрі уваги держави і суспільства. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Коломієць, Н. Навчальне середовище як ресурсний центр розвитку особистості учня [Текст] / Надія Коломієць> // Початкова школа. - 2015. - № 10. - С. 1-4. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Типи шкіл Кл.слова (ненормовані): дидактика початкової освіти -- Скандинавська гімназія -- творче виховання -- освітнє середовище -- психодидактичне середовище Анотація: У статті описано досвід роботи Скандинавської гімназії м. Києва в контексті функціонування безпечного, здоров'язбережувального, розвивального навчального середовища. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Беззуб, Юрій. Українознавство в тенденціях культурно-освітнього розвитку України початку ХХІ століття [Текст] / Ю. Беззуб> // Українознавство. - 2015. - № 3. - С. 190-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Культура--Освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): інтегративне знання -- освітнє середовище -- виховання -- "м'яка сила" Анотація: У статті на основі розвитку сучасного наукового українознавства висвітлюються напрями його практичного використання в міжнародному поширенні українських культурних впливів та вітчизняному освітньо-виховне середовище. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пензай, Л. Становлення особистості дитини в сучасному освітньому просторі / Л. Пензай> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11-12. - С. 18-19 Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): особистість -- соціалізація особистості -- освітнє середовище -- освітній простір Анотація: Розкрито важливість розбудови освітнього простору, в якому особистість з раннього дитинства усвідомлювала би свою суспільну значущість і через систему ціннісних ставлень набувала досвід взаємодії із соціумом. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хмелевська, О. М. Освітні ризики у контексті людського розвитку [Текст] / О. М. Хмелевська> // Демографія та соціальна економіка. - 2016. - № 3. - С. 145-157. - Бібліогр.: с. 155-157.
Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- освітні ресурси -- суспільство знань -- освітній простір Анотація: До освітніх ризиків людського розвитку запропоновано відносити ризики доступу, ризики участі, ризики якості та ризики використання освітнього потенціалу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кореганова, Оксана. Формування єдиного інформаційно-освітнього середовища навчального закладу [Текст] / Оксана Кореганова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3/4. - С. 135-139 : фот. - Бібліогр.: с. 139.
Кл.слова (ненормовані): інформаційний простір -- освітнє середовище -- інформаційне суспільство -- інформаційна культура Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Курило, Вікторія. Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра [Текст] / Вікторія Курило, Алла Остроуменко> // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 1-4. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- Інтелект України, проект -- гармонійний розвиток -- розвиток особистості -- здібні учні -- обдаровані діти -- самореалізація учнів -- початкова школа -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ Анотація: У статті розглянуто аспекти щодо створення освітнього середовища як способу організації навчання, виховання й розвитку підростаючого покоління. Описано досвід впровадження Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в місті Дніпро, який сприяє створенню оптимального освітнього середовища для навчання, виховання та розвитку молодших школярів, допомагає сповна розкрити дитину, реалізувати її потенційні можливості, зробити успішною й щасливою. Дод.точки доступу: Остроуменко, Алла Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Куркуріна, Людмила. Створення інноваційного осівтнього середовища в умовах НУШ через упровадження проєктних технологій [Текст] / Людмила Куркуріна, Альона Сергієнко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - листоп. (№ 11). - С. 77-85 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Проекти Освітні технології--Інновації Кл.слова (ненормовані): метод проєктів -- освітнє середовище -- нова українська школа Дод.точки доступу: Сергієнко, Альона Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
21 термін із Закону України "Про повну загальну середню освіту" [Текст]> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 6. - С. 8-11 : рис. Рубрики: Освіта України--Законодавчі і нормативні документи Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- модельна навчальна програма -- пансіон -- територіальна доступність |