CUKK-VDPU-316390 Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : біологія [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 19/20/21. - С. 89-96 Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Біологія--Плани і програми-- Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- рівень стандарту -- академічний рівень -- профільний рівень Все экземпляры списаны |
CUKK-VDPU-528431 Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : інформатика [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 22/23/24. - С. 30-42 Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Інформатика--Плани і програми--Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- поглиблене вивчення -- календарне планування -- оцінювання знань -- пропедевтичне вивчення Все экземпляры списаны |
Пендзей, Іван. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / Іван Пендзей> // Вища школа. - 2011. - № 11. - С. 94-103 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Освіта за кордоном--США--Канада--Німеччина Вища освіта--Наукова бібліотека в ВНЗ Кл.слова (ненормовані): новітня історія країн Західної Європи і Америки -- національна історія -- оцінювання знань -- державна програма -- електронний підручник -- електронна система МБА Анотація: У статті аналізуються проблеми викладання і вивчення студентами новітньої історії зарубіжних країн, пропонуються шляхи їх розв'язання - створення електронного підручника, електронної системи міжбібліотечного абонемента (МБА), нарощення україномовної історіографічної бази, започаткування державної програми широкомасштабного вивчення історії країн Західної Європи і Америки, створення спеціалізованих науково-дослідних установ - Інституту США і Канади, Німеччини, Франції тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пендзей, Іван. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання [Текст] / І. Пендзей> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Бібліогр.: с. 30 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): кредитно-модульна система -- 100-бальна шкала оцінювання знань -- оцінювання знань -- змістовий модуль -- модульна контрольна робота -- есе -- курсова робота Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критеріїв їх оцінювання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Войтко, О. Особливості початкової освіти в Іспанії [Текст] / Оксана Войтко> // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 52-55. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа в зарубіжних країнах--Іспанія Кл.слова (ненормовані): знання і навички ХХI століття -- компетенції -- соціалізація -- інтеграція -- творчість -- мотивація -- оцінювання знань Анотація: У статті розкрито специфіку системи початкової освіти Іспанії. Автор наголошує на застосуванні різних методик викладання для підтримання інтересу учнів до навчання, підвищення рівня їх мотивації. В освітньому процесі використовується індивідуальний підхід до кожного учня, діяльнісна технологія, вивчаються інтегровані навчальні курси, встановлюються міжпредметні зв'язки. Зміст початкової освіти Іспанії відповідає вимогам Ради Європи і Європейського Союзу щодо набуття базових навичок і компетенцій для продовження навчання в основній школі. Наведено принципи роботи вчителів та розглянуто способи і методики оцінювання рівня знань учнів. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Матвєєва, Я. Сформованість дослідницьких умінь старшокласників [Текст] : як провести моніторингові дослідження / Я. Матвєєва> // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 20. - С. 4-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): позаурочна діяльність -- обдаровані діти -- досвід роботи -- оцінювання знань -- моніторінгові дослідження -- старшокласники -- дослідницькі уміння Анотація: Модель моніторингових досліджень сформованості дослідницьких умінь учнів школи ІІІ ступеня з біології: програму, графік, методи, циклограму й поетапний опис дослідження. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Копач, Сергій. Конкурсне приймання учнів [Текст] : локальна документація / С. Копач> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 22. - С. 4-12 Рубрики: Загальноосвітні школи--Управління Кл.слова (ненормовані): конкурсні випробування -- навчальні предмети -- оцінювання знань Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Яланська, Світлана. Оцінка в нашому житті [Текст] : профілактична програма / Світлана Яланська> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 15/16. - С. 14-19 : рис. - Зміст: Казка про кошеня Сашу ; Шустрик та Обжорик
Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- вніб 3 Анотація: Стаття про оцінювання в житті учня. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Червонна, Тетяна. Шкала оцінювання знань з погляду української школи ейдетики (за Є. Антощуком) [Текст] / Т. Червонна> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 19/20. - С. 40-42
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- ейдетика -- оцінювання знань Анотація: 21 жовтня річниця смерті Євгена Всеволодовича Антощука - засновника Української школи ейдетики, яка нині названа на його честь. "Школа ейдетики" - це впорядкований набір методів і вправ, тренінгів, що допомагають оволодіти осмисленим використанням своєї уяви для відтворення будь-якої інформації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пономаренко, Олена. Педагогічна оцінка в житті учня. Погляд психолога [Текст] / О. Пономаренко> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 49-51. - Бібліогр.: с. 51
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- оцінювання знань Анотація: Автор у статті надає власні роздуми з приводу педагогічної оцінки. Оцінка - це найбільш гострий інструмент, використання якого вимагає величезного вміння і культури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Яланська, Світлана. Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська> // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 36–38 Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- навчальні досягнення -- шкільні успіхи -- оцінювання в початковій школі -- оцінка -- мотивація досягнення успіхів -- самооцінка -- оцінювальна діяльність -- нова українська школа Анотація: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі. Запропоновано консультацію і додаток, у якому представлено практичні рекомендації для педагогів і психодіагностична методика. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Савченко, Олександра. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським [Текст] / Олександра Савченко> // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 1-6. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Педагогіка--Початкова освіта Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- Нова українська школа -- ідеї В. О. Сухомлинського -- педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського -- розвиток дитячої особистості -- якісна шкільна освіта -- компетентнісний підхід -- виховання екологічної відповідальністі -- саморозвиток особистості -- оцінювання знань -- гуманність -- початкова школа Анотація: Автор статті розглядає ідеї В. О. Сухомлинського в контексті проблем модернізації сучасної початкової освіти. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
П'ять критеріїв оцінювання вчителів [Текст]> // Освiта. - 2019. - № 3/4. - С. 2 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Вчителі Посадова атестація Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- сертифікація -- громадське обговорення Анотація: Про методику оцінки професійного досвіду вчителів, які проходять процедуру сертифікації. |
Михайленко, Тетяна. Перевірні роботи з української мови, 4 клас [Текст] / Тетяна Михайленко> // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 21-26. Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): контрольні роботи з української мови -- оцінювання знань -- перевірні роботи -- завдання -- речення -- частини мови -- мовлення -- початкова школа -- 4 клас Анотація: Представлено контрольні роботи з української мови, які містять завдання чотирьох рівнів. Їх подано у двох варіантах відповідно до чинної програми з української мови для 4 класу та методичної системи підручника "Українська мова" (М. Д. Захарійчук) – Київ : Освіта, 2014. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фідкевич, Олена. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна> // Початкова школа. - 2020. - № 1. - С. 12-14. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- самооцінка -- самооцінювання -- культура взаємооцінювання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі. Дод.точки доступу: Бакуліна, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Загородній, Михайло. Передумови та причини [Текст] : історія розвитку тестування як системи оцінювання знань / Михайло Загородній> // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 4. - С. 8-13 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Перевірка та оцінювання знань--Контроль знань Тестування--Контроль знань Іспити і заліки Кл.слова (ненормовані): тести -- оцінювання знань -- тестовий рух -- ЗНО Анотація: Зародження тестування. Упровадження тестування в Україні. |
Шумара, Наталія. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" [Текст] / Наталія Шумара> // Початкова школа. - 2020. - № 5/6 (трав.-черв.). - С. 27-29 Рубрики: Природознавство--Методика викладання--Початкова школа Природознавство--Інтегровані уроки--Початкова школа Природознавство--Контроль знань--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): тестування -- тестовий контроль -- оцінювання знань -- перевірка знань -- експрес-контроль Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фідкевич, Олена. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації [Текст] / Олена Фідкевич> // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку - важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі. Запропоновано конструктор навчальних цілей, розроблений на основі таксономії Л. Андерсона і Д. Кратвола, який знадобиться вчителеві для визначення як цілей уроку, так і конструювання компетентно-орієнтованих завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мовчун, Антоніна. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок [Текст] / Антоніна Мовчун> // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 10-15. Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): українська мова -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- завдання -- класифікація уроків -- звуки -- букви -- слово -- пряме значення слів -- переносне значення слів -- синоніми -- антоніми -- фразеологізми -- апостроф -- будова слова -- префікс -- суфікс -- частини мови -- іменник -- прикметник -- числівник -- дієслово -- речення -- початкова школа Анотація: У статті запропоновано завдання для оцінювання навчальних досягнень учнів 3 класу і формування їхніх правописних умінь. Зміст завдань розроблено відповідно до програми НУШ для 3 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |