Коляда, І. Методика вивчення теми "Формування індустріального суспільства Наддніпрянської України в складі Російської імперії на початку XX ст." : історія України. 10 клас / І. Коляда> // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 25-31 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 10 клас Кл.слова (ненормовані): індустріальне суспільство -- інноваційні технології -- методи -- прийоми навчання -- аналітична бесіда -- тематична схема -- порівняльна таблиця -- розгорнута характеристика Анотація: У статті розкрито основні методи, прийоми, іноваційні технології вивчення на уроках історії України у 10 класі однієї з ключових проблем історичного розвитку Наддніпрянщини на початку XX ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Устименко, С. В. Працюємо за автентичними підручниками [Текст] : Методична розробка уроку англійської мови із застосуванням відеоматеріалів і проектних робіт. Тема "School" (5 клас) / С.В. Устименко> // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 69-72 : ілюстр. - Текст укр., англ. Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні начальні заклади Кл.слова (ненормовані): проектна робота -- мовленнєва зарядка -- порівняльна таблиця Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Порівняльна таблиця до проекту Закону України "Про внесення змін до Конституції України (щодо прав, свобод і обов'язків)" [Текст]> // Право України. - 2015. - № 10. - С. 32-48
Права людини Україна Кл.слова (ненормовані): Конституція України -- зміни до конституції -- порівняльна таблиця Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Павленко, Олександр. Вивчення історичної постаті на уроках історії в загальноосвітній школі на прикладі особистості Луї Наполеона Бонапарта / О. Павленко> // Історія в рідній школі. - 2015. - № 12. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): історична постать -- особистість -- картинний портрет -- порівняльна таблиця Анотація: Представлено огляд методики вивчення історичної постаті на уроках історії в загальноосвітній школі на прикладі аналізу типових рис особистості останнього французького імператора Наполеона III Бонапарта. Дод.точки доступу: Наполеон, ІІІ (імператор Франції) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |