Киричков, Я. В. Чарівна країна води : [інтегровані заняття] : 3-й кл. / Я. В. Киричков> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 39 (жовтень). - С. 12-13 Рубрики: Початкова школа--Інтегровані занняття Кл.слова (ненормовані): читання -- "Я і Україна" -- розвиток зв'язного мовлення Анотація: Мета: вчити дітей передавати зміст прочитаного з відтворенням послідовності подій, дотримуватись етичних норм мовлення, культури спілкування, уважно слухати співрозмовника; розширювати уявлення про властивості води - рідини, умови її переходу з одного стану в інший, шляхи забруднення води, способи її охорони і збереження; висловлювати власні оцінні судження; розвивати вміння з допомогою вчителя і самостійно встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, визначати головне, узагальнювати, доводити власну думку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузь, О. О. Література Давнього Риму : два уроки з вивчення поеми Вергілія "Енеїда" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 25-40 Рубрики: Література антична--Давньоримська--Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до н.е.) Кл.слова (ненормовані): давньоримська цивілізація -- Давній Рим (історія, політика, культура) -- світоглядно-естетичні позиції Вергілія -- дослідження фрагментів поеми -- композиційно-смислова схема поеми Вергілія -- давньоримський божественний пантеон -- образ Енея -- творчість Вергілія -- розвиток зв'язного мовлення Анотація: Запропоновано два уроки за темами: "Публій Вергілій Марон - творець давньоримського героїчного епосу" та "Еней - людина Долі "(урок розвитку зв'язного мовлення). Заняття мають на меті: розкрити історичні умови та особливості розвитку літератури і культури Давнього Риму; показати специфіку поеми "Енеїда" та сенс зображення шляху головного героя як художнього втілення ідей слугування інтересам держави і народу та її обов'язків у виконанні волі богів. Дод.точки доступу: Вергілій (Публій Марон ; давньогрецький поет, автор поеми "Енеїда" ; 70-19 рр. до н.е.) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Бондаренко, Н. Формування правописної компетентності учнів 5-7 класів на уроках розвитку зв'язного мовлення [Текст] / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика--Зв'язне мовлення Кл.слова (ненормовані): орфографічні -- пунктуаційні вміння і навички -- розвиток зв'язного мовлення -- взаємозв'язок -- відтворення -- створення -- вдосконалення писемного мовлення Анотація: У статті обгрунтовується природність і необхідність формування орфографічних та пунктуаційних умінь і навичок учнів 5-7 класів у процесі мовленнєвої діяльності. Проблеми становлення правописної компетентності розглядаються в аспекті основних напрямів методики розвитку мовлення. Автор дає рекомендації щодо закріплення правописних навичок під час роботи над переказами і творами та вдосконалення написаного. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ткаліч, Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв'язного мовлення [Текст] / Р. Ткаліч> // Початкова школа. - 2017. - № 10. - С. 19-20. Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Розвиток мовлення--Урок Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- текст Анотація: Тема уроку: Турбота зігріває в холодну пору. Побудова тексту за поданим початком. Мета уроку: формувати в учнів уміння будувати текст за поданим початком, добираючи до нього заголовок, ділити текст на частини; активізувати словниковий запас учнів; розвивати вміння складати усну розповідь за малюнком; виховувати турботливе ставлення до птахів. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
"Філософія для школярів" від геніального українського письменника-педагога Василя Сухомлинського. Жанрове розмаїття літературної спадщини письменника : урок, 6 клас [Текст]> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 7/8. - С. 60-62. Рубрики: Українська література--Урок--6-й клас Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- вивчення творчості В. Сухомлинського Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - розвиток предметних, комунікативних та ключових компетентностей, а саме - уміння визначати теми, проблеми, жанр творів В. Сухомлинського; розвиток зв'язного мовлення та навичок словесно оформлювати результати досліджень, аргументовано і грамотно висловлювати свою думку та презентувати її; розвиток критичного мислення та читацького досвіду, навичок пошукової діяльності. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Рик, Орися. Розвиток зв'язного мовлення. Практичні вправи на визначення граматичних основ та другорядних членів речення : [урок] [Текст] / Орися Рик> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 33-35. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Розробка уроку Кл.слова (ненормовані): Яцик П. -- розвиток зв'язного мовлення -- урок систематизації знань Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: розвивати зв'язне мовлення учнів; систематизувати знання учнів про головні та другорядні члени речення; розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, уміння грамотно висловлювати власну думку; виховна: на прикладі основних відомостей про Петра Яцика виховувати в учнів любов до рідної мови, прагнення оволодіти нею якомога краще. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Білошицька, Алла. Лірична драма І. Франка "Зів'яле листя" - шедевр інтимної лірики : [урок], 10 клас [Текст] / Алла Білошицька> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 29-31. Рубрики: Українська література--Франко Іван Якович (1856-1916 рр.) Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості І. Франка -- комбінований урок -- розвиток зв'язного мовлення -- комунікативна компетентність -- моральне виховання -- кохання Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - створити умови для ознайомлення учнів зі збіркою поезій І. Франка "Зів'яле листя", її композицією та жанром, для розкриття світу почуттів і пристрастей, створеного поетичним словом великого майстра; сприяти формуванню в учнів уміння аналізувати поезії у єдності змісту і форми, поглибленню знань з теорії літератури; виховувати усвідомлення того,що кохання - найвеличніше із людських почуттів. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Данченко, Світлана. Осінь у лісі [Текст] : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль" / Світлана Данченко> // Палітра педагога. - 2019. - № 4. - С. 11-13 : ілюстр. Рубрики: Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом Естетичне виховання--Дошкільні навчальні заклади Пізнавальні процеси Мовлення--Розвиток--Дошкільники Мислення--Розвиток--Дошкільники Кл.слова (ненормовані): сюжетні картини -- розвиток зв'язного мовлення -- пори року: осінь Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Музичук, Любов. Слово та його лексичне значення [Текст] : методична розробка заняття для старшокласників / Любов Музичук> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 18-43 : рис. Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Методика викладання--10-й клас Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади--Лексика українська Розробки уроків Кл.слова (ненормовані): план-конспект уроку -- розвиток зв'язного мовлення -- синоніми -- антоніми -- українська лексика |
Ващенко, Ольга. Яке прекрасне рідне слово! [Текст] : мовно-літературна вікторина / Ольга Ващенко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 70-77 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Українська мова--Позакласна робота Естетичне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- предметні тижні -- мовні вікторини |
Бойко, О. П. Життя диких тварин узимку [Текст] : заняття з розвитку для дітей 4-го року навчання / О. П. Бойко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 19-20 : рис. Рубрики: Дефектологія Діти з обмеженими можливостями--Навчання Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- дикі тварини лісу -- екологічне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства [Текст] : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору / Л. М. Одарченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 8-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Мовленнєва підготовка Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- діти з вадами розвитку -- корекційні ігри та вправи -- розвиток фонематичного слуху Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Венгровська, Лариса. Асоціативний етюд за улюбленою поезією [Текст] : урок розвитку мовлення, 10-й клас / Лариса Венгровська> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2020. - № 9/10. - С. 32-38 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Зарубіжна література--Розвиток мовлення--Загальноосвітні навчальні заклади Зарубіжна література--Розробки уроків Мовлення українське--Культура мовлення--Уроки--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): асоціативний етюд -- поезія модернізму -- розвиток зв'язного мовлення -- план-конспект уроку Анотація: Урок написання невеликого за обсягом твору, основою якого є уявлення, викликане в свідомості на основі власного досвіду, вражень. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Прокопенко, Л. В. НУШ. Як організувати активну співпрацю на уроці? [Текст] : вивчаємо легенду "Зоряний Віз" / Л. В. Прокопенко> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 12. - С. 17-18 Рубрики: Педтехнології--Інтерактивне навчання Читання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): робота над текстом -- легенди -- розвиток зв'язного мовлення -- зоряний віз, легенда Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |