Лустенко, І. Самовдосконалення керівника [Текст] / І. Лустенко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2009. - № 12. - С. 6-8 Рубрики: Загальноосвітні школи--Керівники Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Піговська, С. Людина починається з добра [Текст] : сценарій свята / С. Піговська> // Психолог (Шкільний світ). - 2009. - № 11/12. - С. 31-35 Рубрики: Свята --Сценарії Моральне виховання Кл.слова (ненормовані): виховання -- особистість -- самовдосконалення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вієвська, Муза. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти [Текст] / М. Вієвська, Л. Красовська> // Вища школа. - 2011. - № 1. - С. 75-82. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Безперервна професійна освіта Кл.слова (ненормовані): професійний саморозвиток -- самовдосконалення -- безперервна професійна освіта -- професійна спрямованість -- самопізнання -- фахівець -- економіка Анотація: Розглядається проблема формування мотивації саморозвитку як основи неперервної професійної освіти. Представлені аналіз цього явища, результати вибіркового опитування, проведеного з метою виявлення тенденцій професійного саморозвитку і визначення характеру усвідомлення цього процесу майбутніми економістами. Дод.точки доступу: Красовська, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зязюн, Іван. Учитель ХХІ століття: Всеукраїнська науково-практична конференція за участю провідних науковців Національної академії педагогічних наук України і практичних працівників галузі освіти [Текст] / І. Зязюн> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - N 2. - С. 16-23. - Зміст: Підготовка вчителя - основне питання для сучасної освіти / І. Зязюн. Цінність і самоцінність людини / В. Рибалка. Місія вчителя / В. Хайруліна. Естетика педагогічної дії / О. Отич. Інноватика школи / Г. Матвєєва. Самовдосконалення, саморозвиток вчителя / Т. Третьякова. Емоції і вчитель / Е. Промиткін. Шляхи підвищення кваліфікації вчителя / Н. Клокар. Рубрики: Конференції--Науково-практичні Освіта--Інноваційні технології Анотація: Мова йде про поширення в Україні ідей Академії педагогічної майстерності, яку на громадських засадах створено за ініціативи І.А.Зязюна. Провідні теми конференції: вирощування вчителя, філософія краси педагогічної дії, виховання почуттів дітей та вчителя й ін. Дод.точки доступу: Виговська , Ольга; Виговський , Олексій; Павловська , Олена; Зязюн, Іван Андрійович (відомий педагог, доктор філософський наук , професор ; 1938-2014) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гарбовська, Л. Центр виховання гуманістичних цінностей [Текст] / Любов Гарбовська> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 27/28 (липень). - С. 20-25 Рубрики: Виховання--Школа-родина Кл.слова (ненормовані): система освіти -- самовдосконалення -- новітня система освіти Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ліпецька, Г. Виховна система саморозвитку [Текст] / Галина Ліпецька> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - серпень 2011 рік (№ 32) . - С. 23-28 Рубрики: Освіта--Виховання Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- самостійність -- самовдосконалення -- компетентна особистість Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Панікар, Р. Моральне самовдосконалення вчителя на засадах гуманітарної педагогіки. Нестандартні форми методичної роботи [Текст] / Раїса Панікар> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 32 (серпень). - С. 24-31 Рубрики: Освіта--Професійна майстерність--Вчителі--Методична робота Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- педагогічне виховання -- ідеальний вчитель Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Антоненко, В. Найсвітліша дорога у світі - це дорога до знань [Текст] : [школа нового типу] / Валентина Антоненко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 31 (серпень). - С. 1, 11 Рубрики: Навчання--Загальноосвітній навчальний заклад Кл.слова (ненормовані): школа лінгвістики -- творчість -- самовдосконалення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Рикунова, З. Т. Що я можу у свої 15? : (виховально-пізнавальна година) / З. Т. Рикунова> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 11. - С. 40-43 Рубрики: Виховні години--Виховна робота в школі Кл.слова (ненормовані): самовдосконалення -- самовиховання -- самоствердження -- інтерес до життя Анотація: Захід розроблений з метою спонукати учнів до самовдосконалення, смовиховання і самоствердження; розвивати інтерес до життя, свого внутрішня світу, своїх інтелектуальних можливостей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вітульська, Зоя Мистецтво керувати собою. Структура та процеси впливу людини на саму себе [Текст] / Зоя Вітульська> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 4 (лютий). - С. 4-10 Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): самовдосконалення -- підлітковий вік -- самокерування Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Савчин, М. Духовна складова української національної ідеї / М. Савчин> // Психологія і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 16-20. - Бібліогр.: 22 назв. Рубрики: Психологія--Соціальна Кл.слова (ненормовані): українська національна ідея -- духовні цілі -- бездуховність -- автентична життєдіяльність -- самовдосконалення людини Анотація: У статті проаналізовані особливості української національної ідеї, її спричинення історичними і сучасними умовами, обгрунтована важливість долучення духовних цілей до змісту цієї ідеї. Викладені причини бездуховності, що наявні в українському суспільстві й у загальноцивілізаційному контексті, описані негативні наслідки для культури даної тенденції. Аргументовано визначальне значення духовної сфери у життєдіяльності сучаснго соціуму та особи-громадянина як фундаментальної основи повноцінного й автентичного повсякдення народу і водночас як спрямовувального та мотиваційного чинника. |
Шевчук, Л. Самооцінка молодого педагога [Текст] / Лариса Шевчук> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 11/12. - С. 69-71 Рубрики: Практична психологія--Вчитель Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- молоді педагоги -- самовдосконалення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Нікуліна, Т. Взаєморозуміння : практико-орієнтована творча проектна робота з виховання / Т. Нікуліна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 30-31 Рубрики: Виховні заходи--Морально-етичне виховання Кл.слова (ненормовані): етикет -- мораль -- обов'язок -- самовдосконалення -- моральні цінності -- справедливість -- великодушність Анотація: Проект розроблений з метою поглибити знання гімназистів про етикет і його важливість у житті людини; навчити дітей жити у злагоді з оточуючими; сприяти розвитку культурного рівня учнів; удосконалення практичних вмінь учасників проекту; виховувати повагу один до одного. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Майтак, Тетяна Вплив сучасної системи освіти на розвиток креативності [Текст] / Тетяна Майтак> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 19. - С. 34-35. - Бібліогр.: с. 35 Рубрики: Творчі здібності--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): креативність -- самовдосконалення -- проблемні ситуації Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кулініч, О. Конструюємо сучасний урок біології [Текст] / О. Кулініч> // Біологія (Шкільний світ). - 2013. - № 1. - С. 14-23 : табл. - Бібліогр.: с. 23 Рубрики: Методика викладання--Біологія Досвід Кл.слова (ненормовані): сучасний урок -- засвоєння матеріалу -- самовдосконалення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ткаченко, Лідія Григорій Сковорода про розвиток особистості [Текст] / Лідія Ткаченко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 51-56 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 56 Рубрики: Історія педагогіки--Україна Історія філософії--Україна Філософи українські, 18 ст. Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- саморозвиток -- самопізнання -- самовизначення -- духовний розвиток -- самовдосконалення -- рефлексія Анотація: У статті розглянуто погляди Г. С. Сковороди на розвиток особистості за його творчою спадщиною. Автором проаналізовано як педагогічні, так і філософські погляди мислителя щодо розвитку особистості і на цьому підгрунті означено сутність і стадії розвитку особистості. Дод.точки доступу: Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794 ) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гачкало, С. Феномен особистості / С. Гачкало> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 1. - С. 76-77 Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості Виховання--Самовиховання Психологія--Особистість Кл.слова (ненормовані): самовиховання -- саморозвиток -- самовдосконалення Анотація: Йдеться про роль саморозвитку та самовиховання особистості учня в навчально-виховному процесі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Цвєткова, Г. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи [Текст] / Г. Цвєткова> // Рідна школа. - 2012. - № 12. - С. 33-38. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: ВНЗ України--Викладачі--Самовдосконалення Анотація: У статті висвітлено специфіку , структуру та етапи професійно-педагогічного самовдосконалення викладача вищої школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бочковий, Є. Майстерня професійного самовдосконалення / Є. Бочковий> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 71-72 Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): професійна самоосвіта -- самовдосконалення -- самоосвітня діяльність Анотація: В статті розкрито зміст професійної самоосвіти педагога, форми організації безперервного розвитку самовдосконалення, охарактеризовано основні компоненти самоосвітньої діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Данилова, Галина. Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти [Текст] / Г. Данилова> // Освіта і управління. - 2012. - № 4. - С. 51-64. - Библиогр.: с. 63 (13 назв.) Рубрики: Методична служба Самовдосконалення професіоналізму Самооцінка діяльності Анотація: У статті презентуються нові методологічні засади вдосконалення професіоналізму методиста у контексті акмеології. Обгрунтовується мотивація про необхідність реалізації інноваційних технологій у системі освіти і науки, що зумовлює внесення суттєвих змін у зміст підготовки методистів до виконання своїх функціональних обов'язків. Представлено акмеологічну модель методиста. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |