Науменко, В. Самооцінювання діяльності структурного підрозділу [] / В. Науменко> // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2011. - № 2. - С. 33-37 : мал. - Бібліогр. с. 37 (5 назв) Рубрики: Менеджмент організацій Анотація: У статті визначено загальні підходи до здійснення самооцінювання діяльності структурними підрозділами організацій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Новіков, В. Діагностичне самооцінювання як невід`ємий елемент сучасної системи управління [] / В. Новіков> // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2011. - № 2. - С. 38-40 : табл., мал. - Бібліогр. с. 40 (6 назв) Рубрики: Система управління якістю (СУЯ) Анотація: У роботі проведено порівняльний аналіз існуючих методів оцінювання системи управління якістю (СУЯ). Наведено переваги діагностичного самооцінювання, спрямованого на покращення результатів, порівняно з оціненням ділової досконалості премії EFQM та аудитом системи в рамках вимог ISO 9001:2009. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Балютіна, К. Роль педагогічної оцінки у формуванні контрольно-оцінних умінь молодших школярів [Текст] / Катерина Балютіна> // Початкова школа. - 2011. - № 4. - С. 45-46. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Педагогіка--Перевірка й оцінка знань Кл.слова (ненормовані): оцінка вчителя -- самооцінювання умінь -- орієнтування в робочому рядку -- тренувальні вправи Анотація: Розглядаються психолого-педагогічні аспекти виставлення оцінки учням початкових класів в контексті формування контрольно-оцінних умінь молодших школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дем'яненко, О. Оцінюємо професійний розвиток педагога [Текст] / О. Дем'яненко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 41 (листопад). - С. 14-16 Рубрики: Педагоги--Кваліфікація Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка -- професійні знання -- карта самооцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тадіян, С. В. Розробка методики діагностики механізмів самооцінювання особистості в шкільному віці [Текст] / С. В. Тадіян> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 3. - С. 40-50 : табл. - Бібліогр. : 5 назв. Рубрики: Особистість--Самооцінювання--Шкільний вік Кл.слова (ненормовані): вніб 6 Анотація: Стаття присвячена принципам дослідження й розробці процедури діагностики феномена "механізма самооцінювання" особистості в шкільному віці. Автор диференціює три основні механізми самооцінювання й пропонує власну концепцію їх структури. Запропоновані Тест 1, що побудований на виборі пріоритету при парних порівняннях позицій - стимулів, які відображають зазначені самооцінюванні механізми, а також Тест 2, що передбачає графічну процедуру самооцінки за трьома шкалами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Глинянюк, Наталія Умови формування рис лідера сучасних змін [Текст] / Наталія Глинянюк, Галина Сагайдак> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 18. - С. 4-7. - Бібліогр.: с. 7 Рубрики: Управління--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): самооцінювання -- педагоги -- лідерські риси Дод.точки доступу: Сагайдак, Галина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Білокінь, Н. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти [Текст] / Наталія Білокінь> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 50-52 Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): еврестична бесіда -- гронування -- ПРЕС -- випереджувальні завдання -- "Редактор" -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексія -- активна життєва позиція Анотація: У статті представлено інтегрований урок (спарений) засвоєння нових знань у 7 класі. Акцентується на особливостях структури цього типу уроку, доцільному доборі відповідних методів, прийомів, форм, засобів навчання, які створюють оптимальні умови для опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності семикласників як визначального засобу формування їхньої морфологічної компетентності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Биконь, Т. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти [Текст] / Тетяна Биконь> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 45-49. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): суб'єктивний досвід -- стилістичне дослідження -- випереджувальні завдання -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексивна діяльність -- самонавчання -- саморозвиток -- активна життєва позиція -- морфологія Анотація: У статті пропонуються інтегровані уроки засвоєння нових знань у 6 класі. У методичних розробках конкретизуються методичні підходи використання розвивальних можливостей узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності шестикласників як ефективного засобу формування їхньої морфологічної компетентності, активної життєвої позиції. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Добриднєва, О. Самооцінювання розвитку діяльності школи соціального партнерства [Текст] / О. Добриднєва> // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 19/20. - С. 37-42 : табл. Рубрики: Упраління--Загальноосвітні навчальні заклади Управління школою Державно-громадське управління школою Анотація: Досвід проведення самооцінювання розвитку навчального закладу за Міжнародними стандартами громадсько-активної школи. Це допоможе керівникові реально оцінити можливості школи щодо соціального партнерства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Башинський, Андрій. Додавання і віднімання натуральних чисел. Математика. 5-й клас [Текст] / А. Башинський, О. Башинська> // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 20. - С. 21-26 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Математика--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): форма уроку гра-змагання -- математична розминка -- рухливі ігри -- самооцінювання Дод.точки доступу: Башинська, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Баранова, Світлана. Функція і її графік. Урок алгебри. 9-й клас [Текст] / С. Баранова> // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 5. - С. 23-26 : табл. Рубрики: Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): методика і практика -- узагальнення знань -- історія математики -- система самооцінювання -- комбінований урок Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Костецька, Марія. Самооцінювання якості шкільної програми виховання: досвід Львівщини [Текст] / М. Костецька> // Педагогічна думка. - 2016. - № 3. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Загальноосвітні школи--Виховання--Шкільні програми--Досвід--Львівщина Кл.слова (ненормовані): критерії оцінювання -- виховна програма -- інтерв'ювання -- спостереження Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шурко, Майя. Підтвердження кваліфікації за результатами самоосвіти: механізм в дії [Текст] / М. Шурко> // Кадровик 01. - 2016. - № 8. - С. 40-47 Рубрики: Кваліфіковані робітники--Кадрова практика--Професійне навчання Кл.слова (ненормовані): неформальна освіта -- анкета самооцінювання -- сертифікати Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Величко, Оксана. Об'єм призми. Урок геометрії в 11-му класі [Текст] / О. Величко> // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 18. - С. 25-29 : рис. - Бібліогр.: с. 29 Рубрики: Геометрія--Методика викладання--Урок 11 -й клас Кл.слова (ненормовані): інтерактивні методи -- самооцінювання -- прямокутники Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ларіонова, Олена. Як підвищити мотивацію учнів до навчання [Текст] : цикл тренінгових занять для підлітків / О. Ларіонова, О. Шейко> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 21/22. - С. 4-22. - Бібліогр.: с. 22.
Кл.слова (ненормовані): мотивація навчання -- самооцінювання -- самовдосконалення -- вніб 3 Дод.точки доступу: Шейко, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Костецька, М. В. Шкільна програма виховання й самооцінювання її якості [Текст] / М. В. Костецька> // Виховна робота в школі. - 2016. - № 12. - С. 19-24. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Моніторинг--Виховна робота Анотація: Розглядається шкільна програма виховання, як елемент стратегічного планування розвитку навчального закладу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Карпенко, Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас" [Текст] : майстер-клас / Тетяна Карпенко> // Початкова школа. - 2017. - № 4. - С. 54-56. Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання--Педтехнології Кл.слова (ненормовані): впровадження інноваційної педтехнології -- майстер-клас -- педтехнології "Перевернутий клас" -- перевернутий урок -- самооцінювання -- скрайбінг -- кросенс Анотація: Мета майстер-класу: створити умови для впровадження інноваційної педтехнології "Перевернутий клас" як засобу підвищення якості навчання молодших школярів. Завдання: ознайомити із особливостями технології Перевернутий клас"; продемонструвати можливості використання в роботі з молодшими школярпми засобів технології "Перевернутий клас"; створити умови для мотивації навчання, співробітництва, взаєморозуміння. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Пашкова , Ванда. Відсоткові розрахунки [Текст] : урок алгебри і початків аналізу в 10-му кл. / В. Пашкова > // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 9. - С. 17-24 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 24. - Дод. № 1-4 Рубрики: Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): інтерактивні прийоми -- методичні ігри -- спільне формування рішень -- систематизація знань -- гра "Банк" -- самооцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Марченко, Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учнів початкової школи [Текст] / Тетяна Марченко> // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 44-46. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Педагогіка--Початкова школа--Метод проектів Кл.слова (ненормовані): дослідницькі проекти -- навчальні проекти -- етапи роботи над проектом -- самооцінювання та взаємооцінювання Анотація: У статті обгрунтовано методичні аспекти організації роботи над проектом від підготовчого до заключного етапів, охарактерзовані діяльність учнів та вчителя при використанні методу проектів. Описано методи та прийоми організації роботи учнів у групах, само-та взаємооцінювання роботи у проекті, роль учителя в ньому. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі [Текст] / Тамара Сак> // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 47-49. - Бібліогр.: 4 назв.
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- взаємооцінювання -- самооцінювання -- потртфоліо Анотація: Організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |