Ленарт, В. А. "Нехай потішить вас маленький скромний дар." : поглиблений аналіз поезії Поля Верлена : [урок] [Текст] / В. А. Ленарт, Н. М. Личманюк, В. М. Луцейко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 1. - С. 30-32 Рубрики: Письменники французькі Зарубіжна література--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): європейський модернізм -- В серце і сльози, і біль., вірш -- Осіння пісня, вірш -- імпресіонізм -- аналіз віршів "Осіння пісня". "В серце і сльози, і біль." -- переклади поезії П. Верлена Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - ознайомити учнів із біографією й основними темами і мотивами творчості відомого французького поета-засновника символізму Поля Верлена. Дод.точки доступу: Личманюк, Н. М.; Луцейко, В. М.; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузь, О. О. Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 33-40. - Бібліогр.: 39 назв. - Зміст: "Падло" ("Падаль") / Ш. Бодлер. Рубрики: Письменники французькі, 19 ст. Зарубіжна література--Методика--Урок Зарубіжна література--Методика--Перевірка й оцінка знань Кл.слова (ненормовані): правила написання есе -- побудова есе -- мовно-стильові засоби -- переклади вірша (Д. Павличко, Елліс) -- історична примітка (про вірш "Падло") Анотація: Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі уроків з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного уроку - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості. Урок має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе). Дод.точки доступу: Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузь, О. О. Урок 3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 28-33. - Зміст: "Альбатрос" / Ш. Бодлер. Рубрики: Письменники французькі, 19 ст. Зарубіжна література--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): романтизм і модернізм -- переклади вірша "Альбатрос" (Д. Павличко, М. Терещенко, І. Драч, Елліс, Д. Мережковський) -- чотири рівні сприйняття художнього тексту Анотація: Викладено методику проведення 3-го уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета заняття - розкрити сутність розуміння митцем ролі й місця поета в суспільстві як одної з провідних тем світової літератури. Подано і проаналізовано різні варіанти перекладу вказаного вірша. Дод.точки доступу: Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузь, О. О. Урок 2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 24-28. - Зміст: "Гімн Красі" / Ш. Бодлер. Рубрики: Письменники французькі, 19 ст. Зарубіжна література--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): поетична філософія Бодлера -- символізм -- аналітико-інтерпретаційне дослідження вірша -- синтезуючий рівень сприйняття твору -- культурологічний рівень сприйняття твору -- варіанти тем для твору-роздуму, письмової відповіді Анотація: Стаття містить методичні рекомендації до наступного блоку дослідницької діяльності за творчостю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - сприяти поглибленому дослідженню основ символістської естетики Бодлера та новаторських форм її втілення у поезії. Дод.точки доступу: Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузь, О. О. Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія" [Текст] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 8-24. - Зміст: "Відповідності", "Вечорова гармонія" / Ш. Бодлер. Рубрики: Письменники французькі, 19 ст. Зарубіжна література--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): декаданс -- символізм -- поетична група "Парнас" -- імпресіонізм -- модернізм -- Бодлер про себе та творчість -- діячі культури про Бодлера -- художній світ Бодлера -- аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору -- система завдань і запитань -- тлумачний словничок віршів Анотація: Запропоновано конспект вступного уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - ознайомити учнів зі світоглядно-естетичними поглядами митця, показати трагічну парадоксальність його людського буття та новаторський характер творчості, дати цілісну характеристику збірки віршів "Квіти Зла" й проаналізувати вказані вірші. Урок сприяє збагаченню знань з теорії літератури, розвитку навичок аналізу ліричного твору. Дод.точки доступу: Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |