Венгровська, Лариса Мистецтво вільного повітря [Текст] : [П. Верлен] / Лариса Венгровська> // Світова література. Шкільний світ. - 2013. - № 6. - С. 4-18 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Французька література--Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.) Імпресіонізм--Література Кл.слова (ненормовані): французька література -- імпресіонізм -- модернізм Дод.точки доступу: Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузь, О. О. Майстри французького символізму: Поль Верлен та Артюр Рембо : система уроків : [5 уроків] [Текст] / Ольга Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 6. - С. 2-13. - Зміст: "Це захоплене зомління."; "Душа, душа моя страждала."; "О сумна пустеле!."; "Із серця рветься плач."; "Тихенький дощ падає на місто." / П. Верлен. Рубрики: Французька література--Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.) Французька література--Рембо Артюр (1854-1891 рр.) Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): модернізм -- імпресіонізм -- аналітико-інтерпретаційне дослідження віршів Анотація: Розроблено систему уроків за наступними темами: "Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ - початку ХХ ст."; "Художньо-смислове новаторство "поезії душі" Поля Верлена"; "П'яний корабель" Артюра Рембо як художнє втілення світоглядно-естетичних переконань"; "Аналітичне дослідженя віршів Поля Верлена та Артюра Рембо". Основна мета занять - за допомогою використання новітніх технологій та інтерактивного навчання поглибити і розширити знання старшокласників про символізм як мистецький напрям, розвивати та вдосконалювати навички аналітичного дослідження поетичного твору, формувати естетичні та читацькі смаки учнів. Дод.точки доступу: Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\; Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гуль, І. Б. Музичність поезії Поля Верлена "Осіння пісня" та поезії Ліни Костенко "Осінній день, осінній день, осінній!" [Текст] : [рекомендації до уроку] / І. Б. Гуль> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 3. - С. 18-19. Рубрики: Французька література--Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.) Українська література--Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.) Кл.слова (ненормовані): план заняття -- образи-символи -- музичність -- сугестивна лірика Анотація: Подано методичні рекомендації для уроку компаративного аналізу віршів П. Верлена й Ліни Костенко. Доведено, на яких особливостях творів має акцентувати увагу вчитель (сугестивність, музичність слова, звукова гра). Заняття має сприяти формуванню в учнів умінь виразно читати і аналізувати поетичний текст, заохочувати до написання власних віршів. Дод.точки доступу: Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Венгровська, Лариса. Естетичні погляди у поезіях Поля Верлена [Текст] : урок засвоєння нових знань, 10-й клас / Лариса Венгровська> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2020. - № 9/10. - С. 54-71 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Зарубіжна література--Розробки уроків Французька література--Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.) Стилі і напрями літератури--Модернізм--Символізм Кл.слова (ненормовані): імпресіонізм -- символізм -- Верлен П. -- французькі поети-символісти -- план-конспект уроку Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |