ГОД Наталія Володимирівна

ГОД Наталія Володимирівна

37(4)
Г 59
Год, Борис Васильович.
  Педагогічна думка доби європейського Відродження (XV–XVI ст.): люди та ідеї [Текст] : [навч. посіб.-практикум]. Ч. 1
/ Борис Год ; М-во освіти і науки України, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. – Полтава : АСМІ, 2004. – 200, [2] с.
  У посібнику-практикумі репрезентовані погляди найвідоміших мислителів і педагогів доби європейського Відродження (XV–XVI ст.) на формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості. Розглядається широкий спектр думок і уявлень гуманістів про мету, завдання, принципи та методи виховання.
  Він розрахований на науковців, викладачів, вихователів, студентів, усіх, хто бере активну участь у навчально-виховному процесі.
016:37
Г 59
  Борис Васильович Год [Текст] : біобібліогр. покаж. / Полтав. нац. ун-т ім. В. Г. Короленка ; [уклад.: Юрій Вільховий, Олександр Єрмак]. – Полтава : [б. в.], 2010. – 94 с.
  Біобібліографічний покажчик присвячується висвітленню життєвого і творчого шляху доктора педагогічних, кандидата історичних наук, професора, заслуженого працівника освіти України Бориса Васильовича Года. Його творчий доробок нараховує понад 250 наукових, науково-публіцистичних і методичних праць.
  Для широкого кола науковців, краєзнавців, викладачів історії та історії педагогіки.
14(492)
Г 59
Год, Борис Васильович.
  "Наука доброчесності" гуманіста Еразма Роттердамського [Текст] : [монографія]
/ Борис Год, Наталія Год ; Полтав. нац. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава : Полтавський літератор, 2016. – 197 с.
  У монографії здійснено теоретичну систематизацію ідей морального виховання особистості в спадщині “наставника Європи" Еразма Роттердамського. З'ясовано генезис, ідейні джерела, науково обгрунтовано наявність у гуманіста цілісної системи морального виховання людини; виокремлено етапи їі формування та розкрито теоретичні основи. Наголошено на соціально-етичному напрямі виховання в педагогічній системі мислителя. Схарактеризовано погляди Еразма Роттердамського на роль освіти, сім'ї, школи та церкви у виховному процесі. Проаналізовано методи морального виховання, запропоновані її апробовані гуманістом; вивчено доцільність розвитку та використання ідей морального виховання Еразма Роттердамського в сучасних умовах.
  Видання стане у пригоді як фахівцям, так і всім, хто цікавиться історією педагогіки та культурою взагалі.
14(492)
Г 59
Год, Борис Васильович.
  Еразм Роттердамський – "наставник Європи": історичні та педагогічні нариси [Текст]
/ Б. В. Год, Н. В. Год ; Полтав. нац. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава : Шевченко Р. В., 2012. – 206 с.
  У книзі вперше у вітчизняній науці проаналізовано вклад видатного гуманіста XVI століття, "наставника Європи" Еразма Роттердамського в розвиток світової суспільно-політичної та педагогічної думки. У науковий обіг уведено невідомі й маловідомі праці гуманіста, його попередників, сучасників і послідовників.
  Видання адресоване науковцям, викладачам, вихователям, студентам-гуманітаріям, усім, хто цікавиться проблемами становлення та удосконалення особистості.
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється