19 квітня бібліотекарі Ніжинської міської централізованої бібліотечної системи говорили про сервіс бібліотечних послуг. Разом із завідуючою науково-методичного відділу ОУНБ ім. В.Г. Короленка Сльозкою Оленою, обговорювали проблемні питання, визначали пріоритети в обслуговуванні, обговорювали поняття клієнт, відвідувач, користувач, читач. Під час навчання розглядали такі поняття як клієнтський досвід та його складові. Під час практичних завдань – який компонент сервісу страждає найбільше і які найважливіші, наводили приклади негативного клієнтського досвіду та визначали непорушні стандарти сервісу. Наприкінці дня бібліотечні фахівці розглянули таке поняття як дизайн-код, та отримали завдання розробити його для своєї ЦБС.
обслуговування користувачів до 17:45
обслуговування користувачів
призупиняється