12.11.2015
626

1   11 листопада в Регіональному тренінговому центрі відбувся заключний тренінг з основ комп’ютерної грамотності та основ роботи в інтернеті для користувачів бібліотеки у рамках проекту "У Всесвітній мережі всі покоління".
  Учасники проекту знайомилися з програмою Skype, знаходили родичів і знайомих, встановлювали з ними контакти та вчилися спілкуватися, використовуючи програму. Після підведення підсумків курсу навчання, всі учасники отримали сертифікати, які їм вручила координатор проекту Олена Попович.
  Досягненнями учнів в опануванні комп'ютера дуже задоволені організатори та викладач. Своїми успіхами з ними поділилася пані Антоніна, яка тепер вільно може користуватися програмою Skype. Вона вже встила зв'язатися та поспілкуватися з родичами, що мешкають на Батьківщині у місті Сиктивкарі (Російська Федерація), з родичами та знайомими з Черкас, Харкова, а у найближчих планах – спілкування з родичами, що мешкають в Італії. А ще вона полюбляє проводити час та спілкуватися в соціальній мережі "Однокласники". Багато вільного часу пані Антоніна проводить за комп'ютером, добре, що в неї його вистачає, адже вона вже на пенсії. Тож коли є вибір між кухнею чи комп'ютером, вона звичайно вибирає останнє, не зважаючи на те, що цим самим трохи звужує кулінарне меню свого чоловіка.  Інтернет надав можливість, невиходячи з дому, насолоджуватися музикою, танцями, художніми фільмами, корисними передачами, які наша випускниця залюбки слухає та переглядає. Відвідавши курс занять, пані Антоніна залишилася задоволена роботою працівників бібліотеки та викладача Володимира Бузінова. Вона щиро вдячна за отримані знання та мотивацію на подальше навчання та розвиток.
  В свою чергу бібліотека також дякує Володимиру Бузінову, який проводить тренінги на волонтерських засадах і сподівається на подальшу співпрацю. 

Повернутись
Поділитись:

Розклад роботи:

Бiблiотека:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00
Інтернет-центр:
ПН-ЧТ – 9:30-18:00
ПТ – ВИХІДНИЙ
СБ-НД – 10:00-18:00

обслуговування користувачів до 17:45
 

Під час ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ

обслуговування користувачів
призупиняється